bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- velvet28
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 20102
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 20266
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ırak2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
(bkz: sağcı solcu)
(bkz: ironi)
ateizmde pek zorlama olmadigi dusunulurse ve de uyulmasi gereken emirlerin, imkansiz olan kavram. ya ateistsindir ya da degilsindir, yoktur onun oyle ilimli ateisti, dindar ateisti, muhafazakar ateisti.
mantik ilkeleriyle catisan bi tamlamadir. yobaz yada radikal bir ateist dense nispeten anlamli olabilecektir. lakin, bu hali birbirini yalanlayan iki onermenin, anlamli bir birliktelik olusturamayacak sekilde arka arkaya siralanmasidir. *
(bkz: ateizm teröristi) *
(bkz: vejeteryan aslan)
ateizmin din degil, bir felsefe olmasindan dolayi hicbirzaman bulunamayacak, kisik ateste otuz dakikaligina ironizasyona magruz birakilmis kisi.
namaz sonrası dua anı;
" allah'ım sen yoksun gerçi ama yine de beni ve çevremdekileri koru "
" kendinle çelişme "
- ananıskym o kim lan?
- benim lan ben adnan. şaka yaptım
- adnan sıçacam ağzına ya. ödüm patladı lan!
" allah'ım sen yoksun gerçi ama yine de beni ve çevremdekileri koru "
" kendinle çelişme "
- ananıskym o kim lan?
- benim lan ben adnan. şaka yaptım
- adnan sıçacam ağzına ya. ödüm patladı lan!
a.imkansız bir önermedir b.delinin biri olabilir
(bkz: marksist ülkücü)
Aslında memleketimizde bol var bunlardan. Ancak bu kişiler, sahip oldukları iki sıfattan birinin farkında değillerdir. Kendince namaz kılan, ama günlük davranışları islam'a kesinlikle uymayan insanlar var, evet... Hatta ramazan ayında bu durum en üst seviyeye ulaşır. Oruç tutarlar ama küfürlü konuşmakta sakınca görmezler, güya namaz kılarlar ama söyledikleri kelimelerle ilgili en ufak bir bilgileri yoktur... Sadece anlamsız laflar ederler aslında(anlamından habersiz oldukları için)... işte budur dindar ateist. Sözlü olarak islam'ı kabul ederler, ama fiili olarak Allah'ı bile reddederler ki taptıkları varlığın kitabını okumaya tenezzül etmezler... Bu dediklerime birebir şahit oldum/oluyorum. Geçen ramazan, bir arkadaşım beni teravihe gitmediğim için kınamıştı. Kendisiyle oturup konuştum ve teravihe gitmek yerine Kuran meali okumaya ikna ettim. Sonraki gün nerede olduğunu sorduğumda "Hacı daha başlayamadım ya..." dedi. Bir süre daha bekledim. 1 hafta sonra sorduğumda daha hâlâ başlamamıştı. Şimdi bu kararın üzerinden aylar geçti ama hâlâ Kur'an'da ne yazdığından haberdar değil. Duyduğuma göre bir tarikata derslenmiş. Bu adam herhalde "dindar ateist" lafının en güzel örneği... tabii bu söylediklerim tüm müslümanlar için geçerli değil; ama Türkiye'de bunlardan çok var. Selametle...
ikilemde kalmış yazar kardeşimiz.
1. nesil yazardan sevgilerle.
1. nesil yazardan sevgilerle.
ilgi çekmeye çalışan ateistimsi vol 238472349.
hem suçlu hem güçlü.http://www.youtube.com/watch?v=rV1VD0TKyi8
Hala böyle nickler alan var mı diyordum meğer varmış bunun gibiler.
Neyse 3 yıl sonra ücretsiz tedavi edeceğim seni.
Neyse 3 yıl sonra ücretsiz tedavi edeceğim seni.
ağır işsiz yazardır.
bir tür ironidir. bildiğin arafta kalmış gibidir.benzerleri de vardır:
(bkz: bakire fahişe)
(bkz: sert gay)
(bkz: şarapçı imam)
(bkz: bakire fahişe)
(bkz: sert gay)
(bkz: şarapçı imam)
(bkz: oxymoron)
şişman diyetisyenden farkı yoktur.
(bkz: yazılım kuralları)
(bkz: ateist peygamber)
yeni kanki. birlikte cuma namazı kılmak isterdim azizim seninle. Hatta sünnetini bile. inşallah allah'ın da iZniyle bir gün dileğim gerçek olacak.
Entryleri bir kere ekleye tikladiginda gjdiyor.
Surekli surekli ekle yazan yere abanmayalim lutfen dedigim yazar. Flood yapan yazar.
Surekli surekli ekle yazan yere abanmayalim lutfen dedigim yazar. Flood yapan yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar