bugün
- yazarların iyi olduğu konular8
- true nun çaylak olması7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- velvet27
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- aile evinde yaşamak13
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- kemalist dünya19
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- kadir inanır4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- beşar esad3
- tavuk iskender4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- günün şarkısı2
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ebu muhammed el culani3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kemalistler10
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- kürtçülük2
bu cadde izmitin her şeyi olup benimde bir çok anıma konu olan malum mekan (bkz: herşey)...............
izmit merkezde mini bir istiklal caddesi.
inip-çıkması en fazla 2 dakikanızı alır fakat yine de izmit'în en kalabalık caddesidir.
her sehirde bulunan ve adını kimi zaman mecburiyet caddesi olarak koydugumuz sehirlerin olmazsa olunmaz caddelerinın izmit versiyonudur. izmitte yasayan tanıdıklarınızla büyük ihtimal karşılaşabilceginiz birkaç yerden birisidir.
izmitin beyoğlu'su, yok izmitin bağdat'ı gibi yakıştırmalara sahip cadde ama ne beyoğlunda ne de bağdat'ta gece 9'da sokakta sadece polis aracı ve çevresinde görevli polisler bulunmaz. Dükkanların kapanması ile birlikte Fethiye caddesi, istiklal caddesi ( kuyumcular çarşısından belsa plaza'nın önüne kadar ) bütün canlı caddelerde hayat belirtisi yok olur. Cinlere top oyanyabilecekleri yeni alanlar açılır.
seyyar simitçilerin sattığı simitlerin çok lezzetli olduğu cadde.
yürürken etraftan;
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
izmit'te gezilecek tek yer. girişinde tam köşede simit satan amcanın simitleri süperdir.
fotoğrafını görünce bir şey sanabilirsiniz diye söylüyorum; bir numarası olmayan caddevari sokak. bursa' nın fsm' sinin onda biri değil.
22 yıllık izmit'liyim fethiye'nin cazibesinin nereden geldiğini hala çözemedim. yürüsen en fazla 2-3 dakikalık bir yer.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
önemini ve çekiciliğini tamamen yitirmiş yerini yürüyüş yoluna bırakmış cadde.
bilindiği üzere Fethiye'de değildir.
Çok küçük bir istiklal caddesi. Abartmıyorum, iki-üç dakikada yürüyerek bitirirsiniz. Yine de kocaeli'nin en kalabalık ve en rahat yerlerindendir.
karşılaşmak istediğiniz arkadaşlarınızı görme ihtimalinizin %97,879 olduğu izmit'in en popüler caddesi.
izmit'in pek ciks caddesidir.
Hey gidi günler...
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
kişisel tarihimde yeri olan bir cadde olup izmit açısından bir tarihin de yattığı caddedir.
izmitte bulunan bir caddedir. güzel ve canlıdır.
Fethiye ile bir bağlantısı mı var yoksa başka bir nedenden dolayı mı fethiye adı verilmiştir. hâlâ anlam veremediğim yerdir.
Izmitte ne kadar apaci ararsanız ne kadar tiki izmirli hatun ararsanız burda bulacağınız cadde.
1970'li yıllar
görsel
görsel
yeni hali böyle olacakmış
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar