bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim3
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- lionel messi11
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- helal olsun be2
- ithal et2
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
teknolojik çağrışım uyandıran bir nick.
Sefa geldi hoş geldi.
Sefa geldi hoş geldi.
enterasan bir vatandaş, yazdıklarını anlamak için özel uğraş gerekiyor. ard arda 7-8 entrysini okuyunca bir aydınlanma yaşamadım değil. yazdıklarını okuma şifresini çözdüm. konuşur gibi yazdığından dolayı bu arkadaşın yazılarını sesli okumanızı tavsiye ederim.
benden daha işsizseniz okurken tonlama ve mimiklerle teatral bir çalışma dahi yapabilirsiniz.
benden daha işsizseniz okurken tonlama ve mimiklerle teatral bir çalışma dahi yapabilirsiniz.
Yalanasu yazar, akıllı.
ruhsal yönden sıkıntıları olan yazar. kedi peri başlığında yaptım tanıma açık oylama yapıyor kendisi başlıkta eleştiriyor. en nefret ettiğim kişi modeli ikili oynuyor. kardeş neysen o ol fırdöndü gibi dönme..
kendini hakim sanan asosyal troll.
iyi bir yazar, tabi ki benim fikrim.
Önceden açık artılarken artık açık eklisiyorum. Umarım hoşuna gidiyordur. hoşuna gidiyorsa dm ye.ewed
Muhtemelen şu entrysini referans alarak siyahilere karsi agresif bir pozisyon alıyor, amerikanci bu diye yaftalanan yazar.
(#43414312)
Adam haklı. Abd de suç oranlarına bakılınca siyahi çeteler başı çekiyor.bu ırkçılık değil. Realite. Vakıa böyle. Amerikan polisinin siyahi bir insanı katletmesi de gösteriler sırasında insanların sınırı aşıp yağma yapmasını meşrulaştırmıyor. Protesto hakkı ayrı, orman kanunlari ayrı. Taşkınlık yaparsan adalet sistemi cezayı keser.
(#43414312)
Adam haklı. Abd de suç oranlarına bakılınca siyahi çeteler başı çekiyor.bu ırkçılık değil. Realite. Vakıa böyle. Amerikan polisinin siyahi bir insanı katletmesi de gösteriler sırasında insanların sınırı aşıp yağma yapmasını meşrulaştırmıyor. Protesto hakkı ayrı, orman kanunlari ayrı. Taşkınlık yaparsan adalet sistemi cezayı keser.
ota boka avukat mahkeme tck paylaşan lavuk. hakim misin savcı mısın lan sen?
bence maddi sorunu olabilir. tazminattan parayı kaldırcak belki adam.
Underrated yazar. Gördüğüm her entry'sini artılıyorum.
fake hesaplarla kendisine aktif gay erkek arayan eziklere gereken dersi veren yazar.
(bkz: uc boyutlu düşünen kare) nin yeni hesabıdır.
Kız olduğu yönünde şüphelerim mevcut. Zira bir erkekten beklenemeyecek ölçüde kibar.
Kız olduğu yönünde şüphelerim mevcut. Zira bir erkekten beklenemeyecek ölçüde kibar.
erkek mi kadın mı bilmem ama çok yararlı entryler paylaşıyor.
kuşkusuz kendisini avukat sanıp yargı dağıtan yazar.
kalemi kuvvetli ve sevdiğim bir yazardır.
ukala birine benziyor.
Komplo teorisi savunmaz, muhtemelen hepinizi bi güzel trolluyordur *
Sözlük badimdir. Dokunanı göbeğinden işetirim.
Sözlük badimdir. Dokunanı göbeğinden işetirim.
Herifi eksiledikçe silip aynı entryi tekrar yazıyor.
Çoğunlukla boş konuşan yazar. Bir konuyu alakasız bir konuyla bağlama yeteneğine sahip. Entarilerini ciddiye almıyorum..
Herbokolog caydırıcı bir jargon bence hemen TDK sözlüğüne eklenmelidir.
epsilon pi kırmızı çizgimizdir. siz bu çocuğu sahipsiz mi sandınız? Adamın dediği yanlışsa yanlışına cevap verin laf ebeliği yapıp asabımızı bozmayın ulen.
Şeriat övgüsü yapmak için açtığı başlıkta rezil olunca, entarisini silip, benzer başlık açan tatlı su kurnazı yobazdır.
(bkz: ümitcan Uygun Suudi olsaydı kafası kesilirdi)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi vatandaşı olsaydı ne olurdu)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi olsaydı kafası kesilirdi)
(bkz: ümitcan Uygun Suudi vatandaşı olsaydı ne olurdu)
Bir entarisinde şeriat ve islamdan oluşan türk tarihi diye bir cümle kurmuş yazarımsı. Ayrıca, kendisi yörükleri çingene sanmaktadır. Dostum, hem yobazsın hem de tarih cahili.. Şeriat gelse, ülkeden kaçacakların başında gelirsin.. Hayallere fazla dalmamanı öneriyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar