bugün

/13
(bkz: )https://www.youtube.com/watch?v=BJX5_rj2lZg
Bazen köpekler gibi yaptığım şeydir.
bomboş bir odada, karanlıkta, sadece soluk alış verişlerin duyulduğu bir sessizlikte , gecenin koyuluğunda dans etmek istiyorum;
http://youtu.be/K5_EBAzIPJM
(#16516399) haklı yazar.
edit: haklılıkla yetinmez ağlatır... yürek titreten yazardır...(#15630401)
aşkın olduğu yerde olmaması gereken şey.
bu kadar duygusal insanlar var mı gerçekten sorusunun cevabı yazar. *
aşkını edebiyatla dile getirmiş yazar. Fazla sanki.
Sözlükteki nadir erkeklerden.
Tam bir aşk adamı. Girin girdiği girilere bakın.
Sizde anlayacaksınız ki götümüzden uydurmuyoruz.

En son bıkıp takip etmeyi bıraktığım yazar.
Hep aşk, aşk, aşk.
canlandırdığı başlıklarla insanı hüzne hapseden kalemi iyi yazar.
gece gece hüzünlü başlıklarını canlandıran yazar. Tamam arkadaş iyi yazıyorsun da insanları depresyona sürükleme hakkın yok.
ikili ilişkilerde ilerleyen zamanlarda pişmanlık yaratan duygu.
(bkz: kadın ağlarsa/#21392708)
(bkz: bir kadının tenine meftun olmak/#20420371)
(bkz: bir kadın bir adama gerçekten aşık olursa/#21126402)
(bkz: aşk bazen iki acıyı takas etmektir/#20711542)

minvalindeki başlıklarda tanıdığımız ancak son girdilerini itiraflarda yapmış olan yazar.
hayırdır inşallah.
ayrıca da düşündüm de bana ne, naparsa yapar ya, tanımam etmem. *

(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417176)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417172)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417160)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417148)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417109)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417088)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417078)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417065)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417048)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21417026)
(bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#21403925)
Fazlası göte vuran şey.
yerinde kullanılmasını bilmediğimizde dünyadaki en saçma duygulardandır.
evet herkesin bir gururu vardır ve kimse buna dokunamaz, onu incitemez. ama benim gururum var diye yarın ölmeyecekmiş gibi davranmak ne büyük acımasızlıktır.

daha önce bi yerde anlatmıştım sanırım, lisans yıllarımda aynı deney grubunda olduğumuz bir erkek arkadaşım başka bir gruptaki kızdan hoşlanıyordu. yani ben bakışlarından falan öyle tahmin ediyordum. bir gün benim bunzen bekim bozuldu diye o kızın olduğu gruba gittim ve deneyimi orada yaparken, kıza dönüp, harun un neden sürekli buraya baktığını şimdi anladım, dedim. tabi kız hiç farkında olmadığından, "harun kim" dedi. gösterdim. neden bakıyormuş dedi, biraz oyunculuğumu kullanarak muzipçe gülerek bakması için sebebi var demek ki, dedim ve gittim. e sonra zaten bakışmalar derken, harun'a da seviyorsan git konuş gazını verdik ve evet, güzel bir ilişkileri oldu.
gel gelelim bu güne.
yakın zamanda ayrılmışlar, yeni öğreniyorum ve harun gelip bana diyor ki, "seviyorum ama gururum var"
hay gururuna senin, yarın ölmeyecekmiş gibisin ne gururu bee!
seviyorsan bir değil on adım dahi atarsın ki hele karşıdaki kişi de seni seviyorsa; bunu biliyorsan.

her neyse sinirlendim şimdi bak.

gurur; bir yazardır efendim sevgilerimi ve selamlarımı iletiyorum kendisine.*
genellikle Göte vuran.
haysiyeti koruma kalkanıdır.

iyi midir kötü müdür diye çok düşündüm bu duygu hakkında. çünkü genellikle değer verdiklerime uyguladığım bu duygu bende çok yoğun seyrediyor.

karşımdakini kaybetme pahasına burnum düşse yere almıyorum. çünkü bazı durumlarda kişiliğinizi korumanın, ne kadar incindiğinizi anlatmanın yolu yok.

ama tüm kötü duygular gibi fazlası da zararlı ve bünyeyi yoruyor. dozunu ayarlamak lazım.
aşk katili.
"gururun içine sıçayım. gurur insana sadece acı verir ve hiç birşey kazandırmaz"

pulp fiction, big boss, marcellus wallace
bana sorarsanız insani ilişkilere en çok zarar veren şeydir gurur. saçma sapan triplere sürükler insanı. kimi zaman insan olmaktan çıkartır. gururunuzu çiğneyip doğru olan şeyi yapmadığınızda diğer insanlardan bir farkınız olmadığını, genel geçer, alalade, hakkınızda 'işte bu da insan' denilecek bir insan olursunuz. kısacası 'herkes' gibi olursunuz.
bir özür bu kadar zor olmamalı.
-kardan kadın yaptım kendime.. üşümesin diye montumu verdim.. eridi..
hani sevgi emekti?

Yazmış bir entrysinde. Bana ulaşsın bu adam. Ben bu adama bir şey anlatacağım.
çocuksun sen

dünyanın dışına atılmış bir adımdın sen
ömrümüzse karşılıksız sorulardı hepsi bu
şu samanyolu hani avuçlarından dökülen
kum taneleri var ya onlardan birindeyim
yeni bir yolculuğa çıkıyorum kar yağıyor
bir aşk tipiye tutuluyor daha ilk dönemeçte

çocuksun sen sesindeki tipiye tutulduğum

dönüşen ve suya dönüşen sorular soruyorsun
sesin bir çağlayan olup dolduruyor uçurumlarımı
kötü bir anlatıcıyım oysa ben ve ne zaman
birisi adres sorsa önce silaha davranıyorum
kekemeyim en az kasabalı aşklar kadar mahçup
ve üzgün kentler arıyorum ayrılıklar için

bir yanlışlığım bu dünyada en az senin kadar
ve sen kendi küllerini savuruyorsun dağa taşa
bir daha doğmamak için doğmak diyorsun
ölümlülerin işi bir de mutlu olanların
onların hep bir öyküsü olur ve yaşarlar
bırakıp gidemezler alıştıkları ne varsa

çocuksun sen her ayrılıkta imlası bozulan

susan bir çocuktan daha büyük bir tehdit
ne olabilir, sorumun karşılığını bilmiyor kimse
kötü bir anlatıcıyım oysa ben ve ne zaman
bir kaza olsa adı aşk oluyor artık
aşksa dünyanın çoktan unuttuğu bir tansık
seni bekliyorum orda, o kirlenen ütopyada

kirpiklerime düşüyorsun bir çiy damlası olarak
yumuyorum gözlerimi gözkapaklarımın içindesin
sonsuz bir uykuya dalıyorum sonra ve sen
hiç büyümüyorsun artık iyi ki büyümüyorsun
adınla başlıyorum her şiire ve her mısrada
esirgeyensin bağışlayansın, biad ediyorum.

çocuksun sen ve bu dünya sana göre değil
Bu adam bomba ya. Bize biraz ders vermesi lazim.
cemal süreya'ya benzer tespitleri. kadınları güçlü, güçsüz yönleriyle kırmadan iyi tasvirler yapar. erkek egosuyla değil kadın naifliğiyle çözümler kadınları.
gerçek bir yazar.
Her insanda az da olsa olması gerekendir.
© copyright 2005 - 2026