bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- küfreden kız iticiliği6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- wine me dine me2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- bugün de meme atan olmaması13
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- makarna süzmek5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ibne penis nah3
- rabbin para vermesi4
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- chp'deki değişimciler3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
10 yıldır aynı kasa ile üretildi. sadece ufak tefek makyajlar geçirdi.
çok aman aman bir araba değildi. ama çıktığı yıla göre yine de başarılıydı.
çok aman aman bir araba değildi. ama çıktığı yıla göre yine de başarılıydı.
Buna para vereceğinize gidin renault alın daha iyi. Linea, egea bunlar millet arabaya binsin ayağı yerden kesilsin yeter olayına yapılmışlardır. Yokuşu çıkana kadar illallah ettirir.
türkiye koşullarında iyi bir araba olabilirdi. düzgün bir motoru olsaydı piyasayı ele geçirirdi.
10.000 km den motordan yağ kaçıyor. bu kadarda zikik motor olmaz.
cross modeli kasa olarak gayet güzeldir. ama motordan kaybediyor.
10.000 km den motordan yağ kaçıyor. bu kadarda zikik motor olmaz.
cross modeli kasa olarak gayet güzeldir. ama motordan kaybediyor.
Türkiye'de 1 milyon TL'nin altında sıfır otomobil kalmadı.
• En ucuz otomobil: Fiat Egea - 1.099.900 TL.
• En ucuz otomobil: Fiat Egea - 1.099.900 TL.
işyerimden iki kişi 1.4 benzinlisini aldı ikiside arabam yağ yakıyor dedi sıfır araç nasıl yağ yakabilir anlamıyorum.
1.4 benzinlilerde yağ eksiltme kronik.
bu arabanın ilk çıktığı zamanı hatırlıyorum.
iddialı bir tanıtımı vardı. işte ezber bozan sedan, behzat ç (erdal beşikçioğlu) falan filan.
hatta reklamını hatırlıyordum.
vaatlerinin ötesine geçebildiği kadar geçmeye çalıştı. başarılı da oldu diyebiliriz. evet kendi segmentindeki rakipleri olan focus, jetta, fluence, megane 4, corolla, civic, astra j sedan, elantra, cerato ile kıyaslandığında iç mekan, donanım ve güvenlik konusunda bir tık geri kalıyordu. ama en azından bizim toplumumuzun kahramanıdır bu araba. ve bu rakiplerine kıyasla en fazla satan araba oldu.
1.6 multijet, 1.6 e-torq versiyonları çok güçlüdür. diğer rakiplerine kök bile söktürebilir istese.
genişlik olarak da güzel bir genişliği var bu arabanın.
ama bu arabada fark eden şey donanım. donanım ne kadar arttıkça kalitesi de o kadar artıyor.
birçok konuda yerdiler bu arabayı. ama anlamsız bir yermeydi.
fiat'ın belki de bu sınıfta ürettiği en iyi arabasıydı.
abisi marea, kardeşi linea bunun kadar başarılı olamadı.
iddialı bir tanıtımı vardı. işte ezber bozan sedan, behzat ç (erdal beşikçioğlu) falan filan.
hatta reklamını hatırlıyordum.
vaatlerinin ötesine geçebildiği kadar geçmeye çalıştı. başarılı da oldu diyebiliriz. evet kendi segmentindeki rakipleri olan focus, jetta, fluence, megane 4, corolla, civic, astra j sedan, elantra, cerato ile kıyaslandığında iç mekan, donanım ve güvenlik konusunda bir tık geri kalıyordu. ama en azından bizim toplumumuzun kahramanıdır bu araba. ve bu rakiplerine kıyasla en fazla satan araba oldu.
1.6 multijet, 1.6 e-torq versiyonları çok güçlüdür. diğer rakiplerine kök bile söktürebilir istese.
genişlik olarak da güzel bir genişliği var bu arabanın.
ama bu arabada fark eden şey donanım. donanım ne kadar arttıkça kalitesi de o kadar artıyor.
birçok konuda yerdiler bu arabayı. ama anlamsız bir yermeydi.
fiat'ın belki de bu sınıfta ürettiği en iyi arabasıydı.
abisi marea, kardeşi linea bunun kadar başarılı olamadı.
Olması gerekenden çok çok fazla yerilen araba.
Övüle övüle bitirilemeyen megane'ın iç basıklığı, dış aksamının plastikliği vb yok tek sıkıntı egea.
Egea fiyatına göre tam bir f/p aracıdır.
Üretildiği döneme kıyasla bir marea kadar tarz olamamıştır ama yine de güzel araçtır.
Bazen görüyorum neymiş 2004 bora daha iyiymiş, hatta 1999 polo classic daha iyiymiş falan falan.
Gülün geçin, he deyin geçin. O araçların temizini dahi bulamazlar, devirleri bitti.
Egea ortalama bir kullanıcının tüm ihtiyaçlarını net bir şekilde karşılayacak bir araçtır aynı zamanda.
Yakıt tüketimi ekonomiktir, multijet motoru performansı yeterlidir, içi geniştir, malzeme kalitesi abartıldığı gibi kötü değildir.
En çok eleştirilen 1.4 fire motoru bile idare eder.
Neymiş yokuşta vites küçültmek gerekmiş. Bu arabayı ralli için almıyor insanlar.
Sanırsın hepsi anasından 2.5 motor arabalarla doğmuş, 2 tane ortalama araca binince insanlar çok değişik yargılara bürünüyor.
Bu fiyata yüksek model + görece sorunsuz + uygun yürütme maliyet + iç hacim + düşük akaryakıt tüketimi sunan çok çok az araç var.
Ve hatta diyorum ki fiat bu aracın üretimini durdurursa kendi ayağına sıkar.
Övüle övüle bitirilemeyen megane'ın iç basıklığı, dış aksamının plastikliği vb yok tek sıkıntı egea.
Egea fiyatına göre tam bir f/p aracıdır.
Üretildiği döneme kıyasla bir marea kadar tarz olamamıştır ama yine de güzel araçtır.
Bazen görüyorum neymiş 2004 bora daha iyiymiş, hatta 1999 polo classic daha iyiymiş falan falan.
Gülün geçin, he deyin geçin. O araçların temizini dahi bulamazlar, devirleri bitti.
Egea ortalama bir kullanıcının tüm ihtiyaçlarını net bir şekilde karşılayacak bir araçtır aynı zamanda.
Yakıt tüketimi ekonomiktir, multijet motoru performansı yeterlidir, içi geniştir, malzeme kalitesi abartıldığı gibi kötü değildir.
En çok eleştirilen 1.4 fire motoru bile idare eder.
Neymiş yokuşta vites küçültmek gerekmiş. Bu arabayı ralli için almıyor insanlar.
Sanırsın hepsi anasından 2.5 motor arabalarla doğmuş, 2 tane ortalama araca binince insanlar çok değişik yargılara bürünüyor.
Bu fiyata yüksek model + görece sorunsuz + uygun yürütme maliyet + iç hacim + düşük akaryakıt tüketimi sunan çok çok az araç var.
Ve hatta diyorum ki fiat bu aracın üretimini durdurursa kendi ayağına sıkar.
2024 yazında iki haftalığına kiralamıştım. Aldığımda henuz 700kmdeydi. Bir olumsuzluğunu görmedim, gayet iş görür bir araba.
Fiyat performans olarak canavar gibi arabadır. Bunu alacağına 15 yaşında herhangi bir araba almanızı salık veren arkadaşınızın harbi beyinsiz olduğu kanatine gönül rahatlığıyla varın.
Çamaşır makinesinden hallice bir şey.
Şu aracın üretimine izin verilmesi bile tuhaf.
Şu aracın üretimine izin verilmesi bile tuhaf.
Türkiye dışında her yerde fiat tipo adıyla satılır.
1.3 multijet motorları iyidir.
1.3 multijet motorları iyidir.
11 yıldır süren serüven 30 haziran 2026’da bitiyor. Tofaş, egea üretimine son verecek.
bu araba ilk çıktığı zamanlarda çok aşağılanıyordu. yok euro ncap sonuçları. yok bilmem ne derken şimdi ise öve öve bitirilemiyor.
artık bunun sebebi alım gücünün düşmesi mi yoksa insanların otomobil konusunda aydınlanması mı siz karar verin.
ama şunu söyleyebilirim : bu araba bu milletin kahramanıdır.
arkası full plastik megane 4'ten ise sıfır egea almayı yeğlerim.
gayet içi geniş ve ferah bir araç. süspansiyonları da çok başarılı.
artık bunun sebebi alım gücünün düşmesi mi yoksa insanların otomobil konusunda aydınlanması mı siz karar verin.
ama şunu söyleyebilirim : bu araba bu milletin kahramanıdır.
arkası full plastik megane 4'ten ise sıfır egea almayı yeğlerim.
gayet içi geniş ve ferah bir araç. süspansiyonları da çok başarılı.
2015 aralık’ta egea 1.4 fire 48.400 tl iken, volkswagen golf 1.2 tsi 61 bin tl idi.
Sıfır fiyatları.
Şimdi golf’ün en boşu 2.170.000 tl
Egea’nın en boşu ise (1.6 dizel) ise 1.429.000 tl. Artık 1.4 egea yok.
Eskiden 13 bin tl ekleyip golf alabiliyordu insanlar. Şimdi hem enflasyon hem de fakirlik sebebiyle insanlar egea’ya yöneliyor doğal olarak. 29.5 kat artmış 11 senede.
Neyse maskloşvilinin buna da açıklaması olur
Sıfır fiyatları.
Şimdi golf’ün en boşu 2.170.000 tl
Egea’nın en boşu ise (1.6 dizel) ise 1.429.000 tl. Artık 1.4 egea yok.
Eskiden 13 bin tl ekleyip golf alabiliyordu insanlar. Şimdi hem enflasyon hem de fakirlik sebebiyle insanlar egea’ya yöneliyor doğal olarak. 29.5 kat artmış 11 senede.
Neyse maskloşvilinin buna da açıklaması olur
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar