bugün
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- cevcet2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- her insanın bir cini olması5
- kemalist dünya24
- çok güzel ama manyak kadın7
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- anın görüntüsü20
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- mustafa kemal atatürk7
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- içinden canavar çıkan insan4
- true'nun çaylak olması16
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- hırt4
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- muşlettin amca4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
gaziantep'te karşıyaka'da bulunan salaş lakin süper ötesi kebabı olan mekan. önden küşleme söylenir ince kıyılmış salatayla birlikte afiyetle yenir. sonra ikram olarak bir tabak (ki bu anneannem döneminden kalma metaldir) ne olduğunu bilmediğim ama tadı hala damağımda olan et sunulur.
dışarıdaki otoparkta son model arabalar, içeride duvarlarda bulunan envai çeşit ünlülerle çekilmiş halil usta fotoğrafları mekanın çok popüler olduğunu açıklamaya yetiyor.
dışarıdaki otoparkta son model arabalar, içeride duvarlarda bulunan envai çeşit ünlülerle çekilmiş halil usta fotoğrafları mekanın çok popüler olduğunu açıklamaya yetiyor.
kebebın piridir bu amca. halal olsundur. böyle kebap yenmemiştir.
bir okul gezisi sırasında gittiğim mükemmel insan, mükemmel usta, mükemmel abimin yeri.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
halil ustanın küşlemesi diyorum başka birşey demiyorum.
gaziantep'te bulunan maharetli halil ustanın bulunduğu mekandır. kebaplardan adeta lezzet fışkırmaktadır. gaziantep'e gidip de buraya uğramadıysanız çok şey kaybedersiniz.
etinin tadı damakta kalan yerdir.
bakır tasta servis edilen salatanın tadının, etle yarıştığı lokantadır.
gaziantep'in karşıyaka semtinde, (bkz: zeugma mozaik müzesi)nin arka taraflarında yer alan bir esnaf lokantası. yemeğin başkenti sayılan gaziantep'te yerel halka nerede yemek yenmeli diye sorduğunuzda mutlaka kendisinin ismini verirler.
ilk bakışta oldukça salaş ve ufak bir yer izlenimini veren mekana adım attığınız anda içeriye doğru genişleyen oldukça büyük bir lokanta ile karşılaşırsınız. masanıza oturduktan sonra menü istemek gibi bir gaflette bulunmayın. halil usta zaten az sayıda çeşidin olduğu ancak her birinin mükemmel bir lezzetle hazırlandığı mekanlardan bir tanesi. bu yüzden sadece gelen garsona ne kadar aç olduğunuzu söyleyin ve gerisini kendisine bırakın. genellikle herkese olduğu gibi size de ilk olarak, oldukça lezzetli bir ezme salatası ve sıcacık lavaşlar gelecektir. siz onunla zevk şölenine başladıktan kısa bir süre sonra da çok başarılı bir şekilde baharatlarla harmanlanmış ve ağızda dağılan karışık bir et tabağı gelir. tüm yemeklerin bildiğimiz tabaklarda değil metal kaplarda geldiğini de söylemek lazım. son olarak ise halil usta'nın en büyük lezzeti, (bkz: küşleme) tabağı gelecektir. küşleme, koyunun sırt bölgesinden yapılan ve her hayvanda sadece iki parça halinde bulunan bir et. tamamen sinirsiz ve inanılmaz lezzetli bir et çeşidi. halil usta da bu bölgenin en başarılı küşlemelerini hazırlayan kişi. küşlemeleri de mideye indirdikten sonra demli çayınızı içip duvarlarda asılı olan ünlü fotoğraflarını incelemeye başlarsınız. ve bu tarz mekanların yıllar boyunca aynı kalite ve lezzeti korumalarını ümit edersiniz.
bu da web adresleri; `http://www.kebapcihalilusta.com.tr/`
ilk bakışta oldukça salaş ve ufak bir yer izlenimini veren mekana adım attığınız anda içeriye doğru genişleyen oldukça büyük bir lokanta ile karşılaşırsınız. masanıza oturduktan sonra menü istemek gibi bir gaflette bulunmayın. halil usta zaten az sayıda çeşidin olduğu ancak her birinin mükemmel bir lezzetle hazırlandığı mekanlardan bir tanesi. bu yüzden sadece gelen garsona ne kadar aç olduğunuzu söyleyin ve gerisini kendisine bırakın. genellikle herkese olduğu gibi size de ilk olarak, oldukça lezzetli bir ezme salatası ve sıcacık lavaşlar gelecektir. siz onunla zevk şölenine başladıktan kısa bir süre sonra da çok başarılı bir şekilde baharatlarla harmanlanmış ve ağızda dağılan karışık bir et tabağı gelir. tüm yemeklerin bildiğimiz tabaklarda değil metal kaplarda geldiğini de söylemek lazım. son olarak ise halil usta'nın en büyük lezzeti, (bkz: küşleme) tabağı gelecektir. küşleme, koyunun sırt bölgesinden yapılan ve her hayvanda sadece iki parça halinde bulunan bir et. tamamen sinirsiz ve inanılmaz lezzetli bir et çeşidi. halil usta da bu bölgenin en başarılı küşlemelerini hazırlayan kişi. küşlemeleri de mideye indirdikten sonra demli çayınızı içip duvarlarda asılı olan ünlü fotoğraflarını incelemeye başlarsınız. ve bu tarz mekanların yıllar boyunca aynı kalite ve lezzeti korumalarını ümit edersiniz.
bu da web adresleri; `http://www.kebapcihalilusta.com.tr/`
efenim ergenler donunu kaybeden kız, eşeğini buzdolabına sokan kürt muhabbetine başlamadan evvel
antebin meşhur lezzetlerinden küşleme denince akla gelen ilk isimlerdendir, biraz şehirin dışı gibi olsa da
gitmeye değer bir yerdir.
antebin meşhur lezzetlerinden küşleme denince akla gelen ilk isimlerdendir, biraz şehirin dışı gibi olsa da
gitmeye değer bir yerdir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar