bugün
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- akp aslında yok her şey dekor5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- sude isimli kızlar2
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar7
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- ibadet4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- my number one3
- lionel messi11
- futbol16
- falıma bakmak isteyen var mı24
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- dünya8
20 ile 30 yas arasi cok aci cekiyordum.
benle insanlar acilarin cocigu kucuk emrah geldi diye dalga geciyordu.
herkes drama queen geldi diyordu.
o donemler yazdigim seyler o kadar karanlik ki bazen denck gelince ne kadar canim yaniyormus diyorum.
sonra gecti sukur.
o gunlerimi hic ozlemiyorum.
nerde kalmistik?
yeni bende. yeni bilincte. yeni yolculuklarda.
benle insanlar acilarin cocigu kucuk emrah geldi diye dalga geciyordu.
herkes drama queen geldi diyordu.
o donemler yazdigim seyler o kadar karanlik ki bazen denck gelince ne kadar canim yaniyormus diyorum.
sonra gecti sukur.
o gunlerimi hic ozlemiyorum.
nerde kalmistik?
yeni bende. yeni bilincte. yeni yolculuklarda.
herkesin bir kisiligi var.
ben asırı dram kaldıramıyorum. unfonctional oluyorum bana fazla dram yukleyince.
dudaklarım oluk oluk ucuk doktu aq.
yeter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaldıramıyorum, neden anlamıyorsunuz?
ben asırı dram kaldıramıyorum. unfonctional oluyorum bana fazla dram yukleyince.
dudaklarım oluk oluk ucuk doktu aq.
yeter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaldıramıyorum, neden anlamıyorsunuz?
ram tipidir.
bu film türünün vurucu, ağır ama kaliteli olanı mükemmeldir. izlerken kendine zarar verirsin belki işkence edersin ama hayranlıkla izlemekten de alıkoyamazsın zira zaman zaman gündelik hayat telaşında unuttuğun insanlığını hatırlatır sana. evet ben hala o yoğun duyguları hissedebiliyormuşum ardından rahatlarım ve katharsis.
ağır dram denince ilk aklıma gelen filmler: 12 years a slave, manchester by the sea, the green mile ve yerli için de çoğu çağan ırmak filmleri.
ağır dram denince ilk aklıma gelen filmler: 12 years a slave, manchester by the sea, the green mile ve yerli için de çoğu çağan ırmak filmleri.
aa sevmek zamanı.
ks: dynamic random-access memory. geçici bellek donanımı, ram türü.
bu bir dramdır.
Tam uyuyacakken çamaşır makinasını çalıştırmış olduğunu hatırlamak... hem de uzun program. of of.
Yalnızlık. I am too alone. tanrı bile yok lan. Siz de yoksunuz. Evrende yalnızım. oha.
Yabancılarla dolu otelde türk gecesi.
Türk gecesinde onur şan şarkıları çalması.
Yabancıların çığlık ve alkış eşliğinde coşması.
Türk gecesinde onur şan şarkıları çalması.
Yabancıların çığlık ve alkış eşliğinde coşması.
en ağırı için sizi şöyle alalım;
görsel
görsel
resmi tatillerde çalışmak.
üstüne üstlük patronun "biz ne şanssız bir meslek grubuyuz resmi tatilimiz yok" diyerek bize dert yanması.
ulan nöronları kısa devre yapan geri zekalı, tatili sen yaparsan oluyor patronsun lan sen.
böyle insanlar oksijenimi tüketiyor ya haram zıkkım olsun.
üstüne üstlük patronun "biz ne şanssız bir meslek grubuyuz resmi tatilimiz yok" diyerek bize dert yanması.
ulan nöronları kısa devre yapan geri zekalı, tatili sen yaparsan oluyor patronsun lan sen.
böyle insanlar oksijenimi tüketiyor ya haram zıkkım olsun.
Hayatın özü dramdır,abartanllar dramı komedi yada trajedi olarak yaşar.
Üyeliğim silindi daha nasıl anlatabilirim..
Sahnede oynanmak için yazılmış oyun; acıklı olay.
Bir insan tanıdım. Asla Kendini ön plana çıkarmaz, yanında kim varsa onunla beraber zirveye kadar gelir, ardından aşağı geri dönerdi. Aslında bu insanlar günlük hayatımızda her zaman yer ediniyorlar. Biz farkedemiyoruz sadece.
ilk defa küçükken görüyorsunuz. Sizin ufkunuzu açıyor. Ardından sizi kademe kademe yukarı taşıyor. Her zaman daha iyiye gidiyorsunuz.
Ama o sizinle gelmiyor, gelemiyor. Çünkü başkalarına da yardım etmek zorunda. Nasıl batman insan ayırt etmeden herkesi kurtarıyor, işte bu da o hesap. Sürekli, belli bir aralıkta, insanlara yardım ediyor.
Kim olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur: öğretmenler.
Gerçek manada öğretmenlerden bahsediyorum. Sizi insan yerine koyan ve desteğini asla eksik etmeyen türden.
işte benim öğretmenlerim birer birer ölüyor. Bir gün öğretmen bana "dram nedir?" Diye sormuştu. Cevap verememiştim. Her şey dram gibiydi o zamanlar. Anlatamadım. O da bana dedi ki: "ölüm birisini aldığı zaman, yerine yenisini getirmekle mükellef değildir."
bu söz üzerinde düşünmemi istedi. Düşündüm. Tabi kafa kalın olunca hiçbir şey olmadı. Hocaya bir şey olmadığını anlattığımda, dramla alakalı bir söz bilmediğini ve bir an öyle salladığını söyledi. Ben de haftalarca bu "sallanmış" söz üzerinde kafa patlatmışım.
O günden sonra hocayı daha çok sevdim. Sevdim ama sevgim ömrünü uzatmadı. O koca adam bugün bu dramı yaşattı ve toprağın altına girdi.
Başımız sağolsun. yeni gelmeyecek hayatlara...
Bir insan tanıdım. Asla Kendini ön plana çıkarmaz, yanında kim varsa onunla beraber zirveye kadar gelir, ardından aşağı geri dönerdi. Aslında bu insanlar günlük hayatımızda her zaman yer ediniyorlar. Biz farkedemiyoruz sadece.
ilk defa küçükken görüyorsunuz. Sizin ufkunuzu açıyor. Ardından sizi kademe kademe yukarı taşıyor. Her zaman daha iyiye gidiyorsunuz.
Ama o sizinle gelmiyor, gelemiyor. Çünkü başkalarına da yardım etmek zorunda. Nasıl batman insan ayırt etmeden herkesi kurtarıyor, işte bu da o hesap. Sürekli, belli bir aralıkta, insanlara yardım ediyor.
Kim olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur: öğretmenler.
Gerçek manada öğretmenlerden bahsediyorum. Sizi insan yerine koyan ve desteğini asla eksik etmeyen türden.
işte benim öğretmenlerim birer birer ölüyor. Bir gün öğretmen bana "dram nedir?" Diye sormuştu. Cevap verememiştim. Her şey dram gibiydi o zamanlar. Anlatamadım. O da bana dedi ki: "ölüm birisini aldığı zaman, yerine yenisini getirmekle mükellef değildir."
bu söz üzerinde düşünmemi istedi. Düşündüm. Tabi kafa kalın olunca hiçbir şey olmadı. Hocaya bir şey olmadığını anlattığımda, dramla alakalı bir söz bilmediğini ve bir an öyle salladığını söyledi. Ben de haftalarca bu "sallanmış" söz üzerinde kafa patlatmışım.
O günden sonra hocayı daha çok sevdim. Sevdim ama sevgim ömrünü uzatmadı. O koca adam bugün bu dramı yaşattı ve toprağın altına girdi.
Başımız sağolsun. yeni gelmeyecek hayatlara...
4 yaşındaki kız çocuğunun kiraz yedikten sonra kiraz ağacından bir dal koparıp "babam da yesin" diyerek babasının mezarına o dalı dikmesi dramdır.
bilgisayardan ödevi hazırlarsın tam kaydedeceksin elektrikler kesilir ve bilgisayarın şarjı yoktur kapanır. Ayak küçük parmağını kendş hatan ile masanın kenarına çarparsın. dişlerine iyi bakmazsın ve diş hekimine gitmek zorundasındır. ortada bişey yokken terkedilirsin ve karşılığında ' severim sanmıştım olmadı bişey hissediyorum sanmıştım yanılmışım' gerçeği ile karşılaşırsın tabi nasıl bi gerçekse bu. bunlar hep dram işte.
dynamic random access memory. yani; Dinamik Rastgele Erişimli Bellek.
bir ruh hali.
ermenistan para birimi.
doktor'luk ünvanı kazanmış am'a verilen isim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar