bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
yapılması gereken tek harekettir. aksi takdirde bu diktatörler bizleri ciddiye almaz.
neden mi? çünkü, ben çerkesim, çerkesçe-abhazca eğitim istiyorum! laz kardeşim için lazca, kürt kardeşim için de kürtçe eğitim istiyorum.
yıllar yılı bu devlet, türk halkını da bu oyununa alet ederek bir arada yaşamayı öyle ya da böyle başaran bu unsurları sömürdü, asimile etti ve vatandaşlık bağı denen kokuşmuş faşizan olguyla bir kazanda eritiverdi. sopaya-silaha ve baskıya dayanan milliyetçilikle barışseverlerin içini çürüttü. ama artık vakit, direniş bayrağını çekme vaktidir zira eşref vakti çoktan geçmiştir.
ayrıca bu hak... bu hak, beynini 90 derece celcius'ta yıkatan embesil yazarların terörizm olarak gördüğü haktır. zira her eylem içinde şiddet barındırmadığı sürece meşrudur. hem, şiddet içermeyen eylemlere şiddetle müdahale eden yine sizin polisiniz değil mi? ey? özgürlüğüm senin küçük burjuvaca milliyetçiliğinden daha önemli.
tek yol sokaktır, tek yol asimilasyoncu-faşist tc devletine karşı sesi yükseltmektir, aksi takdirde bizim için çanlar çalıyor demektir. ya özgürlüğümüzü bu tiranlardan alacağız, ya da bunu denerken onların sözde adaletinin önünde yargılanacağız, ya da etliye-sütlüye karışmadan onurumuzu kaybederek yaşayacağız...
ve, bir halk için onurunu kaybetmek ölmekten bile beterdir, bir çerkes atasözünün dediği gibi;
pser şeriy, naper şefı.
canını ver, onurunu al!
neden mi? çünkü, ben çerkesim, çerkesçe-abhazca eğitim istiyorum! laz kardeşim için lazca, kürt kardeşim için de kürtçe eğitim istiyorum.
yıllar yılı bu devlet, türk halkını da bu oyununa alet ederek bir arada yaşamayı öyle ya da böyle başaran bu unsurları sömürdü, asimile etti ve vatandaşlık bağı denen kokuşmuş faşizan olguyla bir kazanda eritiverdi. sopaya-silaha ve baskıya dayanan milliyetçilikle barışseverlerin içini çürüttü. ama artık vakit, direniş bayrağını çekme vaktidir zira eşref vakti çoktan geçmiştir.
ayrıca bu hak... bu hak, beynini 90 derece celcius'ta yıkatan embesil yazarların terörizm olarak gördüğü haktır. zira her eylem içinde şiddet barındırmadığı sürece meşrudur. hem, şiddet içermeyen eylemlere şiddetle müdahale eden yine sizin polisiniz değil mi? ey? özgürlüğüm senin küçük burjuvaca milliyetçiliğinden daha önemli.
tek yol sokaktır, tek yol asimilasyoncu-faşist tc devletine karşı sesi yükseltmektir, aksi takdirde bizim için çanlar çalıyor demektir. ya özgürlüğümüzü bu tiranlardan alacağız, ya da bunu denerken onların sözde adaletinin önünde yargılanacağız, ya da etliye-sütlüye karışmadan onurumuzu kaybederek yaşayacağız...
ve, bir halk için onurunu kaybetmek ölmekten bile beterdir, bir çerkes atasözünün dediği gibi;
pser şeriy, naper şefı.
canını ver, onurunu al!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar