bugün

deri dokusunun bir kısmının büyüyeyek,yağlanması ve koyu renk almasıyla oluşan kabarcık.
üzerinden kıl çıkan versiyonları bulunan ve bu açıdan sinir bozan ben çeşidi.
(bkz: deli et beni)
el ile oynanırken kanatıldığı vakit kanser olacağına inanılan sinir bir ben çeşidi.
(bkz: nevus)
(bkz: melanom)
(bkz: malign melanom)
(bkz: cilt kanseri)
kimi zaman üzerinde kılda çıkan bereketli ben.
güzellikle çirkinlik arasındaki o ince çizgi.
yaşlı ve kilolu bayanlarda daha çok görülür.
deri üzerinde, koyu renkli, büzüşük
yüzeyli ve çıkıntılı bendir. bu tanıma
uyan ve meme uçlarında bulunan iki adet
yükselti et beni'yle karıştırılmamalıdır.
onlar süt benidir.
"sik beni" emir cümlesinin bir bayan tarafından yumuşatılarak söylenişi olabilecek cümle. alternatifi için (bkz: yap beni)
bir (bkz: gel gör beni beni) değildir.
hastaneye gidilerek cildiye uzmanına danışılması gereken ben çeşididir. bende de mevcuttur bunlardan gidip aldırmayı düşünüyorum.
Güzel bir şiirdir.
Gel de mutlu et beni.
Sev de deli et beni.
Eğer bırakıp gidersen.
Yüzünde çıksın et beni.
Kaynak: ben. * yeni uydurdum.
(bkz: at beni)
(bkz: tamam)
görsel
Yakışanı var yakışmayanı var.
O degilde girdileri okuyana kadar başka birsey anladım.
Töbe töbe.
yanağımda çıkan lanet şey. nasıl kurtulunur bundan bilen yok mu ?
Eğer beniniz beyaz et beni ise herhangi bir devlet hastanesinde 5 dakika da aldırabilirsiniz.
Her baktığında insanı bir miktar üzen şey. internette bunlara sürülüp düşmesini sağlayan ilaç reklamları görüyorum deneyen var mı :(
Arkadaşlar Allah zaten bana et beni vermiş. Bi de siz niye eksiliyorsunus!!1
(img:#2204967)
Tabii canım.

Sen yeter ki iste...

Düşer.
© copyright 2005 - 2026