bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
(#16092106) aşka dair umudunu yitirmekte olan bizlere umut aşılar gibi olmuştur bu edebi yazı ile. takip edilesi bir yazar olsa gerektir efendim
(#16097594) tarihi ayarı vermiş yazar.
kendi reklamını yapıyor. okunmaz. okumadım.
ayrıca bi başlığa otuz beş tane entry girmek serbest miydi ?
ayrıca bi başlığa otuz beş tane entry girmek serbest miydi ?
Karmasina bakinca sozlugun boklugunu anliyor insan. Olum o girilere ikiyuz karma puani nedir.
Yuh lan!
Eliniz calissin azcik.
Not: anca beni eksileyin amk! Biri su adami arti oylasin kormusunuz ya la!
Yuh lan!
Eliniz calissin azcik.
Not: anca beni eksileyin amk! Biri su adami arti oylasin kormusunuz ya la!
(#16118749) yazar bu entry de coşmuş dedirtendir. hem çok güzel tesbit etmiş, hem de çok güzel anlatmıştır.
güzel düşünceleri olan güzel yazar.
ankaralı bir yazar. bandırma ve biga civarlarını bilen biri. hep mutlu olması dileğiyle.
bir masal yazdım geçenlerde. küçük bir kız çocuğun bir cine aşık olup da o cinin gerçekliğini görmesi üzerine. beğenmeyip yaktım sigaramla birlikte..
rakıyı özledim..
-bir kadının bedenini özledim.. ona dokunup, sadece koklamayı.. bir kokainman gibi..
-ibadet etmeyi özledim..
-tanrı bile olsa, hiçbir varlık kendi varlığı karşısında menfaati için eğilenleri sevmiyor.
-anlıyorum seni tanrı(m). sen rahat otur tahtında.
-sen de beni anlıyorsun. ve bir yerlerden izliyorsun.. nedensiz hareketlerime takılma lütfen.. ben senin tek defolu kulunum.
-olmamışım işte.
-piyasaya sürülüp de hatası çıkan otomobiller gibiyim.
-ne zaman geri çekileceğim.. bilmiyorum..
-bir kadının bedenini özledim.. ona dokunup, sadece koklamayı.. bir kokainman gibi..
-ibadet etmeyi özledim..
-tanrı bile olsa, hiçbir varlık kendi varlığı karşısında menfaati için eğilenleri sevmiyor.
-anlıyorum seni tanrı(m). sen rahat otur tahtında.
-sen de beni anlıyorsun. ve bir yerlerden izliyorsun.. nedensiz hareketlerime takılma lütfen.. ben senin tek defolu kulunum.
-olmamışım işte.
-piyasaya sürülüp de hatası çıkan otomobiller gibiyim.
-ne zaman geri çekileceğim.. bilmiyorum..
-çok sevdiğim bir kitabı, filmi ya da şarkıyı eskiden herkesle paylaşmak isterdim. şimdilerde sadece kendime saklıyorum. bencillik mi bu?
eskiden bana biraz zaman ver diyen insanlara kızardım. bu aralar herkesten istediğim tek şey bu. sanırım vereceklerini bildiğim için.
dilencilere para verdiğimde hemen yanıbaşımda bitip, "kalksın çalışsın" diyen tiplere uyuz oluyorum. en zor şey bir insandan para istemek olsa gerek. ben babamdan isteyemedim 37 yıl. değil ki bir yabancıdan istemek. dilenciliği meslek yapan sağlıklı insanlara ise ben gireyim..
(#16130812)
kadın vajinasını ''kadının orası'' diye nitelendirdiği için muhafazar bir aileden geldiğini, daha sonradan ayarı bozulan bir kadın olarak anlamamız mümkündür.
kadın vajinasını ''kadının orası'' diye nitelendirdiği için muhafazar bir aileden geldiğini, daha sonradan ayarı bozulan bir kadın olarak anlamamız mümkündür.
hiç kimse benimle ilgili yargılarını salt gerçekmiş gibi diretmesin bana. aha hendek aha deve. yaşamak isteyen yaşasın beni. ama anlamış gibi,çözmüş gibi yapmasın.
bildiğimden hiç şaşmadım ben. sağolsun, bildiğim de beni şaşırtmadı.
yıllar yıllar önce geceleri uyumayı onuruma yediremezdim. ailemle yaşadığım dönemler. sanırdım ki insanlar gündüzleri işe-okula gidip geceleri ise sadece kendileri için yaşıyorlar. sonra bir gün büyüdüm ve yakından baktım: insanlar geceleri sadece uyuyorlar. buzdan heykeller gibi tek darbede yıkıldım.
hoş fikirli , güzel düşünceli, entrylerini keyifle okuduğum yazar.
bazen kendimi, sabah 8'deki derse full makyaj yapıp adidas esofman altıyla gelen kiz gibi hissediyorum. iste o kadar kafam karışık.
''bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı'' repliği ile ön plana çıkmıştır.
"ben insanın ruhuna deliklerinden değil yaralarından girerim, son nefesiyle çıkarım."
bazı kendini bilmez insanların trip veya benzer şeylere çevirebildiği kavram gururdur. gururu tribe çevirebilen insanla arkadaşlık edilemez.
37 yılı "bugun ömrümün son gunu olabilir" diye yasadım. ya yarın yoksa diyerek 24 saatin ümüğünü sıktım..soluk soluğa olmamın tek nedeni bu. hayatın bir molası olmalı. bir kadının boynundaki bir dinlenme tesisinde.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar