bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- içtim şarabı13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- her insanın bir cini olması7
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- kadir inanır22
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- insan olmaya ceyrek kala3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bazen şık bazen relax mod2
- çok güzel ama manyak kadın7
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- en son ne yediniz2
- hayattaki şans seviyeniz4
efenim ergenler donunu kaybeden kız, eşeğini buzdolabına sokan kürt muhabbetine başlamadan evvel
antebin meşhur lezzetlerinden küşleme denince akla gelen ilk isimlerdendir, biraz şehirin dışı gibi olsa da
gitmeye değer bir yerdir.
antebin meşhur lezzetlerinden küşleme denince akla gelen ilk isimlerdendir, biraz şehirin dışı gibi olsa da
gitmeye değer bir yerdir.
gaziantep'in karşıyaka semtinde, (bkz: zeugma mozaik müzesi)nin arka taraflarında yer alan bir esnaf lokantası. yemeğin başkenti sayılan gaziantep'te yerel halka nerede yemek yenmeli diye sorduğunuzda mutlaka kendisinin ismini verirler.
ilk bakışta oldukça salaş ve ufak bir yer izlenimini veren mekana adım attığınız anda içeriye doğru genişleyen oldukça büyük bir lokanta ile karşılaşırsınız. masanıza oturduktan sonra menü istemek gibi bir gaflette bulunmayın. halil usta zaten az sayıda çeşidin olduğu ancak her birinin mükemmel bir lezzetle hazırlandığı mekanlardan bir tanesi. bu yüzden sadece gelen garsona ne kadar aç olduğunuzu söyleyin ve gerisini kendisine bırakın. genellikle herkese olduğu gibi size de ilk olarak, oldukça lezzetli bir ezme salatası ve sıcacık lavaşlar gelecektir. siz onunla zevk şölenine başladıktan kısa bir süre sonra da çok başarılı bir şekilde baharatlarla harmanlanmış ve ağızda dağılan karışık bir et tabağı gelir. tüm yemeklerin bildiğimiz tabaklarda değil metal kaplarda geldiğini de söylemek lazım. son olarak ise halil usta'nın en büyük lezzeti, (bkz: küşleme) tabağı gelecektir. küşleme, koyunun sırt bölgesinden yapılan ve her hayvanda sadece iki parça halinde bulunan bir et. tamamen sinirsiz ve inanılmaz lezzetli bir et çeşidi. halil usta da bu bölgenin en başarılı küşlemelerini hazırlayan kişi. küşlemeleri de mideye indirdikten sonra demli çayınızı içip duvarlarda asılı olan ünlü fotoğraflarını incelemeye başlarsınız. ve bu tarz mekanların yıllar boyunca aynı kalite ve lezzeti korumalarını ümit edersiniz.
bu da web adresleri; `http://www.kebapcihalilusta.com.tr/`
ilk bakışta oldukça salaş ve ufak bir yer izlenimini veren mekana adım attığınız anda içeriye doğru genişleyen oldukça büyük bir lokanta ile karşılaşırsınız. masanıza oturduktan sonra menü istemek gibi bir gaflette bulunmayın. halil usta zaten az sayıda çeşidin olduğu ancak her birinin mükemmel bir lezzetle hazırlandığı mekanlardan bir tanesi. bu yüzden sadece gelen garsona ne kadar aç olduğunuzu söyleyin ve gerisini kendisine bırakın. genellikle herkese olduğu gibi size de ilk olarak, oldukça lezzetli bir ezme salatası ve sıcacık lavaşlar gelecektir. siz onunla zevk şölenine başladıktan kısa bir süre sonra da çok başarılı bir şekilde baharatlarla harmanlanmış ve ağızda dağılan karışık bir et tabağı gelir. tüm yemeklerin bildiğimiz tabaklarda değil metal kaplarda geldiğini de söylemek lazım. son olarak ise halil usta'nın en büyük lezzeti, (bkz: küşleme) tabağı gelecektir. küşleme, koyunun sırt bölgesinden yapılan ve her hayvanda sadece iki parça halinde bulunan bir et. tamamen sinirsiz ve inanılmaz lezzetli bir et çeşidi. halil usta da bu bölgenin en başarılı küşlemelerini hazırlayan kişi. küşlemeleri de mideye indirdikten sonra demli çayınızı içip duvarlarda asılı olan ünlü fotoğraflarını incelemeye başlarsınız. ve bu tarz mekanların yıllar boyunca aynı kalite ve lezzeti korumalarını ümit edersiniz.
bu da web adresleri; `http://www.kebapcihalilusta.com.tr/`
bakır tasta servis edilen salatanın tadının, etle yarıştığı lokantadır.
etinin tadı damakta kalan yerdir.
gaziantep'te bulunan maharetli halil ustanın bulunduğu mekandır. kebaplardan adeta lezzet fışkırmaktadır. gaziantep'e gidip de buraya uğramadıysanız çok şey kaybedersiniz.
halil ustanın küşlemesi diyorum başka birşey demiyorum.
bir okul gezisi sırasında gittiğim mükemmel insan, mükemmel usta, mükemmel abimin yeri.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
gaziantep'e gitmiştik, taksicelere sorduk.
- abi biz ankara'dan geliyoruz, ve et yemek istiyoruz.
+ yeğenim, doğruca halil abi'me gidiyorsunuz, lakin 2'den önce kapatır.
- tamam 2'ye kalmayız zaten abi.
+ öğle vakti 2 diyorum ama ben.
- hö?
tamam dedik ama bir yandan da düşündük lan bizi kendi arkadaşına mı postalıyor, dandik mekan olmasın. neyse, çaremiz yoktu gittik. saat 1 gibi öğle vakti uğradık, salaş bir mekan, zeki alasya görünümlü doktor önlüklü de bir tombik amca. işte o halil abi'mizmiş.
20 küsür kişi gittik. önce herkesin önüne içeceği ve metal çanaklarda salatalar geldi. zaten onunla doyduk denilebilir. sonrasında herkese 1 porsiyon adana, 1 porsiyon kuzu şiş, 1 porsiyon da yanlış yazmıyorsam küşneme getirdi. bu küşneme hayatımda yediğim en güzel ettir beyefendiler. o etten sonra ben et yemedim diye sayıyorum ve bir yandan da sövüyorum ulan artık hiçbir etten tat alamıyorum diye.
neyse efendim, ben biraz aç bir insanımdır. gözüm doymaz. bir arkadaşımla birlikte * ustaya seslendik.
- usta şuradaki etlerin hepsinden 1er porsiyon daha
+ aman diyeyim yeğenim
- yav sen getir
tabi parasını sormayı unuttuk o güzelim etleri görünce. neyse efendim, bize adam başı 7 porsiyon et geldi, ve tahmin edersinzi ki öküz gibi yedik. e böyle eti başka nerede bulacaktık? ve hesap vakti, herkesin yediği et 13 lira, bizim yediğimi 75 lira tuttu. ohh dedik ne yapıcaz ne edicez. halil abi'miz bize sordu,
- gençler neredensiniz siz?
+ ankara abi
- öğrenci misiniz?
+ evet abi
- eti beğendiniz mi?
+ evet abi
- tamam o zaman 13 lira verin geçin siz de
+ hö?
ve o an adamın gözünde gördüm ki bu iş için yaratılmış. tek amacı insanları mutlu etmek, emeğinin karşılığını almak. gözü gönlü tok. zaten kapısında 5.0 phaeton vardı, paraya ihtiyacı yok anladığım kadarıyla. ayrıca belirttiğim gibi öğlen 2'ye kadar açık dükkan. ve nedenini sorduğumuzda "et bozulmasın, taze kalsın yeğenim" demişti.
gaziantep'e bir dahaki gidişimde ilk durağım orası olacak.
allah tuttuğunu altın etsin o adamın.
kebebın piridir bu amca. halal olsundur. böyle kebap yenmemiştir.
gaziantep'te karşıyaka'da bulunan salaş lakin süper ötesi kebabı olan mekan. önden küşleme söylenir ince kıyılmış salatayla birlikte afiyetle yenir. sonra ikram olarak bir tabak (ki bu anneannem döneminden kalma metaldir) ne olduğunu bilmediğim ama tadı hala damağımda olan et sunulur.
dışarıdaki otoparkta son model arabalar, içeride duvarlarda bulunan envai çeşit ünlülerle çekilmiş halil usta fotoğrafları mekanın çok popüler olduğunu açıklamaya yetiyor.
dışarıdaki otoparkta son model arabalar, içeride duvarlarda bulunan envai çeşit ünlülerle çekilmiş halil usta fotoğrafları mekanın çok popüler olduğunu açıklamaya yetiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar