bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- frt2
- göte giren şemsiye4
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- durduk yere ağlamak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- 19 yaşında kızla yatmak14
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- kadir inanır'ın vefatı7
- ingiltere3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- avusturya2
- norveç3
- saraca finch house7
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- belçika4
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
- hollanda2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
37 205 metrede beklemektedir. şöyle ki 4 everest üst üstte.
adam atmosfer dışına çıkacak atlayacaksa atlasın dedirtir. 37km oldu amk.
aniden ay dan atlamaya karar veren insandır.
balonun sabitlenmesini beklediğimiz atlayış, gel gör ki bu sabitlenmenin ucu açık kaç metreye kadar gider kim bilir...
37,500 oldu hala gidiyor..aya çıkması kaçınılmaz.
36 500'ü yalan etmiştir. atlayacağı yok adam kapsülü alıp kaçtı beyler.
hollywood stüdyolarında çekilen filmdir. balondaki bayrak sallanıyor. inanmayın. *
kendisi şu an 38.907 metrededir.
felix borcu olan bir çok kişiyi atlatarak uzay boşluğuna kaçmıştır. geçmiş olsun alacaklı olan arkadaşlara.
38.850 de sabit kalmış bir balondur. atlamazsan topsun oluuuuuuuuuum.
Tüfeğimi verin bana. Atlayacağı yok hibinenin. indirmemiz gerekiyor.
yayın kesildi ya bende yakında başlıyacak starting soon yazıyo.
bu adam o kadar yol boyunca tuvaleti falan gelse ne yapacak o kadar kıyafetin içinde? inşallah üstünde gideri falan yoktur. durup dururken kafama b.k düşmesini istemem!
hadi lan atlayacaksan atla diyesi geliyor insanın.
adamın sesinden nasıl 3,5 attığı rahatça anlaşılabilmekte.
50000 metreden atlayan adamdan farkı yoktur.
An itibarı ile atlamaktan vazgeçmiştir.
intihar etmek için çok farklı bir yöntem deneyen adamdır. yaptığı bu iş umarım iyi bir amaç uğrunadır.
38950 oldu hala atlamadı vursun şu pezevengi biri.
edit: ahanda atladı 1000 km yi geçti inerken eleman ayrıca götünden soluk alıyordu atlarken. ama takdir ettim iyi göt varmış adamda.
edit 2: redbull harbiden kanatlandırdı. adamlar sloganı gerçek yaptı neredeyse.
edit: ahanda atladı 1000 km yi geçti inerken eleman ayrıca götünden soluk alıyordu atlarken. ama takdir ettim iyi göt varmış adamda.
edit 2: redbull harbiden kanatlandırdı. adamlar sloganı gerçek yaptı neredeyse.
40.000 metre yükseğe çıkmıştır.
umarim kambocya'ya dumez. Ucak tasliyorlar adamlar felix'i gorseler kimbilir ne yaparlar. Asagi inse bile oradan sag cikamaz.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar