bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- göbek adınız2
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- saba makamı ile okunan ezan4
- küfreden kız iticiliği2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bugün de meme atan olmaması13
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- makarna süzmek5
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- dünya3
- güne bir şarkı bırak19
dolores in coştuğu aşkı anlatan bir şarkıdır...
to the faithful departed ın 9. şarkısı.
mavi gözlü kimseye aşık olmasa da insan, hatta hiç aşık olmasa da, hatta nefret bile etse, damarlarında aşkı hissetirebilecek yüce şarkı..dinlerken başka şeylerle uğraşılmaması gereken şarkı..zira bambaşka yerlerde buluyor insan kendini..
always be near me guardian angel
always be near me, there is no fear...
always be near me guardian angel
always be near me, there is no fear...
özlem ateşini söndürmeyen, insana koyan the cranberries parçalarından biri daha. sözleri;
electric blue eyes, where did you come from?
electric blue eyes, who sent you?
electric blue eyes, always be near me.
electric blue eyes, i need you.
domine, domine, deus
domine, adiuva me
domine, domine, deus
domine, adiuva me
hey eh hey eh
you should know, you should know i love you
you should know, you should know i'm here.
always be near me, guardian angel
always be near me, there's no fear.
domine, domine, deus
domine, adiuva me
domine, domine, deus
domine, adiuva me
hey eh hey eh
electric blue eyes, where did you come from?
electric blue eyes, who sent you?
electric blue eyes, always be near me.
electric blue eyes, i need you.
domine, domine, deus
domine, adiuva me
domine, domine, deus
domine, adiuva me
hey eh hey eh
you should know, you should know i love you
you should know, you should know i'm here.
always be near me, guardian angel
always be near me, there's no fear.
domine, domine, deus
domine, adiuva me
domine, domine, deus
domine, adiuva me
hey eh hey eh
büyüyünce dolores olacağım dedirten parça. dinlerken tüylerin diken diken olması kaçınılmazdır. "dokun artık bana lanet olası herif! bu şarkıyı aynı şeyleri hissederek dinleme zamanı gelmedi mi?" gibi bir his uyandıran, bir gün geleceğine inanılan sevgiliye söylenmektedir şahsım tarafından.
gereklilikler olarak nitelendirince; pişmanlık boyutu serçe parmağımın tırnağını geçmiyor..
"ama o kendimi tanımlayabilmem için gerekliydi!"
ellemekle olmuyor bu işler. vücut işte.. şaşkınlık uyandıran bir şey. göbek deliğinin ne kadar muhteşem göründüğünü kaç kişi fark edebilir ki? ve bakış açısı.. ve et parçasından öte olduğunu anlama süreci..
-döndün mü kendine?
-evet
-ya sonra?
- içlendim
-şimdi nasılsın?
- eh işteden hallice, içlice..
"ama o anlayabilmem için gerekliydi!"
tuttum da kavramayı beceremedim. öfkem, hırçınlığım.. dizginlenemeyişim merak uyandırmış olmalıydı. en garibi; herkesi çözüp kendini anlayamamak. ben bunu hiç beceremedim.
-emin misin?
-beceremedim işte.
-en azından denedin, şimdi nasılsın?
-huzurlu..
"ama o oyuna girebilmem için gerekliydi!"
kendinize benzettiniz beni de. mor ağacları gördüğümde bıkmadan gülümsemek istiyorum, yollar düşlemek istiyorum. rahat bırakır mısınız?
-bilerek, isteyerek girdin bu oyuna; farkında mısın?
-duymak istemiyorum seni.
-yitirdiklerin olacak elbette, dirilmeye hazır mısın?
-biraz zaman diliyorum.
- ama serçe parmağının tırnağı çok kısa ellerin dombik olsa da..yok gibi bir şey.
-pişman değilim.
-şimdi nasılsın?
-yalnız..
Always be near me, guardian angel.
"ama o kendimi tanımlayabilmem için gerekliydi!"
ellemekle olmuyor bu işler. vücut işte.. şaşkınlık uyandıran bir şey. göbek deliğinin ne kadar muhteşem göründüğünü kaç kişi fark edebilir ki? ve bakış açısı.. ve et parçasından öte olduğunu anlama süreci..
-döndün mü kendine?
-evet
-ya sonra?
- içlendim
-şimdi nasılsın?
- eh işteden hallice, içlice..
"ama o anlayabilmem için gerekliydi!"
tuttum da kavramayı beceremedim. öfkem, hırçınlığım.. dizginlenemeyişim merak uyandırmış olmalıydı. en garibi; herkesi çözüp kendini anlayamamak. ben bunu hiç beceremedim.
-emin misin?
-beceremedim işte.
-en azından denedin, şimdi nasılsın?
-huzurlu..
"ama o oyuna girebilmem için gerekliydi!"
kendinize benzettiniz beni de. mor ağacları gördüğümde bıkmadan gülümsemek istiyorum, yollar düşlemek istiyorum. rahat bırakır mısınız?
-bilerek, isteyerek girdin bu oyuna; farkında mısın?
-duymak istemiyorum seni.
-yitirdiklerin olacak elbette, dirilmeye hazır mısın?
-biraz zaman diliyorum.
- ama serçe parmağının tırnağı çok kısa ellerin dombik olsa da..yok gibi bir şey.
-pişman değilim.
-şimdi nasılsın?
-yalnız..
Always be near me, guardian angel.
harika bir cranberries parçası. ruhunuzun, bedeninizden ayrldığını hissedersiniz resmen. psikolojinizi çökertir ama bir o kadar huzur verir. latince bir nakaratı vardır.
kova burcu erkeği rengi.
biraz kabaca olucak ama " hayatımın amına koymuş " şarkıdır. ne zaman dinlesem oturup ağlicak gibi oluyorum. dolores bitirdin lan beni. bu şarkı yüzünden olur olmadık garip garip şeyler yazmaya başladım. dinlenmesini tavsiye ederim ama bağımlılık yapıyor.
gırtlağını öptümünün doloresinin kurban oldumun sesiyle ne ne no diye şakıdığı parçadır.
her tarafı güzeldir fakat şu kısım titretir insanı:
if you should know, you should know i'm here.
always be near me, guardian angel
here: hiyır yerine hıyırree'a yapıyor.
gurdian angel: karrdiyalleyyncaaa yapıyor işte burası zıplatıyor insanı.
evet, insan sesi olamaz bu.
her tarafı güzeldir fakat şu kısım titretir insanı:
if you should know, you should know i'm here.
always be near me, guardian angel
here: hiyır yerine hıyırree'a yapıyor.
gurdian angel: karrdiyalleyyncaaa yapıyor işte burası zıplatıyor insanı.
evet, insan sesi olamaz bu.
bana direkt olarak 16 yaşımı, lisenin son yıllarını hatırlatan acımasız bir cranberries şarkısı.
hikayesi de şu: 16 yaşındayım. bir kıza aşığım. ama nasıl aşığım anlatmam mümkün değil. bugün bile o aşkın derecesini anlatmaya kalksam ağlamak geliyor içimden. dünyanın en güzel kızına aşığım. daha evvel bir kerecik bile olsa da yolda birbirimizle göz göze gelsek ve sonra 16 yaşımda ölsem dediğim bir kıza aşığım hem de. ve ben bu kızla sevgili oldum sözlük. bir kez göz göze bakabilmenin cennet demek olduğuna inandığım bu kızla sevgili olduk biz.
kızın 2 abisi vardı. yaklaşmak ne mümkün. gizli saklı, birbirimizin okullarının önlerinde, duraklarda v.s buluşabildik sadece. her buluşmamız eksik kaldı. doyamadık hiç o gencecik yüreklerimiz pırpır ederken.
o kadar çok sevdik ki birbirimizi, o kadar çok düşkünleştik ki üniversite sınavına hazırlanmayı unuttuk. kız hali de farklı tabii o daha çok etkilendi ve dershanede puanları düşmeye başladı. sonra ailesi bizi uzaklaştırdı. kızlarının başarısını ve geleceğini herşeyden çok düşünüyorlardı tabi. mutuluğundan bile. ki şimdi geriye dönüp baktığımda hak vermiyor değilim.
sonra zaten gizli saklı görüşebilen biz, hemen hemen haftada bir falan görüşmeye başladık. o zaman cep telefonu da yok daha. internet zaten yok. bir arkadaşımız vardı sağolsun o yazdığımız mektupları birbirimize taşıyordu. işte o mektupları okurken electric blue'ya kadar dayanabiliyordum. ancak o denk geldi mi mümkünatı olmuyordu gözyaşlarımı tutabilmemin.
şimdi 31 yaşımdayım. bugün dahi bir yerde rast gelirsem bu şarkıya içim sıkılıyor. sanki eşimden ayrıymışım ve onu bir daha göremeyecekmişim, sanki karıma bir daha sarılamayacakmışım gibi gelir dinlediğimde.
16 yaşımda o kıza aşık olduğumda dinlerken hissettiklerimi 31 yaşımda da karıma karşı hissettiriyor bu şarkı. çünkü o cennetten kopup gelen ve 16 yaşımda aşık olduğum kadın şu anda benim eşim.
hikayesi de şu: 16 yaşındayım. bir kıza aşığım. ama nasıl aşığım anlatmam mümkün değil. bugün bile o aşkın derecesini anlatmaya kalksam ağlamak geliyor içimden. dünyanın en güzel kızına aşığım. daha evvel bir kerecik bile olsa da yolda birbirimizle göz göze gelsek ve sonra 16 yaşımda ölsem dediğim bir kıza aşığım hem de. ve ben bu kızla sevgili oldum sözlük. bir kez göz göze bakabilmenin cennet demek olduğuna inandığım bu kızla sevgili olduk biz.
kızın 2 abisi vardı. yaklaşmak ne mümkün. gizli saklı, birbirimizin okullarının önlerinde, duraklarda v.s buluşabildik sadece. her buluşmamız eksik kaldı. doyamadık hiç o gencecik yüreklerimiz pırpır ederken.
o kadar çok sevdik ki birbirimizi, o kadar çok düşkünleştik ki üniversite sınavına hazırlanmayı unuttuk. kız hali de farklı tabii o daha çok etkilendi ve dershanede puanları düşmeye başladı. sonra ailesi bizi uzaklaştırdı. kızlarının başarısını ve geleceğini herşeyden çok düşünüyorlardı tabi. mutuluğundan bile. ki şimdi geriye dönüp baktığımda hak vermiyor değilim.
sonra zaten gizli saklı görüşebilen biz, hemen hemen haftada bir falan görüşmeye başladık. o zaman cep telefonu da yok daha. internet zaten yok. bir arkadaşımız vardı sağolsun o yazdığımız mektupları birbirimize taşıyordu. işte o mektupları okurken electric blue'ya kadar dayanabiliyordum. ancak o denk geldi mi mümkünatı olmuyordu gözyaşlarımı tutabilmemin.
şimdi 31 yaşımdayım. bugün dahi bir yerde rast gelirsem bu şarkıya içim sıkılıyor. sanki eşimden ayrıymışım ve onu bir daha göremeyecekmişim, sanki karıma bir daha sarılamayacakmışım gibi gelir dinlediğimde.
16 yaşımda o kıza aşık olduğumda dinlerken hissettiklerimi 31 yaşımda da karıma karşı hissettiriyor bu şarkı. çünkü o cennetten kopup gelen ve 16 yaşımda aşık olduğum kadın şu anda benim eşim.
promises'ı her halükârda gerilere atacak güzellikte ve etkide the cranberries şarkısı.
en sevdiğim şarkıların başında gelir. az bilinen çok güzel şarkılar kategorimdedir. alır götürür içine çeker.
dinlemek isteyenler;
https://www.youtube.com/watch?v=OhFN1iQEAI0
dinlemek isteyenler;
https://www.youtube.com/watch?v=OhFN1iQEAI0
Müthiş bir the cranberries şarkısı. Domine deus adiuva me nakaratı insanı kendinden geçiriyor. yanlış bilmiyorsam tanrım bana yardım et anlamına geliyormuş. Dinlemediyseniz dinleyiniz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar