bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- bir şeyler söyle3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- seri gizli artı oy veren melek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
bu cadde izmitin her şeyi olup benimde bir çok anıma konu olan malum mekan (bkz: herşey)...............
izmit merkezde mini bir istiklal caddesi.
inip-çıkması en fazla 2 dakikanızı alır fakat yine de izmit'în en kalabalık caddesidir.
her sehirde bulunan ve adını kimi zaman mecburiyet caddesi olarak koydugumuz sehirlerin olmazsa olunmaz caddelerinın izmit versiyonudur. izmitte yasayan tanıdıklarınızla büyük ihtimal karşılaşabilceginiz birkaç yerden birisidir.
izmitin beyoğlu'su, yok izmitin bağdat'ı gibi yakıştırmalara sahip cadde ama ne beyoğlunda ne de bağdat'ta gece 9'da sokakta sadece polis aracı ve çevresinde görevli polisler bulunmaz. Dükkanların kapanması ile birlikte Fethiye caddesi, istiklal caddesi ( kuyumcular çarşısından belsa plaza'nın önüne kadar ) bütün canlı caddelerde hayat belirtisi yok olur. Cinlere top oyanyabilecekleri yeni alanlar açılır.
seyyar simitçilerin sattığı simitlerin çok lezzetli olduğu cadde.
yürürken etraftan;
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
"moruk"
"kesiyorum"
"yok boolum"
"lavuğu kes"
"matiz oldum"
gibi sözler duyabileceğiniz, bu sözleri söyleyen tiplerin tek tip (saçlar bi garip emomsu) olduğuna şahit olacağınız bir izmit caddesidir.
(bkz: çarşı çocuğu)
(bkz: izmit çocuğu)
(bkz: hodrimeydan)
izmit'te gezilecek tek yer. girişinde tam köşede simit satan amcanın simitleri süperdir.
fotoğrafını görünce bir şey sanabilirsiniz diye söylüyorum; bir numarası olmayan caddevari sokak. bursa' nın fsm' sinin onda biri değil.
22 yıllık izmit'liyim fethiye'nin cazibesinin nereden geldiğini hala çözemedim. yürüsen en fazla 2-3 dakikalık bir yer.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
sağlı sollu dükkanlar. nedir burayı bu kadar kalabalıklaştıran anlayan beri gelsin.
önemini ve çekiciliğini tamamen yitirmiş yerini yürüyüş yoluna bırakmış cadde.
bilindiği üzere Fethiye'de değildir.
Çok küçük bir istiklal caddesi. Abartmıyorum, iki-üç dakikada yürüyerek bitirirsiniz. Yine de kocaeli'nin en kalabalık ve en rahat yerlerindendir.
karşılaşmak istediğiniz arkadaşlarınızı görme ihtimalinizin %97,879 olduğu izmit'in en popüler caddesi.
izmit'in pek ciks caddesidir.
Hey gidi günler...
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
ortaokuldayken hergün hergün bu caddeyi baştan aşağı yürümek zorunda kalırdım. hele izmit'e geldiğim ilk günler... ulan ben anadolu'nun bağrından kopmuşum, cadde madde görmüşlüğüm hiç yok. bildiğim tek cadde inekleri gütmeye götürürken saçma sapan oyunlar oynayarak geçtiğim köyümüzün tozlu topraklı çakıllı o neşesiz ve somurtkan yoluydu. o yola bir isim bile vermedim. o kadar neşesizdi ki inekler tepeledikçe ben sevinirdim. sonra birgün "senden einstein olabilir hadi izmit'e git biraz oku" dediler. gittik ama beklentiye girenler hüsrana uğradı.
bu caddeye ilk çıktığımda nefesim kesilmişti. küçük ilçemizde ve üç beş evden müteşekkil köyümüzde on senede görmediğim kadar insanı orada birden görünce aniden terledim. o caddedeki kazı kazancıları, simitçileri, işportacıları, caddeden sağa sola çıkan merdivenleri hâlâ hatırlarım. hele o kazı kazancılar... her gelip geçtiğim "ulan bundan da zengin olan var mı acaba?" diye içimden geçirdim. bir sene boyunca defalarca önünden geçmeme rağmen allah'a şükür hiç oynamadım.
kişisel tarihimde yeri olan bir cadde olup izmit açısından bir tarihin de yattığı caddedir.
izmitte bulunan bir caddedir. güzel ve canlıdır.
Fethiye ile bir bağlantısı mı var yoksa başka bir nedenden dolayı mı fethiye adı verilmiştir. hâlâ anlam veremediğim yerdir.
Izmitte ne kadar apaci ararsanız ne kadar tiki izmirli hatun ararsanız burda bulacağınız cadde.
1970'li yıllar
görsel
görsel
yeni hali böyle olacakmış
(video artık mevcut değil)
(video artık mevcut değil)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar