bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi13
- hayalet gibi bir insan olmak3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- sözlükteki gizli düşmanım8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- içtim şarabı13
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- rakı sevmemek6
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bazen şık bazen relax mod2
- kemalist dünya24
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- hanımefendi2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- aşk5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- ai analiz2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- hayattaki şans seviyeniz4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- true'nun çaylak olması16
- yalaka2
kanımca dodge'un yaptığı en iyi arabadır. charger'dan sonra 1970 yılında çıkarılan bir başka efsanedir. görünüm ve motor gücü açısından tek kelimeyle mükemmeldir.
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
çok farklı motor seçenekleri bulunan challenger'ın 3800cc lik 145hp üretebilen motoru en güçsüzü iken, 7200 cc lik (v8) 425hp üreteni araba değil, sanki bir uçaktır.
audioslave'in show me how to live adlı klibinde chris cornell'ın kullandığı beyaz araba da bir challenger'dır. allah sahiplerine bağışlasındır.
ps:7200 cc lik v8 425hp gücündeki motor bir hemi motorudur.
http://www.4wheelz.net/vi...-dodge-challenger-122.htm
(bkz: dodge olsun camurdan olsun)
şekil itibari ile her ne kadar insanlarin begenisini toplasada motor yapısı ve de teknolijisi vasatın altında olması insanda hayal kırıklıgı yaratmaktadir. millet 2000cc motorla 405 bg uretirken*** çıkıpta 7200 cc motorla 425 bg uretmek tamamiyle gerikalmışlıgın ifadesidir ancak dodge nın bu modeli a.b.d de benzin fiyatlarinin zamanında çok ucuz olmasından dolayi pek bi tutulmustur. efsaneliği ordan gelmektedir.
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
(bkz: aklımı seveyim aklımı)
(bkz: mitsubishi lancer evolution viii mr fq 400)
nfs underground carbon'un kanımca en iyi otomobilidir. hızlıdır, ataktır ve klasik amerikan otomobillerinin tersine yere yol tutuşu gayet iyidir (yani oyunda). lancer evo 8 gibi yere yapışmaz ama yine de iyidir (yani oyunda). hayallerimi süsler.
amerikan muscle car serilerinin belkide en güzel en karizma ve en iyi motor homurtusuna sahip arabası. 425 bg lik magnum motoruna sahip efsane. (bkz: dünyanın en iyi motor sesi) ama türkiyede bu araba durduğu yerde yakar o ayrı. ismi de ayrıca karizmadır. (bkz: dodge challenger r/t magnum 440)
DODGE'UN, detroit auto show 2006da konsept olarak tanıttığı, bugüns eri üretime geçmiş olan otomobilidir.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
bu otomobil abd'De 40 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılıyor.
dodge'un charger'ı yeniden piyasa sürmesiyle yaşanan hayal kırıklığını gidereceğini düşündüğüm, yeni mustang gibi retro izler taşıyan mükemmel bir başyapıt. adamlar, -hangi akla hizmetse- charger'ı 4 kapı yapmışlardı. ama challenger gerçekten şahane olmuş.
tebrikler dodge, aynen devam...
tebrikler dodge, aynen devam...
7200cc ile 425 bg güç üretmek geri kalmışlığın ifadesi değildir çünkü tarih geridir (bkz: 1970).
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
amerika da petrol krizi başlayana kadar büyük hacimli motorlar modaydı. bu moda 70 lerin sonlarına kadar sürdü.
araca geçecek olursak inanılmaz bir otomobildir, dodge un en iyi modellerinden birisidir (bkz: charger). hemi motoru 425bg güç üretir.
(bkz: vanishing point)
(bkz: dodge different)
1970'li yıllarda diğerleri * kumda oynarken, dodgenin 7200 cc ile sadece 425 hp değil, ayrıca tork olarak da yeri hala doldurulamayan, 2009 modeli bile 40 yıl öncesinden çizgiler taşıyan harikası. sadece göze değil kulağa da hitap etmesi ayrı bir konu tabi.
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
yenisi için: görsel
eskisi için: http://www.1resimler.com/...92/Dodge%20Challenger.jpg
vanishing point filminin gizli başrol oyuncusu, kusursuz bir tasarım. bir arabanın motor sesine aşık olunur mu ? ben oldum, dinleyin ..
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
https://www.youtube.com/watch?v=ONChzy1Aiw8
bu gün tuğba ekinci'de gödrüğüm arabadır. Bir kez daha küfür ettim şu hayatıma.*
Tam bir amerikan klasiğidir kendisi. Eski kasalarının duzgun olarak restore edilmiş halleri tr de pek zor bulunur.
isyandır ulan böyle araba abd de bizdeki ford focus opel astra fiyatına satılıyor.
çok yakar oğlum bu dedirten canavardır.
Hayalimdeki arabadır. Ayrıca günümüzün en karizmatik en yakışıklı makinesi olma gururunu taşımakta.
22.000 km'deki 2013 modeli 43.000 lira olan araç.
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
amerika'da elbette.
http://www.carsforsale.co...ger-stafford-tx-224172473
Yakar.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
Alırken değil kullanırken adamın ocağına incir ağacı diker bi de utanmadan altında gölgelenir.
görsel 1970 modeli çok güzeldir. Araba degil canavardır.
true detective isimli dizide ray velcoro isimli karakterin arabası. (bkz: ciddi misin)
agresif bi araba.
türkiyede varsa yoksa egea. bunlar falan hayal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar