bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
en fazla camel soft kadar güzel olan vasatın çok ama çok altında sigara. karanfillisi belki de insanlık tarihinde üretilen en kötü sigaralardan birisidir. fiyat performans oranı yerlerde sürünür.
sigaradan ve kokusundan nefret eden şahsımın bile kokusunu beğendiği sigaradır. günde üç paket kalitesiz sigara içeceğinize bundan alın için yahu, en azından kokusu güzel.
bunu diyen bunu da dedi (bkz: cherry)
olsa da içsek denilen ama yalova da bulunamayan sigara.
djarum black'in içilirken çıtırdaması keyiflendirir insanı biraz içimi serttir, mentolu favorimdir.
djarum super olanı mükemmel ötesindedir. ancak çok aşırı ağırdır efendim. normal sigara gibi içilirse düşüp kalırsınız bir yerde.
sigara içmeyeni bile özendirecek derecede güzel kokusu olan sigara.
carum diye okunan, endonezya yapımı kretektir. genelde sigara içene ağır gelirken, içmeyene kendini içirir. her içinize çektiğinizde çıtır çıtır sesler çıkarır, hatta bazen patlar. her çeşidinin kokusu tütsü gibidir*. sigara gibi günlük, paket paket, tüketilmesi kalp çarpıntısı, öksürük, göğüs ve baş ağrılarına sebep olabilir.
içince ağızda harika bir tat bırakır bulunması biraz zordur.
sigara değildir bir kere; kretektir efendim. bir çok çeşidini denemekle birlikte başlama nedenim olan djarum blackın tadını ve keyfini hiçbirinde bulamamışımdır. eğer ki tütün kullanmaya* djarum black ile başlamışsanız diğer sigaralar ve kretekler size boş ve atıştırmalık gibi gelecek. puroya başlamak için geçiş safhasıdır arkadaşımız aynı zamandır.
ayrıca bilinir ki içkinin yanında sigara, djarum blackin yanında içki gider.
ayrıca bilinir ki içkinin yanında sigara, djarum blackin yanında içki gider.
sigaraya başlamayanlar için sigaraya başlama durağıdır. yok pis kokmuyor, yok dudaklarımdaki tadı harika. sonra sigara içersin 4-5 kere djarum sigara mı lan dersin, sonra paket taşımaya başlarsın, haliyle sigaraya da başlarsın işte. hay amına koyim ya
şişli cevahir'in yan karşısında(yan ve karşı evet) azıcık aşağı innce bir tekelde 4 tl'dir paketi efendim.
mentollüsü vardır ki içmede yanında yat. soğuk algınlığının mucizevi çözümü gibidir.
karanfillisi "çatapata" kıvılcımlar çıkarır içimi çok zevklidir, dudağınızda ağzınızda bıraktığı karanfil tadıyla çok hoştur. sigara içenlere tavsiye edilir. *
saat 5:41 olduğundan diğer entryleri okuyamadığım için ve birazdan vereceğim bilginin daha önce yazılmadığından emin olamadığımdan dolayı şimdiden özür diliyorum...
konuyu unuttum anasını satıyım bu kadar uzun giriş mi olur?
neyse bu zıkkımın en güzel özelliklerinden bir taneside sigarayı yaktıktan sonra kültablasına konulup unutulan zıkkımın ardından söylenilen '' aaaaa kül olnuş sigara.'', '' tüh unuttuk sigarayı bir tane daha yakayım'' gibi söylemleri ortadan kaldırmış olmasıdır. sigara içilmediği zaman kendi kendine sönüyor. tabi bu konu hakkındaki bilgilerim resmi olmadığından mütevellit varsayımlarla devam ettireceğim nacizane satırlarımı; bu djarum adlı sigaradan bir nefes aldığınızda eğer kulağınız keskin ise çıtır çıtır sesler duyabilirsiniz. işte benim tahminim sigaranın sönmesini sağlayan kimyasal bu çıtı pıtı kimyasal.
konuyu unuttum anasını satıyım bu kadar uzun giriş mi olur?
neyse bu zıkkımın en güzel özelliklerinden bir taneside sigarayı yaktıktan sonra kültablasına konulup unutulan zıkkımın ardından söylenilen '' aaaaa kül olnuş sigara.'', '' tüh unuttuk sigarayı bir tane daha yakayım'' gibi söylemleri ortadan kaldırmış olmasıdır. sigara içilmediği zaman kendi kendine sönüyor. tabi bu konu hakkındaki bilgilerim resmi olmadığından mütevellit varsayımlarla devam ettireceğim nacizane satırlarımı; bu djarum adlı sigaradan bir nefes aldığınızda eğer kulağınız keskin ise çıtır çıtır sesler duyabilirsiniz. işte benim tahminim sigaranın sönmesini sağlayan kimyasal bu çıtı pıtı kimyasal.
sigaraya başlama sebebi kesinlikle. ayrıca deneyimlerime göre söyleyebilirim ki kadıköy merkezde bulmak çok zor. ve yabancı olduğu için sadece paketin yan tarafında küçük bir uyarı var. (malum kocaman ciğer resmi pek de iç açıcı değil.)
orjinal ve sahte sorunsalı yaşatan sigaradır. djarum blackin sahtesi çok yaygındır fakat diğerlerinin gerek djarum super, djarum special, djarum menthol, djarum cherry, djarum vanillia, djarum supersmooth, djarum supersmooth blackin sahteleriyle pek sık karşılaşılmaz. kısa bir kaç ipucu ile sahte içmekten nasıl kurtuluruz onu anlatmak istiyorum izniniz ile ; *
* öncelikle imkan var ise free shop'lardan alınmalı. orjinal olmayanına rastlamadım.
* kullanan biri var ise çevrede kesinlikle muhabbet kurulmalı onun aldığı yerleri daha önce gördüğü yerleri iyi öğrenmeli.
* izmir'de olanlar için; alsancak'ta kıbrıs şehitleri caddesinin bir başında sevinç pastanesi vardır ki her izmirli biliyordur diye düşünüyorum. onun hemen arkasında içeri doğru kervan pasajı var. amerikan pasajı olarak da bilinir. bu pasaj tapınasıdır. djarum black'in sahtesinin çok nadir geldiği tek yerdir izmirde. eğer param var ben rahatım diyosanız. burhan tekel vardır pasajın içinde her zaman her türlü djarum bulunur ama hangisini sorarsanız diğer dükkanlardan 2-3 lira fazla söyler sizin yabancı olduğunuzu anlarsa. onun hemen karşısında orta yaşlı bir bayanın işlettiği bir dükkandan alırdım ben ta ki hemen köşesindeki kumandacıyı görene kadar. dışardan bakıldığında kumandacı denebilcek elektronik cart curt bulunan dükkan içeri doğru zippo sattığını belli eder. kel amcama sorarsanız ki genç bi arkadaş yoksa kesin kel amca vardır. djarum menthol'ü orjinal ve en ucuz ordan alabilirsiniz. bugün aldım fiyat 7 liradır. djarum black ise aynı kumandacı da 6,5 liradır.
* karşıyaka'da olanlar için de bir bakkal tarif etmeye çalışıcam. karşıyaka iskele ya da diğer bir deyişler son durakta inerseniz denizi arkanıza alıp karşıya baktığınızda cafe captain ve benzeri türkü bar tarzında yerleri görebilirsiniz. biraz daha solda ise pub bar tarzındaki barları görebilirsiniz işte bu iki sıra arasında bir sokak vardır ki bakkalımız o sokaktadır. aynı zamanda bu sokak cumhuriyet ilköğretim okuluna çıkmaktıdır. her zaman vardır kesin orjinaldir diyemiyorum ama alsancak'a gidemeceğiniz durumlarda işe yarar diye söylüyorum.
* gelelim orjinal olup olmadığını nasıl anlayacağımıza; özellikle djarum blackin paketinde kretek ve clove ibareleri kesin olacak. biri ve ya öbürü demiyorum ikisi aynı anda kesin olmalı. eğer yok ise kesin sahtedir.
* kenarında bulunan uyarı health ile bitiyorsa,
* eğer içtiğinizde çatırdıyorsa ve pakettekilerden en az bir tanesi içerken çata pat diye şaka sigarası gibi patlıyorsa,
* ağzınızda ruj sürmüş tadı bırakıyor ve biraz ıslak içmenize sebebiyet veriyorsa,
*** özellikle djarum black için yazıyorum bunu; külü içeri doğru küçülmüyor yani izmarit yanarken önce dışı sonra içi yanmıyorsa içindekiler sanki ot sokuşturulmuş gibi dışarı fışkırarak yanıyor ve kül oluyorsa kesinlikle benimle aynı djarum'u içiyorsunuz.
* öncelikle imkan var ise free shop'lardan alınmalı. orjinal olmayanına rastlamadım.
* kullanan biri var ise çevrede kesinlikle muhabbet kurulmalı onun aldığı yerleri daha önce gördüğü yerleri iyi öğrenmeli.
* izmir'de olanlar için; alsancak'ta kıbrıs şehitleri caddesinin bir başında sevinç pastanesi vardır ki her izmirli biliyordur diye düşünüyorum. onun hemen arkasında içeri doğru kervan pasajı var. amerikan pasajı olarak da bilinir. bu pasaj tapınasıdır. djarum black'in sahtesinin çok nadir geldiği tek yerdir izmirde. eğer param var ben rahatım diyosanız. burhan tekel vardır pasajın içinde her zaman her türlü djarum bulunur ama hangisini sorarsanız diğer dükkanlardan 2-3 lira fazla söyler sizin yabancı olduğunuzu anlarsa. onun hemen karşısında orta yaşlı bir bayanın işlettiği bir dükkandan alırdım ben ta ki hemen köşesindeki kumandacıyı görene kadar. dışardan bakıldığında kumandacı denebilcek elektronik cart curt bulunan dükkan içeri doğru zippo sattığını belli eder. kel amcama sorarsanız ki genç bi arkadaş yoksa kesin kel amca vardır. djarum menthol'ü orjinal ve en ucuz ordan alabilirsiniz. bugün aldım fiyat 7 liradır. djarum black ise aynı kumandacı da 6,5 liradır.
* karşıyaka'da olanlar için de bir bakkal tarif etmeye çalışıcam. karşıyaka iskele ya da diğer bir deyişler son durakta inerseniz denizi arkanıza alıp karşıya baktığınızda cafe captain ve benzeri türkü bar tarzında yerleri görebilirsiniz. biraz daha solda ise pub bar tarzındaki barları görebilirsiniz işte bu iki sıra arasında bir sokak vardır ki bakkalımız o sokaktadır. aynı zamanda bu sokak cumhuriyet ilköğretim okuluna çıkmaktıdır. her zaman vardır kesin orjinaldir diyemiyorum ama alsancak'a gidemeceğiniz durumlarda işe yarar diye söylüyorum.
* gelelim orjinal olup olmadığını nasıl anlayacağımıza; özellikle djarum blackin paketinde kretek ve clove ibareleri kesin olacak. biri ve ya öbürü demiyorum ikisi aynı anda kesin olmalı. eğer yok ise kesin sahtedir.
* kenarında bulunan uyarı health ile bitiyorsa,
* eğer içtiğinizde çatırdıyorsa ve pakettekilerden en az bir tanesi içerken çata pat diye şaka sigarası gibi patlıyorsa,
* ağzınızda ruj sürmüş tadı bırakıyor ve biraz ıslak içmenize sebebiyet veriyorsa,
*** özellikle djarum black için yazıyorum bunu; külü içeri doğru küçülmüyor yani izmarit yanarken önce dışı sonra içi yanmıyorsa içindekiler sanki ot sokuşturulmuş gibi dışarı fışkırarak yanıyor ve kül oluyorsa kesinlikle benimle aynı djarum'u içiyorsunuz.
kokusuyla mest eden sigara. (bkz: black)
Çok kral sigaradır.Fakat orjinal ve sahte olayı vardır ki başa beladır.Kendi deneyimimi bizzat aktararak durumu özetleyeyim.
*Şimdi djarum black markalı sigaranın üzerindeki barkodun son iki rakamı 26 ise kesinlikle sahtedir.Orjinallerinin ise 19 ve 10dur.
*Orjinalinin solunda ingilizce uyarı yazısı bulunur ve bu yazı beyaz bir zemin üzerine yazlıdır.
*Kutunun üstünde mutlaka clove kretek cigarettes yazması gerekir.Eğer Clove yazmıyorsa sahtedir.
*içerken çat-çut ses gelmiyorsa sahtedir.
*Orjinalinin kutusu biraz daha büyüktür.
*Şimdi djarum black markalı sigaranın üzerindeki barkodun son iki rakamı 26 ise kesinlikle sahtedir.Orjinallerinin ise 19 ve 10dur.
*Orjinalinin solunda ingilizce uyarı yazısı bulunur ve bu yazı beyaz bir zemin üzerine yazlıdır.
*Kutunun üstünde mutlaka clove kretek cigarettes yazması gerekir.Eğer Clove yazmıyorsa sahtedir.
*içerken çat-çut ses gelmiyorsa sahtedir.
*Orjinalinin kutusu biraz daha büyüktür.
black'i iyidir.
mentollüsü evlat olsa sevilmez.
vişneliye hiç girmiyorum bile.
mentollüsü evlat olsa sevilmez.
vişneliye hiç girmiyorum bile.
biraz içmeyi bıraksanız özlüyorsunuz. yaşamı güzel yapan detaylardandır kendisi.
bursada zafer plaza tabacco shopta bulabilirsiniz. karanfillisi hıştur candır. ama kapalı bir makanda içiyorsanız herkes kokudan dolayı dönüp size bakabilir ve hatta dışarda içmeniz istenebilir. normal sigara gibi 3-4 adet arka arkaya içtiğinizde düşüp bir yerde kalabilecegini muhtemel agır bir sigaradır.
(bkz: olsada içsek)
(bkz: olsada içsek)
içtirten, sonrasında verdiği hafif bi' başdönmesi, sarhoşluk, böyle tatlı bi' mayhoşumsuluk( oha kelime grubuna bak!) ile beni benden alandır. vişnelisi çok hafiftir ama o da güzel bi' kardeşimizdir. mentollüsüne "aman aman, o nedir öyle danrım beni benden alan!" demek isterim. biraz sonra kapalı alandan( hay yasağını!) çıktıktan sonra püfür püfür tüttüreceğimdir. çünkü kendisi içilmez, tüttürülür...
hiç sevmem ama "tüttürülür" falan yazınca aklıma gelen ibne için;
(bkz: ismail türüt)
hiç sevmem ama "tüttürülür" falan yazınca aklıma gelen ibne için;
(bkz: ismail türüt)
samsun'da bir türlü bulamadığım sigaradır.
arka arkaya 4 tane içince bir süre zor nefes aldıran sigaradır. abartmamak gerek tabi her şey tadında güzel di mi dimi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar