bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez14
- velvet42
- mor semsiyeli yabanci3
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- şemso buraya bak koçum2
- ingiltere3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cezayir4
- kadir inanır'ın vefatı7
- arjantin3
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- avusturya2
- senegal3
- fransa5
- norveç3
- yeşil burun adaları2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- ispanya3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- mısır3
- belçika4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- saraca finch house7
- isveç2
- hollanda2
- amerika birleşik devletleri9
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- panama4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- özbekistan5
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
Defterine imza atılası durum.
bir hayatı iki yaşamaktır.
kesinlikle herkesin yaşaması gereken bir şeydir.
dini olarak karşılığını geçtim, sosyal anlamda evlilik olmazsa olmazdır.
dini olarak karşılığını geçtim, sosyal anlamda evlilik olmazsa olmazdır.
çok hoş birşey olsa gerek. Şöyle püşmek, gıdıklanmak, gıdıklamak, yiyişmek, koyun koyuna yatmak falan filan.
"evlilik geleneksel olarak kadınlara sunulmuş yegane gelecektir.kadınların çoğunluğu ya evlidir, ya da bir zamanlar evlilik yapmış,ya boşanmış ya da duldur, veyahutta evli olmadiği için aci çekiyordur." der simone de beauvoir.
sanırım bir filmde idi*, güzel bir noktaya değinilmişti evlilikle ilgili.
adamın mutlu evlilik yoktur hipotezi vardı ve bir çift ile tanışıyordu. baya baya mutlu bir evliklikleri vardı ve sorduğunda çiftlerden kadın olanı şu şekilde bir şeyler söylemişti bu evlilik ile ilgili:
''çiftler ilk tanıştıklarında hep farklı davranır, iş evliliğe geldiğinde ise her iki tarafın gerçek yüzü ortaya çıkar. işte evlilikte sıkıntı budur. ancak biz birbirimizi olduğumuz gibi tanıdık ve evlenince değişen bir şey olmadı.''
böyle bir şeydi işte basit ama güzel demiştim o zamanlar.
adamın mutlu evlilik yoktur hipotezi vardı ve bir çift ile tanışıyordu. baya baya mutlu bir evliklikleri vardı ve sorduğunda çiftlerden kadın olanı şu şekilde bir şeyler söylemişti bu evlilik ile ilgili:
''çiftler ilk tanıştıklarında hep farklı davranır, iş evliliğe geldiğinde ise her iki tarafın gerçek yüzü ortaya çıkar. işte evlilikte sıkıntı budur. ancak biz birbirimizi olduğumuz gibi tanıdık ve evlenince değişen bir şey olmadı.''
böyle bir şeydi işte basit ama güzel demiştim o zamanlar.
Eger doğru insansa (öyle bir insanin olduğunu sanmıyorum) dünya cennet olabilir tabi yanlış insanla olursa da cehennem.
çocukla şenlendirmelidir kendisini. yoksa sevgililikten farkı yok. allah isteyen herkese de nasip etsin.
içine maddiyatın harmanlandığı şey.
tamam mübadele devrinde yaşamıyoruz ancak bir insanın mutlak surette yaşaması gerektirdiği bir durum bile bu kadar imkansız hale sokuluyorsa söylenecek fazla şey yok.
sebebi ney biliyor musunuz?
kadın olsun erkek olsun, herkes, hem de herkes bir şeyi kaybetti; yokluğu da paylaşabilmenin erdemini.
işte bu yüzden evlilik hem psikolojik bağlamda hem de maddi anlamda zorlaştı.
tamam mübadele devrinde yaşamıyoruz ancak bir insanın mutlak surette yaşaması gerektirdiği bir durum bile bu kadar imkansız hale sokuluyorsa söylenecek fazla şey yok.
sebebi ney biliyor musunuz?
kadın olsun erkek olsun, herkes, hem de herkes bir şeyi kaybetti; yokluğu da paylaşabilmenin erdemini.
işte bu yüzden evlilik hem psikolojik bağlamda hem de maddi anlamda zorlaştı.
insan sağlığına etkileri için, https://twitter.com/twhab...status/303532567058055170
yani iyi güzel bir müessesedir . anne ve babamızın arasında olandır .
altından kalkabileceğini düşünüyor ve en önemlisi sabır taşların yerine oturmuşsa iyi bir şey. aksi halde insana cehennemi yaşatabilir.
güzel ve sorunsuzuna rastlanmayan kurumdur.
bazılarına göre kaçınılmaz son, bazılarına göre amaç, bazılarına göre araçtır.
içi boşaltılmış ve 3-5 çocuk sahibi olmak için dayatılmış kuraldır.
herkes evlensin.
evlilik yaşı 13e insin.
kızlar 4.sınıftan sonra evlensin.
hatta hadi karıcım "koca" de "ko-ca" aşamasına kadar düşeceğinden ölesiye korktuğum fikirdir.
bazılarına göre kaçınılmaz son, bazılarına göre amaç, bazılarına göre araçtır.
içi boşaltılmış ve 3-5 çocuk sahibi olmak için dayatılmış kuraldır.
herkes evlensin.
evlilik yaşı 13e insin.
kızlar 4.sınıftan sonra evlensin.
hatta hadi karıcım "koca" de "ko-ca" aşamasına kadar düşeceğinden ölesiye korktuğum fikirdir.
sorumluluk isteyen bir müessesedir, evlilik sorumluluk, olgunluk, saygınlık ister, malesef günümüz de evlilikler çocuk oyuncağına döndü, adetlerimize göre önce kız ile erkeğin ailesi tanışır, sonra nişan ve düğün, bu kavramlar artık günümüzde azalmaya başladı.
her babayiğidin harcı olmayan kıymetli müessese.
aşkın katili.
iki aşığın aynı evi paylaşıp, bebek yapabilmesidir. Bulantı nazı yapıp, aş ermemenin lezzetine varmaktır, yemek yapma denemelerinde sürekli sınıfta kalıp azimlenmektir. Daha bir sürü şey...
bir yandan merak uyandırıcı öteki yandan ise o merak sonucu başa gelebilecek en talihsiz olaydır.
kendileri 100 m engelli koşusuna benzettiğim hayatta atlayamadığım tek engeldir..bi yerde bi yanlış var ama neyse..
kendini boş hissettiğinde düşünülendir.
devlete aşkını ispatlamaktır.
kocanız sayesinde tüm süper lig maçlarını izlemek zorunda kaldığınız eğlenceli olay. şuan en az uğur meleke kadar yorum yapabilecek durumdayım.
günün birinde bitmesi normal olan kurum.
açık büfe kahvaltı beleş otel ve sınırsız seks anlamına gelen sosyal bir kurum.
esasta; dünya evini yuvaya çevirme teşebbüsüdür; birlikte yaşlanma arzusudur; çoğalma isteğidir.
ama biz ona fikrimizce, çeşit çeşit anlamlar yüklemekteyiz. mesela bazıları bu kuruma ancak karşı çıkarlarsa daha modern daha hür olacaklarını sanıyorlar. bazıları bu kurumu sahiplenmekle, geleneklerini muhafaza edebileceklerini. evlilik, bazı kızlar için görece olarak kendilerine ait dünya kurmanın tek yolu demek. memleketin muhtelif yerlerinde ise, kızlar köle gibi alınıp satılırken uydurulan kılıf. bazılarının elinde oyuncaktır, bazılarının elinde araçtır.
sözün kısası siz onu ne sanıyorsanız odur. çünkü yaşayacağınız budur.
ama biz ona fikrimizce, çeşit çeşit anlamlar yüklemekteyiz. mesela bazıları bu kuruma ancak karşı çıkarlarsa daha modern daha hür olacaklarını sanıyorlar. bazıları bu kurumu sahiplenmekle, geleneklerini muhafaza edebileceklerini. evlilik, bazı kızlar için görece olarak kendilerine ait dünya kurmanın tek yolu demek. memleketin muhtelif yerlerinde ise, kızlar köle gibi alınıp satılırken uydurulan kılıf. bazılarının elinde oyuncaktır, bazılarının elinde araçtır.
sözün kısası siz onu ne sanıyorsanız odur. çünkü yaşayacağınız budur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar