bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
kanımca dodge'un yaptığı en iyi arabadır. charger'dan sonra 1970 yılında çıkarılan bir başka efsanedir. görünüm ve motor gücü açısından tek kelimeyle mükemmeldir.
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
(bkz: dodge olsun camurdan olsun)
şekil itibari ile her ne kadar insanlarin begenisini toplasada motor yapısı ve de teknolijisi vasatın altında olması insanda hayal kırıklıgı yaratmaktadir. millet 2000cc motorla 405 bg uretirken*** çıkıpta 7200 cc motorla 425 bg uretmek tamamiyle gerikalmışlıgın ifadesidir ancak dodge nın bu modeli a.b.d de benzin fiyatlarinin zamanında çok ucuz olmasından dolayi pek bi tutulmustur. efsaneliği ordan gelmektedir.
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
nfs underground carbon'un kanımca en iyi otomobilidir. hızlıdır, ataktır ve klasik amerikan otomobillerinin tersine yere yol tutuşu gayet iyidir (yani oyunda). lancer evo 8 gibi yere yapışmaz ama yine de iyidir (yani oyunda). hayallerimi süsler.
amerikan muscle car serilerinin belkide en güzel en karizma ve en iyi motor homurtusuna sahip arabası. 425 bg lik magnum motoruna sahip efsane. (bkz: dünyanın en iyi motor sesi) ama türkiyede bu araba durduğu yerde yakar o ayrı. ismi de ayrıca karizmadır. (bkz: dodge challenger r/t magnum 440)
DODGE'UN, detroit auto show 2006da konsept olarak tanıttığı, bugüns eri üretime geçmiş olan otomobilidir.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
dodge'un charger'ı yeniden piyasa sürmesiyle yaşanan hayal kırıklığını gidereceğini düşündüğüm, yeni mustang gibi retro izler taşıyan mükemmel bir başyapıt. adamlar, -hangi akla hizmetse- charger'ı 4 kapı yapmışlardı. ama challenger gerçekten şahane olmuş.
tebrikler dodge, aynen devam...
tebrikler dodge, aynen devam...
7200cc ile 425 bg güç üretmek geri kalmışlığın ifadesi değildir çünkü tarih geridir (bkz: 1970).
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
1970'li yıllarda diğerleri * kumda oynarken, dodgenin 7200 cc ile sadece 425 hp değil, ayrıca tork olarak da yeri hala doldurulamayan, 2009 modeli bile 40 yıl öncesinden çizgiler taşıyan harikası. sadece göze değil kulağa da hitap etmesi ayrı bir konu tabi.
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
vanishing point filminin gizli başrol oyuncusu, kusursuz bir tasarım. bir arabanın motor sesine aşık olunur mu ? ben oldum, dinleyin ..
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
bu gün tuğba ekinci'de gödrüğüm arabadır. Bir kez daha küfür ettim şu hayatıma.*
Tam bir amerikan klasiğidir kendisi. Eski kasalarının duzgun olarak restore edilmiş halleri tr de pek zor bulunur.
isyandır ulan böyle araba abd de bizdeki ford focus opel astra fiyatına satılıyor.
çok yakar oğlum bu dedirten canavardır.
Hayalimdeki arabadır. Ayrıca günümüzün en karizmatik en yakışıklı makinesi olma gururunu taşımakta.
22.000 km'deki 2013 modeli 43.000 lira olan araç.
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
Yakar.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
görsel 1970 modeli çok güzeldir. Araba degil canavardır.
true detective isimli dizide ray velcoro isimli karakterin arabası. (bkz: ciddi misin)
agresif bi araba.
türkiyede varsa yoksa egea. bunlar falan hayal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar