bugün

epsilon pi

Muhtemelen şu entrysini referans alarak siyahilere karsi agresif bir pozisyon alıyor, amerikanci bu diye yaftalanan yazar.

(#43414312)

Adam haklı. Abd de suç oranlarına bakılınca siyahi çeteler başı çekiyor.bu ırkçılık değil. Realite. Vakıa böyle. Amerikan polisinin siyahi bir insanı katletmesi de gösteriler sırasında insanların sınırı aşıp yağma yapmasını meşrulaştırmıyor. Protesto hakkı ayrı, orman kanunlari ayrı. Taşkınlık yaparsan adalet sistemi cezayı keser.
© copyright 2005 - 2026