bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kemalist dünya7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- okulların kapanması3
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- aşure3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- en son ne aldınız2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
kanımca dodge'un yaptığı en iyi arabadır. charger'dan sonra 1970 yılında çıkarılan bir başka efsanedir. görünüm ve motor gücü açısından tek kelimeyle mükemmeldir.
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
(bkz: dodge olsun camurdan olsun)
şekil itibari ile her ne kadar insanlarin begenisini toplasada motor yapısı ve de teknolijisi vasatın altında olması insanda hayal kırıklıgı yaratmaktadir. millet 2000cc motorla 405 bg uretirken*** çıkıpta 7200 cc motorla 425 bg uretmek tamamiyle gerikalmışlıgın ifadesidir ancak dodge nın bu modeli a.b.d de benzin fiyatlarinin zamanında çok ucuz olmasından dolayi pek bi tutulmustur. efsaneliği ordan gelmektedir.
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
nfs underground carbon'un kanımca en iyi otomobilidir. hızlıdır, ataktır ve klasik amerikan otomobillerinin tersine yere yol tutuşu gayet iyidir (yani oyunda). lancer evo 8 gibi yere yapışmaz ama yine de iyidir (yani oyunda). hayallerimi süsler.
amerikan muscle car serilerinin belkide en güzel en karizma ve en iyi motor homurtusuna sahip arabası. 425 bg lik magnum motoruna sahip efsane. (bkz: dünyanın en iyi motor sesi) ama türkiyede bu araba durduğu yerde yakar o ayrı. ismi de ayrıca karizmadır. (bkz: dodge challenger r/t magnum 440)
DODGE'UN, detroit auto show 2006da konsept olarak tanıttığı, bugüns eri üretime geçmiş olan otomobilidir.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
dodge'un charger'ı yeniden piyasa sürmesiyle yaşanan hayal kırıklığını gidereceğini düşündüğüm, yeni mustang gibi retro izler taşıyan mükemmel bir başyapıt. adamlar, -hangi akla hizmetse- charger'ı 4 kapı yapmışlardı. ama challenger gerçekten şahane olmuş.
tebrikler dodge, aynen devam...
tebrikler dodge, aynen devam...
7200cc ile 425 bg güç üretmek geri kalmışlığın ifadesi değildir çünkü tarih geridir (bkz: 1970).
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
1970'li yıllarda diğerleri * kumda oynarken, dodgenin 7200 cc ile sadece 425 hp değil, ayrıca tork olarak da yeri hala doldurulamayan, 2009 modeli bile 40 yıl öncesinden çizgiler taşıyan harikası. sadece göze değil kulağa da hitap etmesi ayrı bir konu tabi.
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
vanishing point filminin gizli başrol oyuncusu, kusursuz bir tasarım. bir arabanın motor sesine aşık olunur mu ? ben oldum, dinleyin ..
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
bu gün tuğba ekinci'de gödrüğüm arabadır. Bir kez daha küfür ettim şu hayatıma.*
Tam bir amerikan klasiğidir kendisi. Eski kasalarının duzgun olarak restore edilmiş halleri tr de pek zor bulunur.
isyandır ulan böyle araba abd de bizdeki ford focus opel astra fiyatına satılıyor.
çok yakar oğlum bu dedirten canavardır.
Hayalimdeki arabadır. Ayrıca günümüzün en karizmatik en yakışıklı makinesi olma gururunu taşımakta.
22.000 km'deki 2013 modeli 43.000 lira olan araç.
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
Yakar.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
görsel 1970 modeli çok güzeldir. Araba degil canavardır.
true detective isimli dizide ray velcoro isimli karakterin arabası. (bkz: ciddi misin)
agresif bi araba.
türkiyede varsa yoksa egea. bunlar falan hayal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar