bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
galatasaray'a geldiğim gün sevindiğim kadar gidişine de bir o kadar üzüldüğüm futbolcu. kaliteli futbolcuydu ama değeri bilinemedi, rijkaard tarafından oynatılmadı ve takıma küstü. sonunda da gitti. yolu açık olsun ne diyelim. artık bir zamanlar elano galatasaray'da oynadı demekten başka bir şey gelmez elden.
bir sezon reykart oynatmadı, hagi geldi tam oynamaya başladı dedik bu sefer de gönderdiler. şaka gibi lan. şu haberi zaytung'da okusam gülmekten yarılırdım heralde.
yönetimde bu adamlar varsa galiba biz bi'şeyleri hakediyoruz abi.
edit: şu kadar para verecektik ama vermedik hahaha kârdayız diye açıklama yapmalarına da pes diyorum başka bir şey demiyorum. linderoth'a iki sene haybeye para ödeyen bendim sanki amına koyim. illa küfrettireceksiniz lan.
yönetimde bu adamlar varsa galiba biz bi'şeyleri hakediyoruz abi.
edit: şu kadar para verecektik ama vermedik hahaha kârdayız diye açıklama yapmalarına da pes diyorum başka bir şey demiyorum. linderoth'a iki sene haybeye para ödeyen bendim sanki amına koyim. illa küfrettireceksiniz lan.
takımda görmek istemediğim futbolculardandı kendisi ama ona gelene kadar o kadaar cok futbolcu var ki galatasaray'dan postalanması gereken, saysam burdan köye yol olur..
alex in yol verdiği yıldızlardan biri.
zaten takıma ayak uyduramıyordu.
orta sahayı elano keita misimoviç kalitesine çekemeyeceğini galatsaray yönetimi çareyi sarp ayhan barış seviyesinde kalmakta bulmuştur.
attığı paslar isabetsizdi çünkü pası alacak adam yoktu.
ayağında çok top tuttu çünkü yanına kimse gelmedi.
kesinlikle ayak uyduramadı.en azından artık takımda kalitesiyle sırıtan futbolcu kalmadı.böylece oynayanların kötü oynadığı daha az belli olacak.
satıldığı fiyata ise tebessüm yeter.
orta sahayı elano keita misimoviç kalitesine çekemeyeceğini galatsaray yönetimi çareyi sarp ayhan barış seviyesinde kalmakta bulmuştur.
attığı paslar isabetsizdi çünkü pası alacak adam yoktu.
ayağında çok top tuttu çünkü yanına kimse gelmedi.
kesinlikle ayak uyduramadı.en azından artık takımda kalitesiyle sırıtan futbolcu kalmadı.böylece oynayanların kötü oynadığı daha az belli olacak.
satıldığı fiyata ise tebessüm yeter.
galatasaray'dan zorla gönderilen değil, kendi isteğiyle ayrılan futbolcu.
adam uzun zamandır bunu dile getiriyordu. galatasaray'da oynamak istemeyen adamı zorla tutacak değiliz. ah keşke şu barışlar da oynamak istemese.
kaynak: http://www.milliyet.com.t....2010/1315529/default.htm
bu da 18 kasım 2010 da çıkan röportajı. Hatta en sonunu okursanız "brezilya'ya dönersem önceliğim santos olur" demiş.
adam uzun zamandır bunu dile getiriyordu. galatasaray'da oynamak istemeyen adamı zorla tutacak değiliz. ah keşke şu barışlar da oynamak istemese.
kaynak: http://www.milliyet.com.t....2010/1315529/default.htm
bu da 18 kasım 2010 da çıkan röportajı. Hatta en sonunu okursanız "brezilya'ya dönersem önceliğim santos olur" demiş.
beş alex eder. galatasaray'a transfer olduğu günlerde ciddi ciddi ediyordu.
ben bu adama eskiden kızardım ama artık kızamıyorum, misimoviçten de özür diliyorum; yönetimin bu transferleri belki de doğruydu ama takımda hala tutmakta olduğu çuval dolusu dingille bu adamları yan yana koyarsan yine bir bok olmayacağını nasıl görmezler,nasıl bir beceriksizliktir; messi yi getir yine olmaz; elano gitsin, boşnak gitsin,mehmet topal gitsin, keita gitsin baros hep revirde kalsın ama diğer dingiller takımda; allahım bu sezon küme düşmeden hemen bitsin nolur ve sezon sonunda yönetimle beraber...
an itibariyle santos'a transfer olan eski galatasaraylı.
sahanın ortasında, ellerini havaya kaldırmış, pas almak için çırpınan bir adam.
galatasarayda bulunduğu birbuçuk sene süresince böyle tanıdık, futbolcu eskilerinin hırssız dedikleri elano blumerı.
iki üç pozisyon sonrasını düşünerek başlattığı ataklarıyla, altmış metrelik tam isabet paslarıyla, boş alana kaçışlarıyla, kaptırılan toplardan sonra kendi ceza sahasında rakipten top çalışlarıyla gerçekten de hırssız! bir futbolcuydu elano. ne de olsa brezilyalıydı, o topraktan hırslı adam mı çıkardı?
ve bugün, aniden ama şaşırtmadan- ülkesine döndüğü haberini aldık resmi siteden. üstelik, gelecek dönem alacaklarından vazgeçtiği de bir yöneticilik başarısıymış gibi belirtilmiş.
haziran ayına dönüp, galatasarayda o günden bu güne gerçekleşenlere şöyle bir bakıyorum da..
keitanın gönderilmesini doğru bir hamle olarak yorumlamıştım. şahsi oyunu ve disiplinsizliği sebebiyle sahada geliştirilmeye çalışılan takım olgusunu zedelediğini düşünüyordum, tabii yerine aynı kalibrede bir sağ hücumcu alınacağı tahmini ve şartıyla.
fakat bu satışın ardından gelişen her şey tam bir fiyasko oldu. yerine en az bir iki gömlek kalitesiz pinonun alınması, rijkaardın istediklerinin alınmaması, istemediklerinin elde tutulması, sonra onun da ipinin çekilmesi..
şimdi de elano blumerı, yani takımın en kaliteli futbolcusunu yolluyorsunuz. sakin yapısı yüzünden hırssız, arkadaşlarına bağıra çağıra küfür etmediği için de uyumsuz yaftasıyla hem de. eminim yarın çıkıp, kendi gitmek istedi, biz ne yapalım? diyeceksiniz.
şimdi galatasaraylı düşünsün; haziran ayında bu kadroda keita vardı, elano vardı, takımın başında rijkaard ve neeskens gibi iki isim vardı. satış opsiyonu elinde dos santos ve her şeye rağmen jo gibi bir futbolcu vardı.
şu an elde ne var peki? alternatifsiz bir baros, kurtarıcı diye önümüze sunulan pino, futbolcu menajeri serdar özkan ve tabii ki mustafa sarp, ayhan ve barış özbek üçlüsü. ha, az kalsın unutuyordum, bir adet de servet çetinimiz var!
bana göre yanlış bir transfer olmasına rağmen, kadro dışı bırakılmış misimovici de unutmamak gerekir.
bugün, galatasaray yönetiminin dibi gördüğü gün olmuştur kanımca.
futbol takımı mı? ben mustafa sarpın sakatlıktan taş ve sopayla döneceğini duydum, avrupaya açılan pencereyi kıracakmış..
twitter.com/gorkemkirgiz
görkem kırgız / [email protected]
http://www.medyaspor.com/yazarlar/gorkemkirgiz/545
galatasarayda bulunduğu birbuçuk sene süresince böyle tanıdık, futbolcu eskilerinin hırssız dedikleri elano blumerı.
iki üç pozisyon sonrasını düşünerek başlattığı ataklarıyla, altmış metrelik tam isabet paslarıyla, boş alana kaçışlarıyla, kaptırılan toplardan sonra kendi ceza sahasında rakipten top çalışlarıyla gerçekten de hırssız! bir futbolcuydu elano. ne de olsa brezilyalıydı, o topraktan hırslı adam mı çıkardı?
ve bugün, aniden ama şaşırtmadan- ülkesine döndüğü haberini aldık resmi siteden. üstelik, gelecek dönem alacaklarından vazgeçtiği de bir yöneticilik başarısıymış gibi belirtilmiş.
haziran ayına dönüp, galatasarayda o günden bu güne gerçekleşenlere şöyle bir bakıyorum da..
keitanın gönderilmesini doğru bir hamle olarak yorumlamıştım. şahsi oyunu ve disiplinsizliği sebebiyle sahada geliştirilmeye çalışılan takım olgusunu zedelediğini düşünüyordum, tabii yerine aynı kalibrede bir sağ hücumcu alınacağı tahmini ve şartıyla.
fakat bu satışın ardından gelişen her şey tam bir fiyasko oldu. yerine en az bir iki gömlek kalitesiz pinonun alınması, rijkaardın istediklerinin alınmaması, istemediklerinin elde tutulması, sonra onun da ipinin çekilmesi..
şimdi de elano blumerı, yani takımın en kaliteli futbolcusunu yolluyorsunuz. sakin yapısı yüzünden hırssız, arkadaşlarına bağıra çağıra küfür etmediği için de uyumsuz yaftasıyla hem de. eminim yarın çıkıp, kendi gitmek istedi, biz ne yapalım? diyeceksiniz.
şimdi galatasaraylı düşünsün; haziran ayında bu kadroda keita vardı, elano vardı, takımın başında rijkaard ve neeskens gibi iki isim vardı. satış opsiyonu elinde dos santos ve her şeye rağmen jo gibi bir futbolcu vardı.
şu an elde ne var peki? alternatifsiz bir baros, kurtarıcı diye önümüze sunulan pino, futbolcu menajeri serdar özkan ve tabii ki mustafa sarp, ayhan ve barış özbek üçlüsü. ha, az kalsın unutuyordum, bir adet de servet çetinimiz var!
bana göre yanlış bir transfer olmasına rağmen, kadro dışı bırakılmış misimovici de unutmamak gerekir.
bugün, galatasaray yönetiminin dibi gördüğü gün olmuştur kanımca.
futbol takımı mı? ben mustafa sarpın sakatlıktan taş ve sopayla döneceğini duydum, avrupaya açılan pencereyi kıracakmış..
twitter.com/gorkemkirgiz
görkem kırgız / [email protected]
http://www.medyaspor.com/yazarlar/gorkemkirgiz/545
hiç bi bok yapmadan gs'den yılda 3 milyon euro alıyordu bu mal herif. 3 milyon euro lan boru mu!!!
bi de hala alex'le kıyaslamaya çalışanlara akıl fikir diliyorum allah-ü teala'dan.
not: gsliyim
bi de hala alex'le kıyaslamaya çalışanlara akıl fikir diliyorum allah-ü teala'dan.
not: gsliyim
son yıllarda tutmayan 10 numara transferlerinden biri olarak tarihe geçmiştir.
iki sene linderoth'a para verip gökhan zan'ı da hala takımda tutan yönetimin iki yüzlülüğünün kanıtıdır elano blumer.
göndermişler de ödeyecekleri para ceplerinde kalmış, kar etmişler. o hesaba göre sezon başında messi'yi almadığımız için 150 milyon euro kârdayız demektir?
inin ulan galatasaray'ın sırtından!!
göndermişler de ödeyecekleri para ceplerinde kalmış, kar etmişler. o hesaba göre sezon başında messi'yi almadığımız için 150 milyon euro kârdayız demektir?
inin ulan galatasaray'ın sırtından!!
olmamış bir klon daha. isterdik ki hagi, alex gibi essin şu ligde ama olmadı. ne skime yaradığı belli olmayan kısa ve uzun paslarıyla hatırlayacağız onu. bi de mesene'den osbir çekmesiyle ama onun konumuzla alakası yok.
An itibariyle galatasaraydan santosa transfer olmuş futbolcudur. http://www.webaslan.com/haber/40390/elano-santosa-transfer-oldu/?ref=ABM1
bank asyada oynamayı göze alamamış ve gitme kararı vermiş futbolcudur kendisi.
galatasaray'ın kendisinden 9 milyon zarar ettiği futbolcu.
uğurlar olsun.
son üç sezon içerisnde gelen yabancı futbolculara bakıyorum.
elano blumer
giovanni dos santos
jo
misimovic
juan pablo pino
lucas neill
federico insua
fernando meira
harry kewell
abdul kader keita
michael skibbe
frank rijkaard
gidenler ise;
lucas neill, insua, pablo pino, harry kewell haricindekiler.
suç elano'nun mu?
elano blumer
giovanni dos santos
jo
misimovic
juan pablo pino
lucas neill
federico insua
fernando meira
harry kewell
abdul kader keita
michael skibbe
frank rijkaard
gidenler ise;
lucas neill, insua, pablo pino, harry kewell haricindekiler.
suç elano'nun mu?
gittiğinde adı hatırlanmayacak futbolcular listesine eklenmiştir.hatta şimdiden unuttum bile.
ülkesine gitmek için bir servet ten vazgeçmiş futbolcu.* biz ne futbolcular gönderdik ki bir kaç sene sonra hayal meyal hatırladığımız futbolcular arasında yer alacağını tahmin etmekteyiz.
galatasaray kulübüne gülmemek elde değil, gelecek dönem alacaklarından da vazgeçti diye ibare koymuşlar siteye;
http://uludagbesiktas.blo...0/11/elano-santos-ta.html
http://uludagbesiktas.blo...0/11/elano-santos-ta.html
gelişi gürültülü, gidişi sessiz olan futbolcu.
geldiği gün bir alex değil demiştik. gittiği gün de aynı şeyi tekrarlıyoruz. bir alex değil.
olum 2.9 ne lan? ya bu ne arkadaş. hayır bir de meblağı arttırmaya çalışıyorlar.
adnan brothers biz oradan bakınca gerizekalı gibi mi duruyoruz? artık iyice ipin ucunu kaçırdı herifler, bakkal hesabı falan yapmışlar.
gelecek dönemki alacakları: ...... avro
ev kirası: ........ avro
çocuğunun servis ücreti: ..... avro
kızının okul masrafı: ...... avro + ..... avro (çanta, önlük ve çeşitli kırtasiye)
bu ne olum?
adnan brothers biz oradan bakınca gerizekalı gibi mi duruyoruz? artık iyice ipin ucunu kaçırdı herifler, bakkal hesabı falan yapmışlar.
gelecek dönemki alacakları: ...... avro
ev kirası: ........ avro
çocuğunun servis ücreti: ..... avro
kızının okul masrafı: ...... avro + ..... avro (çanta, önlük ve çeşitli kırtasiye)
bu ne olum?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar