1. 1.
    Yahu neden bu youtubera da başlık açılmamış? Belki ndng enes batur olarak açmışsınızdır bakmadım. Neyse efendim, 18 yaşında oyun videoları çeken bir youtuberdır kendisi. Çok samimi ve eğlencelidir bana göre. Happy Wheels serisi çok tutulmuştur. Bazıları Pewdiepie den özentisin dediyse de zaten onu örnek aldığını ve iyi olan şeylerin örnek alınması gerektiğini söyleyerek gönlümde taht kazanmıştır. Bence enes yabancı bir youtuber olsaydı çok daha iyi yerlere gelebilirdi. Neyse yolu açık olsun inşallah.
    e:bir videosunda yazdığımı okumuştu ve beni çok mutlu etmişti.
    15 -140 ... bayananonim
  2. 2.
    Hiçbir amacı olmayan saçma sapan Oyunları video çekerek izleyenleri eğlendiren ve yeri geldiğinde de güldüren antalyalı youtuber. Arada bir vlog da yayınlıyor.

    (bkz: ndng Enes batur)
    (bkz: happy wheels)
    22 -11 ... jungle
  3. 3.
    Az önce bir videoda youtubedan baya para kazandığını duyup kanalına gittiğim ve Çoşkusunu tebrik ettiğim YouTuber . Solda adını görünce biraz şaşırdım doğrusu. Ondan bi entry girmek istedim .
    8 -9 ... galeyana flameline
  4. 4.
    saçma hareketleri olsun, saçma laf ve küfürleri olsun, küçük çocukların çok sevdiği bir youtuber dır kendisi. ben sevmem o ayrı ama illa ki hitap ettiği belli bir kesim vardır. yalnız bana çok daha iyi kanalların çok daha az takipçisi ve izlenme sayısına sahip olması haksızlık gibi gelmiştir hep...
    23 -3 ... insamenia
  5. 5.
    küçük çocukların fame yaptığı youtuber. kendisine lafım yok ama hayranları tamamen veletlerden oluşuyor.
    24 -2 ... surekli gulen mutsuz adam
  6. 6.
    Sevdiğim bir youtuber.

    Kişiliği de çok güzel. Samimi, komik, eğlenceli bir insan.
    5 -25 ... mazosistateist
  7. 7.
    10 yaşındaki veletlerden ün yapmış bir şahıs.
    (bkz: çocuk istismarı)
    46 -3 ... gijdillah
  8. 8.
    Google'da kendimi arattım isimli videosunda uludağ sözlükte kendisi hakkında yazılanları okumuş, olumsuz entrylerin sahiplerini adeta gözümüze sokmuş YouTuber. Buyrun izlemek için link. https://youtu.be/NDIQ_l-p3BY
    5 ... ikinciparagrafinilkcumlesi
  9. 9.
    bu gereksiz çocuğu niye yine sol frame de gördüm lan...

    bütün gün bilgisayarının başında 10 yaş altı çocuklar için gereksiz videolar çeken, arada kendinden de bir şey çeke çeke sivilceli olmuş ergenin tekidir.

    (bkz: tamam yeter aşağılama artık)

    ama sen aklı başında bir insansın
    senin gibi delikanlı
    her cinsten olmaz bu dünyada
    olur bazen şerefsizliğin tutar
    hiç yalan olmasın ama
    sen harbi delikanlı adamsın
    bu zamana kadar bir çok işte çalıştım
    sana helal olsun hakkım sana helal
    nolursa olsun.
    orospu çocuğu enes batur kendine iyi bak....
    (bkz: mc klima ustası serkan)
    13 -6 ... gijdillah
  10. 10.
    https://youtu.be/_B6sIVWCayQ

    Dün gece fena ifşa yemiştir.
    5 ... sultaniiinci hayvan cafer han
  11. enes batur Başlığındaki Önemli Entry'ler

    1. Biz taso falan anlatirdik Simdi ki veledler eness baturu konusacaklar gelecekte Sonuç olarak bir neslin amina koymustur. devamı ve daha fazlası 48. sayfada!
    2. kendisi gerçekten haksız eleştiriye maruz kalıyor. zihinsel engelli bir insan için yaptıkları gerçekten büyük bir başarı. kendisine destek olunmalı. devamı ve daha fazlası 48. sayfada!
    3. Gördüğüm en itici insanlar listesinde ilk beşe oynayabilecek youtuber. Kendisinin kitlesi 8-12 yaş arası çocuklar, bunu kendisi de biliyor ama keşke bu gerçeğe göre davransa. devamı ve daha fazlası 48. sayfada!
    4. Milyonlarca ergen kitlesi olan ergen yutibir. Birde bu cirkinin bir sevgilisi var vay amk para sen nelere kadirsin dedirtti. devamı ve daha fazlası 49. sayfada!
    5. küfür ederek hayvani sesler çıkarıp videolara abuk subuk yorumlar yaparak nasıl oluyorda 5 milyon abonesi olur.ulkenin özeti resmen amk. devamı ve daha fazlası 53. sayfada!
    6. Şaka gibi resmen bari 14 yaş altı ibaresi filan koysunlar ve büyükleri de almasinlar salonlara mümkünse. devamı ve daha fazlası 55. sayfada!
    7. devamı ve daha fazlası 57. sayfada!
    8. videolarında mizah yok. üslübu komik degil, anlattıkları şey güldürmese de eglendiriyor da diyemiyorum.. bilgi içerikli videolar da paylaşmıyor.. trollük yapıp ilgi çekişi işlere de imza atmıyor. allah sormıyacak mı reyis ... devamı ve daha fazlası 57. sayfada!
    9. `hülya avşar`'ın programına çıkmış youtuber. bakın şimdi bir şey diyeceğim. `pewdiepie` yani dünyanın en büyük bireysel youtube kanalı bile bu kadar ilgi görmedi medya tarafından. gazlamayın şunu ya. not: he amk çok kıskanıyo... devamı ve daha fazlası 61. sayfada!
    10. ülkede gerekli yetkimin olması durumunda ilk yapacağım işlerden birisi bu ve benzeri çocukları etkileyen kanalları kapatmak olurdu. devamı ve daha fazlası 64. sayfada!
    11. Türkiye'nin en fazla para kazanan iş adamı net aylık geliri 400 bin tl. Başak kendisinden neden ayrıldığını anlatmış. https://youtu.be/oSwsg9K6p74 devamı ve daha fazlası 84. sayfada!
    12. Bu velede uyuz oluyorum enes ve bunun gibi vasıfsızlar youtube olmasaydı kesinlikle acından ölürdü bunlar. devamı ve daha fazlası 83. sayfada!
    13. sözlükçüleri kıskançlıktan kudurtan yutubır. kedi ciğer meselesi. devamı ve daha fazlası 83. sayfada!