1. 1.
    Antakyalı Sempatik, eglenceli, özgüveni tavan yapmis ünlü bi velet.
    (Bkz:vivox) diye de youtube ta bi şaka kanalı var. Turkiyede gencler tarafindan pek el atilmamis bi sektöre cesaretle atilmis bu genci desteklemek gerek.

    edit: ulan eksileyenler entariyi giyeli 1 seneden fazla olmuş mezkur velet başladığı ilk zamanlar harbi adamdı kimsenin yapamadıpı işlere o yaşta imza atmıştı he sonra kaypak çıktı en eski takipçilerinden olan ben dahş artık takip etmiyorum kendisini.
    he kendisinin çok da tınındaydı herif hala yüzbinlere izletiyo kendisini...
    1 -12 ... olabilitesiyuksekmumkunat
  2. 2.
    başarılı bulduğum, şaka videoları çeken bir youtuber. ayrıca diğer vlog kanalında da samimi videolar çekiyor.
    1 -3 ... tamamdr
  3. 3.
    Aynı mahallede oturduğumuz vlogger. Vloglarda Her gün bizim evinden önünden geçse de reelde yakalayamadım hiç.
    6 ... ecevit mavisi
  4. 4.
    ifşa olmuştur.
    1 ... eminem e diss atan adam
  5. 5.
    yeni bir kanalı desteklemeye ne dersiniz.en yeni oyunlar ve hergün canlı yayınlar.
    https://www.youtube.com/c.../UC5RntxtIYZlqpUp1wJeXThw
    1 -8 ... tanrininyetimcocugu
  6. 6.
    (bkz: vay anam vay neler dönmüş serhat ya)
    1 ... ecevit mavisi
  7. 7.
    Bir youtube fenomeniydi.

    Samimi bir üslubu vardı. Fakirdi. Ve fakirliğini abonelere göstere göstere samimi videolar çekmeye çalışırdı.

    Youtube den ve younow dan ekmek parasını çıkarırdı.

    Ancak şu an sadece ifşa olmuş bir kişilik, insanları para için kullandığını habersiz çekilen ses kayıtları kanıtlamıştır.
    14 ... issizbayan
  8. 8.
    yüzyılın kekosu.

    milleti nasıl kandırdığı ortaya çıkmış iyi de olmuş. bazı kızlar ağlıyordu "ekiğaaaaan" diye. şimdi fena mala döndüler.

    zaten hiç sevmiyordum, bizımla değilsin.
    9 ... afrodayti
  9. 9.
    Karaktersiz olması değil de aylık geliri şaşırttı beni. Kendi tabiriyle 250 bin enayi üzerinden iyi para kaldırmış lan oha.
    7 ... ecevit mavisi
  10. 10.
    ulan neyse ne olay beni alakadar etmez ama, ruhi çenetten ne istedin?

    abi dünyanın en iyi dolandırıcısı olsam bile ruhi çenet gibi bir adama kıyamam lan, ağzı var dili yok. arkadaşlarının arkasından kim dolandırma planları yapıyorsa kahrolsun.
    18 -1 ... susar misin