bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
nicki hoş, ırkdaş yazar.
sözlükte bölücü tohum eken bölücülerdendir.
Yeni ortalık karıştırıcı.
Bir yerlerde çanakkaleli olduğuna dair izlenim bırakan bir entrisini okuduğum yazar.
Sen otla bokla uğraşacağına kendi memleketindeki (çanakkale) toprakları parça parça satın alan anzaklarla uğraş da mis gibi özgürce yaşadığın ülkene zeval gelmesin.
israil'in israil devletini araplardan satın aldığı topraklarla kurması gibi, bir gün o yabancılar seni memleketinin sınırlarından sokmayacaklar. Kim daha faşistmiş, dil burun neymiş anlarsın belki. O zaman abhezya'ya dönersin artık.
Türkiye anca sorun çıkarmayı bilen, kompleks dolu insanlarla kaynıyor. Yapıcı bir insana rastlandığında omuzlara alınıp üç kez heyoo eşliğinde havaya atılmalı.
Sen otla bokla uğraşacağına kendi memleketindeki (çanakkale) toprakları parça parça satın alan anzaklarla uğraş da mis gibi özgürce yaşadığın ülkene zeval gelmesin.
israil'in israil devletini araplardan satın aldığı topraklarla kurması gibi, bir gün o yabancılar seni memleketinin sınırlarından sokmayacaklar. Kim daha faşistmiş, dil burun neymiş anlarsın belki. O zaman abhezya'ya dönersin artık.
Türkiye anca sorun çıkarmayı bilen, kompleks dolu insanlarla kaynıyor. Yapıcı bir insana rastlandığında omuzlara alınıp üç kez heyoo eşliğinde havaya atılmalı.
ruslar'dan it gibi tırsan yazar. bunların dedelerinin ebelerinin kıçlarını osmanlı türkleri kurtarmıştır lakin bu aymazhan bunu hala görememiştir.
ya da bu şahıs çerkes kılığına girmiş bir kürt olmasın.
bunun gibi bir çerkes hiç görmemiştim.
ya da bu şahıs çerkes kılığına girmiş bir kürt olmasın.
bunun gibi bir çerkes hiç görmemiştim.
hiç bir halktan, ya da hiç bir kimseden tırsmamış yazar.
düşmanlığı halklara değil, devletleredir. kendisini anlamadan nickaltına entry giren bir kaç cahil faşisti de neye inanıyorlar ise ona havale etmektedir. kendisi çıhcihpa ve arzinba sülalesi mensubu bir abhazdır ama kürt olsaydı da bunun insanlıktan önce gelmediğinin bilincinde olurdu.
düşmanlığı halklara değil, devletleredir. kendisini anlamadan nickaltına entry giren bir kaç cahil faşisti de neye inanıyorlar ise ona havale etmektedir. kendisi çıhcihpa ve arzinba sülalesi mensubu bir abhazdır ama kürt olsaydı da bunun insanlıktan önce gelmediğinin bilincinde olurdu.
aynı fikirleri paylaşmasakta, bana göre beyni yıkanmış biri olsa da en azından medeni bir şekilde tartışabilen biridir. En azından sövmüyor lan.
kendisini çerkes olarak tanıtan kürt yazar. sayesinde kürtlerin yeni planları hakkında da bilgi sahibi oluyoruz. görünüşe göre artık
yeni plan çerkeslerin beynini yıkayıp onları ayaklandırmak. (#15803371) entryden de anlaşılabileceği gibi bunları bir çerkes yazamaz.
ya da bu arkadaş gerçekten çerkes ama küçükken havale geçirmiş.
yeni plan çerkeslerin beynini yıkayıp onları ayaklandırmak. (#15803371) entryden de anlaşılabileceği gibi bunları bir çerkes yazamaz.
ya da bu arkadaş gerçekten çerkes ama küçükken havale geçirmiş.
vatan hainidir.
moda not: yazar bunu kendi ikrar ediyor. bu entry'yi silmenize sebep yok.
moda not: yazar bunu kendi ikrar ediyor. bu entry'yi silmenize sebep yok.
çok onurlu bir yazar ayrıca güzel tespitleri var, tebrik ederim.
milliyetçi değildir, milliyetçiliği bir tür kanser olarak gören bir yazardır. gözünün önünde bir halkın aşağılanmasına izin vermeyecek kadar duyarlıdır. zira çerkesleri ya da başka bir halkı başka bir halka üstün olarak görmez, ülkelere vesaire sempatisi yoktur, hatta kendi ''anavatanını'' bile sevmeyen bir yazarıdır bu yazar. bütün bunlara rağmen milliyetçi olarak addedilmesi ilginçtir.
özlük hakları savunuculuğu ile milliyetçiliği aynı kefeye koyan boş beyinlilere ayran yerine bolca limon suyu öneriyorum.
gazınızı alır, hafiflersiniz kuş gibi, iyi gelir hazımsızlığa.
özlük hakları savunuculuğu ile milliyetçiliği aynı kefeye koyan boş beyinlilere ayran yerine bolca limon suyu öneriyorum.
gazınızı alır, hafiflersiniz kuş gibi, iyi gelir hazımsızlığa.
ırkçı ayak takımına orantısız zeka uygulayan humanist kişi.
kıçındaki bok daha kurumadan işine geleni vatan haini, işine geleni kahraman ilan eden kontrgerilla özentisi itlere itibar etmemelidir. çünkü gerçek bir vatansever ülkesinde beraberce yaşadığı, aynı ekmeği bölüştüğü bir etnisitenin anavatanını temsil eden bayrağına hakaret edecek kadar şerefsiz olamaz. öyleyse eğer provakatör piçin tekidir sadece. ve böyle bir piçin vatanını sevmesi imkansızdır. vatan onun soysuzluğu için bir paravandır, o kadar.
vatanseverliği tekeline aldığını sana yumurta topuk milliyetçileri için güzel bir laf vardır; ''vatanseverlik hainlerin yegane sığınağıdır.''
kıçındaki bok daha kurumadan işine geleni vatan haini, işine geleni kahraman ilan eden kontrgerilla özentisi itlere itibar etmemelidir. çünkü gerçek bir vatansever ülkesinde beraberce yaşadığı, aynı ekmeği bölüştüğü bir etnisitenin anavatanını temsil eden bayrağına hakaret edecek kadar şerefsiz olamaz. öyleyse eğer provakatör piçin tekidir sadece. ve böyle bir piçin vatanını sevmesi imkansızdır. vatan onun soysuzluğu için bir paravandır, o kadar.
vatanseverliği tekeline aldığını sana yumurta topuk milliyetçileri için güzel bir laf vardır; ''vatanseverlik hainlerin yegane sığınağıdır.''
Sevmediği vatanının tüm imkanlarını sömüren çerkes görünümlü bölücü yazar. Olm neyin kafası bu lan, o ne biçim siyasi görüş aminakoyim yazık uhahahueueua.
"Al kafa resmi, belki işine yarar" diyerek nickaltıma hediye bırakmış yazar. Teşekkür ederim bu inceliginden dolayı kendisine.
Ama mahçup oldum böyle ben..
Madem ihtiyacımız olan şeyleri paylaşıyoruz, bu da benden sana naçizane bir armağan. Belki bir gün kullanmak istersin, belli mi olur. Kendine iyi bak..
görsel
editto: öküz beyni. ee herkes hak ettiğini alır. kiss u.
Ama mahçup oldum böyle ben..
Madem ihtiyacımız olan şeyleri paylaşıyoruz, bu da benden sana naçizane bir armağan. Belki bir gün kullanmak istersin, belli mi olur. Kendine iyi bak..
görsel
editto: öküz beyni. ee herkes hak ettiğini alır. kiss u.
özürlüden az kullanılmış 2. el malları kabul etmeyen yazardır. o yüzden malum beyni getiren şahıs, nereden bulduysa bilmiyorum... o bulduğu beyni kendi kafasına taksın da bir daha böyle kötü durumlara düşmesin. beyinsizlik ''başa'' bela zira. *
ha bir de, öküz beyni insanlarla doku uyumu sağlamıyor. bence sen onu nereden bulduysan oraya geri götür.
ha bir de, öküz beyni insanlarla doku uyumu sağlamıyor. bence sen onu nereden bulduysan oraya geri götür.
nam-ı diğer spartacus. türkiye'yi roma olarak görüyor.
(bkz: zapatista ulusal kurtuluş ordusu)
böyle zamazingolarla ilgileniyor. devlet diye bir şey olmadan, herkesin kafasına göre takıldığı lidersiz bir uygarlık kurmayı hayal ediyor. artık neyin kafasını yaşıyorsa bırakın ellemeyin, onu da bu şekilde kabul edin.
(bkz: zapatista ulusal kurtuluş ordusu)
böyle zamazingolarla ilgileniyor. devlet diye bir şey olmadan, herkesin kafasına göre takıldığı lidersiz bir uygarlık kurmayı hayal ediyor. artık neyin kafasını yaşıyorsa bırakın ellemeyin, onu da bu şekilde kabul edin.
Bunları okuyup anlayabiliyorsa biraz düşünmesi gereken ne idüğü belirsiz canlı. Beynine kan gitmeyen birşey.
güzel insan.
kendisine hoşbulduk demek istediğim ve selam ettiğim yazardır.
bu sözlükte böyle insanların olması güzel.
bu sözlükte böyle insanların olması güzel.
Kardeşimdir.
yalnız bırakmayayım dedim.
yalnız bırakmayayım dedim.
ırkçılık ile ortalığın asıl karıştırıcıların ortalık karıştırıcı diye suçladığı yazardır.
türkler ve çerkeslerin arasını açmaya vargücü ile çalışan abhaz görünümlü kürdo.
farklı tarih kitaplarında yazanların gerçek olduğuna inanıyor. e bizde farklı tarih kitapları okuyoruz, orada da kürtlerin aslen türk oldukları yazıyor. bu ergen in mantığına göre kürtler aslen türk olmuş oluyor.
abhazlerın da aslen saka türkleri'nden olduğu yazıyor farklı tarih kitaplarında. eğer farklı arıyorsan ben kendisine binlerce farklı ama doğruluğu ispatlanmamış veya yalan olan kitap önerebilirim. hatta önermeye bile gerek yok. taraf gazetesi yazarı ayşe hür ün yazılarını takip et yeterince tatmin olursun ama bir şartla, masturbasyon yaparak tatmin olmuş olursun. sahte yani.
farklı tarih kitaplarında yazanların gerçek olduğuna inanıyor. e bizde farklı tarih kitapları okuyoruz, orada da kürtlerin aslen türk oldukları yazıyor. bu ergen in mantığına göre kürtler aslen türk olmuş oluyor.
abhazlerın da aslen saka türkleri'nden olduğu yazıyor farklı tarih kitaplarında. eğer farklı arıyorsan ben kendisine binlerce farklı ama doğruluğu ispatlanmamış veya yalan olan kitap önerebilirim. hatta önermeye bile gerek yok. taraf gazetesi yazarı ayşe hür ün yazılarını takip et yeterince tatmin olursun ama bir şartla, masturbasyon yaparak tatmin olmuş olursun. sahte yani.
türkler ve çerkeslerin arasını açmaya çalışmayan yazar. sadece türkiye devletinin asimilasyon politikasını eleştirmektedir, amma ve lakin beyinsiz ırkçılar takımı her boku yanlış anladıkları gibi, bunu da yanlış anlamaktalar. elden bir şey gelmiyor.
bu yazarında, istanbul'dan bir an önce biga'sına kavuşması dileği ile.
bu yazarında, istanbul'dan bir an önce biga'sına kavuşması dileği ile.
beyinsiz etnik ırkçılarla arkadaş olan ergen. çocuğun şimdiden beynini yıkayıp yuğdular.
kendisine destek verenler de türkiye nin asimilasyon politikası güttüğünü savunuyor. e yani körler sağırlar birbirini ağırlar.
türkiye asimilasyon politikası gütseydi, ne çerkesleri, ne de kürtleri bu ülkede barındırmazdı. saddam ın gaz bombalarından kaçan kürtleri, esad ın şu anda zulmünden kaçan kürtleri türkiye sorgusuz sulsiz türkiye içlerine alıyor.
yediğiniz kaba işeyip işeyip tekrar aynı kaptan yemek yemeye utanmıyormusunuz.
kendisine destek verenler de türkiye nin asimilasyon politikası güttüğünü savunuyor. e yani körler sağırlar birbirini ağırlar.
türkiye asimilasyon politikası gütseydi, ne çerkesleri, ne de kürtleri bu ülkede barındırmazdı. saddam ın gaz bombalarından kaçan kürtleri, esad ın şu anda zulmünden kaçan kürtleri türkiye sorgusuz sulsiz türkiye içlerine alıyor.
yediğiniz kaba işeyip işeyip tekrar aynı kaptan yemek yemeye utanmıyormusunuz.
soykırım denilince nedendir bilinmez aklına hep türk gelen çocuk.
ama nedense bu bünyeler, fransa nın cezayirde çok kısa sürede, tavuk keser gibi birbuçuk milyon arabı öldürmesine ses çıkarmazlar. bu bünyeler nedense, rusların son üçyüz yıldır, asya, avrasya, balkanlar ve kafkasya da yaptığı türk katliamına en ufak bir atıfta bulunmazlar. bu cibiliyetsizler, nedense amerika nın daha birkaç yıl önce kürtlerle beraber olup ırak ta bir milyon arab ı öldürmelerine çıt çıkarmazlar.
sözde bunlar hümanist.
siz bırakın insanları sevmeyi, sizden hayvansever bile olmaz. olamaz.
ama nedense bu bünyeler, fransa nın cezayirde çok kısa sürede, tavuk keser gibi birbuçuk milyon arabı öldürmesine ses çıkarmazlar. bu bünyeler nedense, rusların son üçyüz yıldır, asya, avrasya, balkanlar ve kafkasya da yaptığı türk katliamına en ufak bir atıfta bulunmazlar. bu cibiliyetsizler, nedense amerika nın daha birkaç yıl önce kürtlerle beraber olup ırak ta bir milyon arab ı öldürmelerine çıt çıkarmazlar.
sözde bunlar hümanist.
siz bırakın insanları sevmeyi, sizden hayvansever bile olmaz. olamaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar