dindar ateist

namaz sonrası dua anı;

" allah'ım sen yoksun gerçi ama yine de beni ve çevremdekileri koru "
" kendinle çelişme "
- ananıskym o kim lan?
- benim lan ben adnan. şaka yaptım
- adnan sıçacam ağzına ya. ödüm patladı lan!
© copyright 2005 - 2026