bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- 0 0 75
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- falıma bakmak isteyen var mı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- dont fuck with me tony4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- cut the crap4
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- devşirmelik makamı13
- tekerlek kaşar4
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- 2026 dünya kupası15
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- lionel messi11
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- günün şiiri5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- özbekistan2
teknolojik çağrışım uyandıran bir nick.
Sefa geldi hoş geldi.
Sefa geldi hoş geldi.
enterasan bir vatandaş, yazdıklarını anlamak için özel uğraş gerekiyor. ard arda 7-8 entrysini okuyunca bir aydınlanma yaşamadım değil. yazdıklarını okuma şifresini çözdüm. konuşur gibi yazdığından dolayı bu arkadaşın yazılarını sesli okumanızı tavsiye ederim.
benden daha işsizseniz okurken tonlama ve mimiklerle teatral bir çalışma dahi yapabilirsiniz.
benden daha işsizseniz okurken tonlama ve mimiklerle teatral bir çalışma dahi yapabilirsiniz.
Yalanasu yazar, akıllı.
ruhsal yönden sıkıntıları olan yazar. kedi peri başlığında yaptım tanıma açık oylama yapıyor kendisi başlıkta eleştiriyor. en nefret ettiğim kişi modeli ikili oynuyor. kardeş neysen o ol fırdöndü gibi dönme..
kendini hakim sanan asosyal troll.
iyi bir yazar, tabi ki benim fikrim.
Önceden açık artılarken artık açık eklisiyorum. Umarım hoşuna gidiyordur. hoşuna gidiyorsa dm ye.ewed
Muhtemelen şu entrysini referans alarak siyahilere karsi agresif bir pozisyon alıyor, amerikanci bu diye yaftalanan yazar.
(#43414312)
Adam haklı. Abd de suç oranlarına bakılınca siyahi çeteler başı çekiyor.bu ırkçılık değil. Realite. Vakıa böyle. Amerikan polisinin siyahi bir insanı katletmesi de gösteriler sırasında insanların sınırı aşıp yağma yapmasını meşrulaştırmıyor. Protesto hakkı ayrı, orman kanunlari ayrı. Taşkınlık yaparsan adalet sistemi cezayı keser.
(#43414312)
Adam haklı. Abd de suç oranlarına bakılınca siyahi çeteler başı çekiyor.bu ırkçılık değil. Realite. Vakıa böyle. Amerikan polisinin siyahi bir insanı katletmesi de gösteriler sırasında insanların sınırı aşıp yağma yapmasını meşrulaştırmıyor. Protesto hakkı ayrı, orman kanunlari ayrı. Taşkınlık yaparsan adalet sistemi cezayı keser.
ota boka avukat mahkeme tck paylaşan lavuk. hakim misin savcı mısın lan sen?
bence maddi sorunu olabilir. tazminattan parayı kaldırcak belki adam.
Underrated yazar. Gördüğüm her entry'sini artılıyorum.
fake hesaplarla kendisine aktif gay erkek arayan eziklere gereken dersi veren yazar.
(bkz: uc boyutlu düşünen kare) nin yeni hesabıdır.
Kız olduğu yönünde şüphelerim mevcut. Zira bir erkekten beklenemeyecek ölçüde kibar.
Kız olduğu yönünde şüphelerim mevcut. Zira bir erkekten beklenemeyecek ölçüde kibar.
erkek mi kadın mı bilmem ama çok yararlı entryler paylaşıyor.
kuşkusuz kendisini avukat sanıp yargı dağıtan yazar.
kalemi kuvvetli ve sevdiğim bir yazardır.
ukala birine benziyor.
Komplo teorisi savunmaz, muhtemelen hepinizi bi güzel trolluyordur *
Sözlük badimdir. Dokunanı göbeğinden işetirim.
Sözlük badimdir. Dokunanı göbeğinden işetirim.
Herifi eksiledikçe silip aynı entryi tekrar yazıyor.
Çoğunlukla boş konuşan yazar. Bir konuyu alakasız bir konuyla bağlama yeteneğine sahip. Entarilerini ciddiye almıyorum..
Herbokolog caydırıcı bir jargon bence hemen TDK sözlüğüne eklenmelidir.
epsilon pi kırmızı çizgimizdir. siz bu çocuğu sahipsiz mi sandınız? Adamın dediği yanlışsa yanlışına cevap verin laf ebeliği yapıp asabımızı bozmayın ulen.
Şeriat övgüsü yapmak için açtığı başlıkta rezil olunca, entarisini silip, benzer başlık açan tatlı su kurnazı yobazdır.
(bkz: ümitcan Uygun Suudi olsaydı kafası kesilirdi)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi vatandaşı olsaydı ne olurdu)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi olsaydı kafası kesilirdi)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi vatandaşı olsaydı ne olurdu)
Bir entarisinde şeriat ve islamdan oluşan türk tarihi diye bir cümle kurmuş yazarımsı. Ayrıca, kendisi yörükleri çingene sanmaktadır. Dostum, hem yobazsın hem de tarih cahili.. Şeriat gelse, ülkeden kaçacakların başında gelirsin.. Hayallere fazla dalmamanı öneriyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar