bugün
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- daha relax2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- insan olmaya ceyrek kala3
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- rakı sevmemek6
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- en son ne yediniz2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aşk5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- kemalist dünya24
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yalaka2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- çok güzel ama manyak kadın7
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bioloji2
- cevcet2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kaşar5
- hesabı gizliye almak3
- true'nun çaylak olması16
- fight club5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
bu cadde izmitin her şeyi olup benimde bir çok anıma konu olan malum mekan (bkz: herşey)...............
izmit merkezde mini bir istiklal caddesi.
inip-çıkması en fazla 2 dakikanızı alır fakat yine de izmit'în en kalabalık caddesidir.
her sehirde bulunan ve adını kimi zaman mecburiyet caddesi olarak koydugumuz sehirlerin olmazsa olunmaz caddelerinın izmit versiyonudur. izmitte yasayan tanıdıklarınızla büyük ihtimal karşılaşabilceginiz birkaç yerden birisidir.
izmitin beyoğlu'su, yok izmitin bağdat'ı gibi yakıştırmalara sahip cadde ama ne beyoğlunda ne de bağdat'ta gece 9'da sokakta sadece polis aracı ve çevresinde görevli polisler bulunmaz. Dükkanların kapanması ile birlikte Fethiye caddesi, istiklal caddesi ( kuyumcular çarşısından belsa plaza'nın önüne kadar ) bütün canlı caddelerde hayat belirtisi yok olur. Cinlere top oyanyabilecekleri yeni alanlar açılır.
seyyar simitçilerin sattığı simitlerin çok lezzetli olduğu cadde.
yürürken etraftan;
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
izmit'te gezilecek tek yer. girişinde tam köşede simit satan amcanın simitleri süperdir.
fotoğrafını görünce bir şey sanabilirsiniz diye söylüyorum; bir numarası olmayan caddevari sokak. bursa' nın fsm' sinin onda biri değil.
22 yıllık izmit'liyim fethiye'nin cazibesinin nereden geldiğini hala çözemedim. yürüsen en fazla 2-3 dakikalık bir yer.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
önemini ve çekiciliğini tamamen yitirmiş yerini yürüyüş yoluna bırakmış cadde.
bilindiği üzere Fethiye'de değildir.
Çok küçük bir istiklal caddesi. Abartmıyorum, iki-üç dakikada yürüyerek bitirirsiniz. Yine de kocaeli'nin en kalabalık ve en rahat yerlerindendir.
karşılaşmak istediğiniz arkadaşlarınızı görme ihtimalinizin %97,879 olduğu izmit'in en popüler caddesi.
izmit'in pek ciks caddesidir.
Hey gidi günler...
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
kişisel tarihimde yeri olan bir cadde olup izmit açısından bir tarihin de yattığı caddedir.
izmitte bulunan bir caddedir. güzel ve canlıdır.
Fethiye ile bir bağlantısı mı var yoksa başka bir nedenden dolayı mı fethiye adı verilmiştir. hâlâ anlam veremediğim yerdir.
Izmitte ne kadar apaci ararsanız ne kadar tiki izmirli hatun ararsanız burda bulacağınız cadde.
1970'li yıllar
görsel
görsel
yeni hali böyle olacakmış
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar