bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
gelmiş geçmiş en iyi dizidir şüphesiz. joey ve phoebe başlı başına komedidir zaten. insanın canı ne zaman sıkılsa açıp izler, izlemeye başladıkça da sırayla diğer bölümlere geçer.
gelmis gecmis en iyi sitcomdur.. istisnasiz yaklasik 6 yildir bilgisayar basindaki kahvaltilarima eslik eden alti arkadasin eglenceli, ironik ve duygusal hallerini anlatir..
bölüm başladığında jeneriğine istemsiz olarak el çırptıran kült dizi.
joey 'how u doin'
chandler ' i go'
monica ' i knooooww'
ross ' ouuwww'
replikleri aklımda kalanlar. rachel' ın hiç bir repliği aklımda değil muhtemelen onu gördüğümde onun dışında her şeyin bulanıklaşmasından alt yazıyı okuyamadığımdan, zaten birde uğultu oluyor kulağımda sesini de duyamıyorum. 10 sezon boyunca kadının ağzını okuyayım dedim beceremedim.
chandler ' i go'
monica ' i knooooww'
ross ' ouuwww'
replikleri aklımda kalanlar. rachel' ın hiç bir repliği aklımda değil muhtemelen onu gördüğümde onun dışında her şeyin bulanıklaşmasından alt yazıyı okuyamadığımdan, zaten birde uğultu oluyor kulağımda sesini de duyamıyorum. 10 sezon boyunca kadının ağzını okuyayım dedim beceremedim.
Chandlerin esprileri joeyun mimikleriyle kırıp geçiren efsane dizi.
Efsane olmuş dizidir. Bu yaz izlemeyi planlıyorum.
Ross: "hi :("
Rachel: "nooo!"
Chandler: "could you be any...?"
Joey: "how you doin?"
Phoebe: "ohh no :/"
Monica: "i know!"
Sanirim herkesin bu repliklerle hatirladigi karakterlere sahip dizi. Ayrica sitcom tarihinin en guzel dizisi. Ross'un tepkileri, monica'nin sisko zamanlari ve temizlik hastaligi, phoebe'nin tuhafligi, joey'nin tatligi ve safligi, rachel'in simarikligi, chandler'in o tatli ezikligi unutulmaz...
Rachel: "nooo!"
Chandler: "could you be any...?"
Joey: "how you doin?"
Phoebe: "ohh no :/"
Monica: "i know!"
Sanirim herkesin bu repliklerle hatirladigi karakterlere sahip dizi. Ayrica sitcom tarihinin en guzel dizisi. Ross'un tepkileri, monica'nin sisko zamanlari ve temizlik hastaligi, phoebe'nin tuhafligi, joey'nin tatligi ve safligi, rachel'in simarikligi, chandler'in o tatli ezikligi unutulmaz...
https://www.youtube.com/watch?v=SCQGnVrTsAM
sadece şu açılış müziğiyle bile insanı birim zamandan alıp milyonlarca ışık yılı uzaklığa götüren dizi.
sadece şu açılış müziğiyle bile insanı birim zamandan alıp milyonlarca ışık yılı uzaklığa götüren dizi.
5. sezon 8. bölümünde monica nın kafasına hindi geçirip üstüne fes takmasıyla aklı sıra türklere gönderme yaptığı dizi. bunu hiç beklemezdim.
How i met your mother'dan Avrupa Yakası'na bir çok dizide izlerini gördüğümüz efsane dizidir.
(bkz: fine by me)
yatmadan önce 10 mevsimin tümü ortam oynatıcıya atılır. karışık moda alını. ses anlayabileceğiniz ama alkış ve kahkahalarda uyandırmayacak seviyeye getirilir. mutlu uyunur, mutlu uyanılır.
bir süre sonra karakterleri gerçekten arkadaşınızmış gibi özümsediğiniz dizi.
Bir kere izlediniz mi asla kopamadığınız dizi. Canınız sıkıldıkça açıp rastgele eski bölümleri izlersiniz. Yani ben öyle yapıyorum. Karakterleri gerçek arkadaşları gibi gören sadece ben değilimdir diye umuyorum.
dizi bittikten sonra Phoebe'yi bi daha göremicem diye çok korkmuştum. neyse ki tekrar izleyebiliyoruz.
her bir bolumunu onlarca kez izledim ve hala her espriye ayni sekilde guluyorum.
her izledigimde en sevdigim kahraman degisiyor. en cok kimi sevdigime bir turlu karar veremiyorum.
her birinin hayatimda oldugunu, arkadasim oldugunu dusununce hayat daha guzel bir yer haline geliyor.
her izledigimde en sevdigim kahraman degisiyor. en cok kimi sevdigime bir turlu karar veremiyorum.
her birinin hayatimda oldugunu, arkadasim oldugunu dusununce hayat daha guzel bir yer haline geliyor.
bir tane türk vatandaşının bile gerçekten güldüğüne inanmadığım dizi . imkanı yok şu saçma diziye gülmenin .
diziden baya komik bir diyalog :
a: hi ( gözlerini oynatarak )
b: hi ( öylece karşısındakine bakıyor )
diziden baya komik bir diyalog :
a: hi ( gözlerini oynatarak )
b: hi ( öylece karşısındakine bakıyor )
türünün en güzel dizisidir ve kendini hayvan gibi özletir.
insan Friends izlemeden once kalitesi dusuk diye izleyesi gelmez
Friendse baslayinca ekrandan iceri atlayasi, Ross'un yanaklarini sıkası, joey ile yemek yiyesi gelir.
Friends bittikten sonraysa koca bi bosluga dusulur. Hmym baslanir ama sacma sapan diye birakilir. Sitcom aranir bulunmaz, Friends 1.sezon 1.bolume ayni heyecanla yeniden baslanir.
Friendse baslayinca ekrandan iceri atlayasi, Ross'un yanaklarini sıkası, joey ile yemek yiyesi gelir.
Friends bittikten sonraysa koca bi bosluga dusulur. Hmym baslanir ama sacma sapan diye birakilir. Sitcom aranir bulunmaz, Friends 1.sezon 1.bolume ayni heyecanla yeniden baslanir.
Adını görünce bile gülümsetendir. Müthiş esprileri ve çok orjinal karakterleri vardır ama dizide sizi asıl çeken o sıcaklık ve karakterler arası etkileşimdir. Ve tabii ki: (bkz: joey tribbiani)
Açık konuşayım himym gibi güldürmedi asla ama buna rağmen hafıza kaybı yaşasam da tekrar izlesem dediğim 2. dizidir. Hayatınızın bi parçası oluyor adeta.
efsane dizidir.
şu anda ikinci sezonuna başladım ve phoebe hayranıyım. herkese böyle bir sevgili gerek.
şu anda ikinci sezonuna başladım ve phoebe hayranıyım. herkese böyle bir sevgili gerek.
üçüncü sezonun ortasındayım ve bitmesinden çok korkuyorum.
hımym ile birlikte bir türlü sevemediğim dizidir. bu tür dizilerin tüm sezonunlarını izleyebilenlere şaşıyorum.
tadımlık izlemeli bir anda tüketmemeli yoksa bünyede büyük boşluk etkisi yaratabiliyor.
Gündemdeki Haberler