bugün

elano blumer

hiç bi bok yapmadan gs'den yılda 3 milyon euro alıyordu bu mal herif. 3 milyon euro lan boru mu!!!

bi de hala alex'le kıyaslamaya çalışanlara akıl fikir diliyorum allah-ü teala'dan.

not: gsliyim
© copyright 2005 - 2026