bugün

en büyük fenerbahcelinin rambo okan ve ercik oldugunu unutup, takimima laf etmis olan troll.

not : 90+3 olcay
-hoşgelmiş yazardır.
troll dür kendisi fazla yaklaşmamak gerekir.
zekasız bir trolldür.
troll olmuş yazar. kendisine başlık açmayı ben öğretmişim...

açık ve net bir şekilde tamamen karşıyaka karşıtı olduğumu belirtmek istediğim yazar.
işi gücü sabah akşam iftira atmaktan başka bir halt ile uğraşmayan şebekleri gazlamak olan yazar

akıllı tabi..
bazı eziklere kapak olmuş yazardır. helal olsun sana. evet.
zigottur.
Gastrulasyon evresinde bile değildir.
içeriden boğuk boğuk sesi gelmekte. *
(#19897845) tanım olarak "bu"dur.

bu.
açtığı başlıklar tutmayınca yeni bir entry girerek üst sıralara taşıyan, işe yaramaması durumunda son entrysini silip tekrar yazan ve yeniden üstlere çıkarmaya çalışan yazar.
(#20121460) nokta atışı yapmış olan yazardır.
Cetregudbin ile sataşmalarından tanıdığım arkadaştır. #direndreaman.
Mutlu olası yazar.
entrylerinden tahrik akan yazar.
misal ben bunu sokakta gördüm, bi buna baktım, bi elimdeki yaş oduna. adam dayak arsızı, ben vurmasam buna yazık olacak, vursam oduna yazık olacak. işte öyle bi adam. * * * *
hem fenerliymiş hem de justin bieber hayranı. Allah başka dert vermesin. OLsun canını sıkma be koç. *
işin sonunu bilmeden uludağ sözlük nick altı savaşlarını körükleyen yazar. Bak delikanlı. bu işin sonunda çok canlar yanar. ezilir senin gibi civanmertler. yazık olur.
ben 1.dünya savaşı'nda macar veliahtını öldüren sırp genç olmuş olurum bu olayda. yazık bak.

Dadaloğlum der de böyle olmazdım
Gördüğüm günlerin birini görmezdim
Kavga kızışınca geri durmazdım
Meydanda kardaşa kıyanlardanım
Şampiyonlar ligi hasretiyle yanıp tutuşan yazardır kendisi. ehüeühehü
ulan ilk ikiden çıkmadan 5 senede 0 CL macerası mı olur?
tuttuğu takımın sistemi

---------kaleci----------
-------------------------
ön libero-ön libero-ön libero-ön libero
ön libero-ön libero-ön libero-ön libero
ön libero-ön libero
------------------

şeklinde olan yazar. tıs tıs tıs
motive edici yazar.
denemeler yazmam için beni cesaretlendirir.
yenisini yazayım ilk ona haber vereceğim.
ahlaksız teklifte bulunan yazardır.
sözlükte kendisini oylarsam facebookta durumlarımı beğenecekmiş. Yakışıyo mu sana.
Neşet! hıım hıım hım
fatih gibi Fenerbahçeli değildir. tek yaptığın Galatasaray düşmanlığı amk.
Sacmalayan yazardir. Zaten bir fenerbahçeliden baska ne beklenir?
(#23677566)

Aşırı zeki yazar.

Not: anlamaz falan burda seni hicvetiyorum yazarı.
© copyright 2005 - 2026