bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
bir okul gezisi sırasında gittiğim mükemmel insan, mükemmel usta, mükemmel abimin yeri.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar