bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- küfreden kız iticiliği6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- wine me dine me2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ilgi3
- türkiye6
- bugün de meme atan olmaması13
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- chp'deki değişimciler3
- göbek adınız2
- 65 şut çekip gol atamamak5
entry'ler (764)
bu baslik altina taninan dj olmak, isvecte yasamak seklinde bir entry girmistim. simdi isvecteyim, dj kursuna gidiyorum. bakalim gelecek ne gosterir.
yurtdisindayken de gelecege dair olarak planlar yapmaya devam ediyorum. ulkemi seviyorum ama bir muddet yasamak istemiyorum. yurtdisinda kalmak tercihim. bunun icin cabalayacagim. umarim olur. bundan sonrasinda turkiyeye geldigim zaman cihangirde bir evim olsun istiyor sevgili sozluk. evet resmen yasli adam istegi ama durumum yerinde olursa eger bebek nisantasi vs gibi abuk yerlerden ve ultra her sey dahil betonlarla dolu site yiginlarindansa istanbulda evim olacaksa cihangirde olsun. hatta biraz da detaya girecek olursak terasli ve bogazi az biraz goren bir ev olsun. canim sikildiginda gece alayim elime birami muzik esliginde bogazi izleyeyim. yeter o bana.
yurtdisindayken de gelecege dair olarak planlar yapmaya devam ediyorum. ulkemi seviyorum ama bir muddet yasamak istemiyorum. yurtdisinda kalmak tercihim. bunun icin cabalayacagim. umarim olur. bundan sonrasinda turkiyeye geldigim zaman cihangirde bir evim olsun istiyor sevgili sozluk. evet resmen yasli adam istegi ama durumum yerinde olursa eger bebek nisantasi vs gibi abuk yerlerden ve ultra her sey dahil betonlarla dolu site yiginlarindansa istanbulda evim olacaksa cihangirde olsun. hatta biraz da detaya girecek olursak terasli ve bogazi az biraz goren bir ev olsun. canim sikildiginda gece alayim elime birami muzik esliginde bogazi izleyeyim. yeter o bana.
cocukluguma donmek isterdim. o yaslarda kucucuk seylerle mutlu oluyorsun, her sey o kadar saf, masum oluyor ki gercekten o gunleri ozluyorum.
olur böyle şeyler. insanların çoğunda mide kalmadığı için illa bi noktada bunun çıktığı durumlar olur.
ben kış insanıymışım bunu farkettim. yazlar bana göre değil. kışın o karanlığı, o sıcaklığı, depresif hali beni daha çok mutlu ediyor. kışın insan kendisiyle daha bir baş başa kalıyor, bolca kitap dergi okunuyor, film izleniyor. hele bi de kar yağınca en güzeli oluyor. yok yok kış tam bana göre.
Herkese tavsiyem sakin ola ki baskalari mutlu olsun diye kendi mutlulugunuzdan feragat etmeyin. Eger sadece karsinizdakini mutlu etmeye yonelik yasarsaniz olan sadece size olur ve gercekten sonuclari kotu olur. Ornek vermem gerekirse ben bu sekilde davrandim insanlara. Kendi isteklerimden ziyade karsimdakinin mutluluguna yonelik davrandim, hareket ettim ama olan bana oldu.
pusulaya rabia veya esma yazmak için kalem
dün farkettim. çok şeyden kopmuşum. aslında bu bende bi rahatsızlık uyandırmadı. sadece şaşkındım. geçmişimi hatırlayıp bi garipsedim o hallerimi daha doğrusu çoğu şeyin değiştiğinin farkına vardım. neyse istediğim şeye ulaşmama da az kaldı. hissediyorum. bu kez olcak. o yüzden sabır sabır sabır diyorum kendi kendime.
2 saat sürecek yayında dünyanın etrafında dolaşılacaktır.
heyecanla bekliyoruz efem.
edit: ayağın yere değmeden olmaz aga. insanın beyni döner sürekli. adamlar ayakta uyuyor amk. sabit tulum olmasa sağa sola çarparlar.
heyecanla bekliyoruz efem.
edit: ayağın yere değmeden olmaz aga. insanın beyni döner sürekli. adamlar ayakta uyuyor amk. sabit tulum olmasa sağa sola çarparlar.
bu akşam okmeydanı'nda meydana gelen olaylarda vefat eden kişidir.
https://www.facebook.com/burakcan.karamanoglu
Allah rahmet eylesin. Allah sonumuzu da hayır etsin.
edit: şimdilik net bilgi değil. kimi kaynaklar provokasyon amaçlı söylendiğini belirtiyor. inşallah arkadaşa bir şey olmamıştır.
edit 2: Allah rahmet eylesin.
https://www.facebook.com/burakcan.karamanoglu
Allah rahmet eylesin. Allah sonumuzu da hayır etsin.
edit: şimdilik net bilgi değil. kimi kaynaklar provokasyon amaçlı söylendiğini belirtiyor. inşallah arkadaşa bir şey olmamıştır.
edit 2: Allah rahmet eylesin.
olaylarla hiç alakası olmayan, evinden bakkala ekmek almaya çıkan ve polis tarafından, bu emri verenler tarafından öldürülen 15 yaşında gencecik bir çocuktu berkin elvan. bugün yitip gitti. allah, gerçekten böyle bir acıyı, kimseye yaşatmasın.
allah rahmet eylesin.
ve hala daha dışarda olan katilleri elbet bir gün, bu dünyada ve ahirette, bunun hesabı sorulacak.
allah rahmet eylesin.
ve hala daha dışarda olan katilleri elbet bir gün, bu dünyada ve ahirette, bunun hesabı sorulacak.
bu ara çok doldum gerçekten. şöyle ağlayıp rahatlamak istiyorum.
çok sıkıldım amk. son itirafım da sıkılmak üzerineydi bu da öyle. sıkıldım, sıkılıyorum ve sıkılmak istemiyorum!
çok canım sıkılıyor amk ve bu durumun dönem dönem tekrarlamasından nefret ediyorum.
içimde her şeye karşı inanılmaz bir isteksizlik var. bunun nedeni nedir yani? hayatımdaki insanların etkisi mi, seçimlerimdeki uyuşmazlık mı ne?
içimde her şeye karşı inanılmaz bir isteksizlik var. bunun nedeni nedir yani? hayatımdaki insanların etkisi mi, seçimlerimdeki uyuşmazlık mı ne?
orjinal versiyonunu ayrı bir yere koyayarak söylüyorum. bu şarkı üzerine yapılan tüm remixler gerçekten başarılıdır.
iyi troll *
bu sancının niyeyse yüzde 80'i çeken kadının erkek arkadaşına vurur.
beyazlardan kurtulmak veya hayatına ufak bi yenilik katmak.