bugün
- beyaz otomobil satın almak6
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi6
- ibrahim hacıosmanoğlu3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar4
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- bugün de meme atan olmaması7
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ai analiz2
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- morkstar2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
entry'ler (764)
bu baslik altina taninan dj olmak, isvecte yasamak seklinde bir entry girmistim. simdi isvecteyim, dj kursuna gidiyorum. bakalim gelecek ne gosterir.
yurtdisindayken de gelecege dair olarak planlar yapmaya devam ediyorum. ulkemi seviyorum ama bir muddet yasamak istemiyorum. yurtdisinda kalmak tercihim. bunun icin cabalayacagim. umarim olur. bundan sonrasinda turkiyeye geldigim zaman cihangirde bir evim olsun istiyor sevgili sozluk. evet resmen yasli adam istegi ama durumum yerinde olursa eger bebek nisantasi vs gibi abuk yerlerden ve ultra her sey dahil betonlarla dolu site yiginlarindansa istanbulda evim olacaksa cihangirde olsun. hatta biraz da detaya girecek olursak terasli ve bogazi az biraz goren bir ev olsun. canim sikildiginda gece alayim elime birami muzik esliginde bogazi izleyeyim. yeter o bana.
yurtdisindayken de gelecege dair olarak planlar yapmaya devam ediyorum. ulkemi seviyorum ama bir muddet yasamak istemiyorum. yurtdisinda kalmak tercihim. bunun icin cabalayacagim. umarim olur. bundan sonrasinda turkiyeye geldigim zaman cihangirde bir evim olsun istiyor sevgili sozluk. evet resmen yasli adam istegi ama durumum yerinde olursa eger bebek nisantasi vs gibi abuk yerlerden ve ultra her sey dahil betonlarla dolu site yiginlarindansa istanbulda evim olacaksa cihangirde olsun. hatta biraz da detaya girecek olursak terasli ve bogazi az biraz goren bir ev olsun. canim sikildiginda gece alayim elime birami muzik esliginde bogazi izleyeyim. yeter o bana.
cocukluguma donmek isterdim. o yaslarda kucucuk seylerle mutlu oluyorsun, her sey o kadar saf, masum oluyor ki gercekten o gunleri ozluyorum.
olur böyle şeyler. insanların çoğunda mide kalmadığı için illa bi noktada bunun çıktığı durumlar olur.
ben kış insanıymışım bunu farkettim. yazlar bana göre değil. kışın o karanlığı, o sıcaklığı, depresif hali beni daha çok mutlu ediyor. kışın insan kendisiyle daha bir baş başa kalıyor, bolca kitap dergi okunuyor, film izleniyor. hele bi de kar yağınca en güzeli oluyor. yok yok kış tam bana göre.
Herkese tavsiyem sakin ola ki baskalari mutlu olsun diye kendi mutlulugunuzdan feragat etmeyin. Eger sadece karsinizdakini mutlu etmeye yonelik yasarsaniz olan sadece size olur ve gercekten sonuclari kotu olur. Ornek vermem gerekirse ben bu sekilde davrandim insanlara. Kendi isteklerimden ziyade karsimdakinin mutluluguna yonelik davrandim, hareket ettim ama olan bana oldu.
pusulaya rabia veya esma yazmak için kalem
dün farkettim. çok şeyden kopmuşum. aslında bu bende bi rahatsızlık uyandırmadı. sadece şaşkındım. geçmişimi hatırlayıp bi garipsedim o hallerimi daha doğrusu çoğu şeyin değiştiğinin farkına vardım. neyse istediğim şeye ulaşmama da az kaldı. hissediyorum. bu kez olcak. o yüzden sabır sabır sabır diyorum kendi kendime.
2 saat sürecek yayında dünyanın etrafında dolaşılacaktır.
heyecanla bekliyoruz efem.
edit: ayağın yere değmeden olmaz aga. insanın beyni döner sürekli. adamlar ayakta uyuyor amk. sabit tulum olmasa sağa sola çarparlar.
heyecanla bekliyoruz efem.
edit: ayağın yere değmeden olmaz aga. insanın beyni döner sürekli. adamlar ayakta uyuyor amk. sabit tulum olmasa sağa sola çarparlar.
bu akşam okmeydanı'nda meydana gelen olaylarda vefat eden kişidir.
https://www.facebook.com/burakcan.karamanoglu
Allah rahmet eylesin. Allah sonumuzu da hayır etsin.
edit: şimdilik net bilgi değil. kimi kaynaklar provokasyon amaçlı söylendiğini belirtiyor. inşallah arkadaşa bir şey olmamıştır.
edit 2: Allah rahmet eylesin.
https://www.facebook.com/burakcan.karamanoglu
Allah rahmet eylesin. Allah sonumuzu da hayır etsin.
edit: şimdilik net bilgi değil. kimi kaynaklar provokasyon amaçlı söylendiğini belirtiyor. inşallah arkadaşa bir şey olmamıştır.
edit 2: Allah rahmet eylesin.
olaylarla hiç alakası olmayan, evinden bakkala ekmek almaya çıkan ve polis tarafından, bu emri verenler tarafından öldürülen 15 yaşında gencecik bir çocuktu berkin elvan. bugün yitip gitti. allah, gerçekten böyle bir acıyı, kimseye yaşatmasın.
allah rahmet eylesin.
ve hala daha dışarda olan katilleri elbet bir gün, bu dünyada ve ahirette, bunun hesabı sorulacak.
allah rahmet eylesin.
ve hala daha dışarda olan katilleri elbet bir gün, bu dünyada ve ahirette, bunun hesabı sorulacak.
bu ara çok doldum gerçekten. şöyle ağlayıp rahatlamak istiyorum.
çok sıkıldım amk. son itirafım da sıkılmak üzerineydi bu da öyle. sıkıldım, sıkılıyorum ve sıkılmak istemiyorum!
çok canım sıkılıyor amk ve bu durumun dönem dönem tekrarlamasından nefret ediyorum.
içimde her şeye karşı inanılmaz bir isteksizlik var. bunun nedeni nedir yani? hayatımdaki insanların etkisi mi, seçimlerimdeki uyuşmazlık mı ne?
içimde her şeye karşı inanılmaz bir isteksizlik var. bunun nedeni nedir yani? hayatımdaki insanların etkisi mi, seçimlerimdeki uyuşmazlık mı ne?
orjinal versiyonunu ayrı bir yere koyayarak söylüyorum. bu şarkı üzerine yapılan tüm remixler gerçekten başarılıdır.
iyi troll *
bu sancının niyeyse yüzde 80'i çeken kadının erkek arkadaşına vurur.
beyazlardan kurtulmak veya hayatına ufak bi yenilik katmak.