bugün
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- terlikle dövmek2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ilgi2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- ismet gurbuz 20245
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- dünya3
- kadınların beli açık gezmesi2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
oyuna girdikten sonra yaklaşık 8 dakikalık bölümde bile kendini gösterdi nitekim 2 adamı oyundan attırdı. ancak artık bu duran top olayınında bokunu çıkardı gerçekten bırak abicim kullanma işte hala niye bu inat resmen güç gösterisine dönüştürdü olayı, nitekim penaltıyı da kaçırdı zaten. bırak artık bu takımın duran topçusu selçuk' tur net!
Kobrayı tutturamadı bu sefer.
Olmayan penaltıyı hakkıyla dışarı atan büyük topçu. Aferin.
inşallah gs ile 8745485749 yıllık sözleşme yapar dediğim bitik forvet.
bazen penaltıları bilerek kaçırıyor.
yani kaçırmak için kaçırmıyor belki ama, tam anlamıyla atmak için de atmıyor. atsa atar amk lamba gibi, ama atmıyor.
penaltı da kol gibi penaltıydı ayrıca. size yapılsa darp davası açarsınız amına koyayım.
yani kaçırmak için kaçırmıyor belki ama, tam anlamıyla atmak için de atmıyor. atsa atar amk lamba gibi, ama atmıyor.
penaltı da kol gibi penaltıydı ayrıca. size yapılsa darp davası açarsınız amına koyayım.
bilerek penaltı kaçırdığını iddia eden cemmatseverler yüzünden kahkaha attıran futbolcu.
penaltıyı bilerek mi kaçırdı orasını pek bilemem ama kendisine yapılan hareket %100 penaltıdır, orasını tartışmam. rakibe çıkan kırmızı kart ise kesinlikle yanlıştır, sarı bile vermese pek itiraz olmazdı hani.
adamdır...
adamdır...
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532741/
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532740/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532739/
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532738/
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532737/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532743/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532742/ * * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532740/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532739/
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532738/
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532737/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532743/ * *
http://galeri.uludagsozlu...m/r/didier-drogba-532742/ * * *
devre arası transfer döneminde galatasaraydan ayrılması muhtemel oyuncu.
türkiyede faul verilmesi için yere düşmesi yeterli olan oyuncu.
bu akşam golünü atacak futbolcu.
reistir, efsanedir, iyidir de, bu sene son senesi olması gerekendir. kusura bakmasın da pres yok, koşmak yok, araya kaçmak yok. bu ne amk? burak hiç değilse araya falan kaçıp pozisyona giriyor. aldığı topları da tek top, artistlik falan derken kaptırıyor. bu sene ya futbola ya da galatasaray'a veda et reis.
harcanıyor. takımdaki herkes ona bağlamış umutlarını. çeksin gitsin kendini kurtarsın.
duran topların başına geçmemiştir. dolayısıyla "küstüm, oynamıyorum" demiştir. asisti müthişti ama haricinde tek bir olumlu yönü yoktu. böyle olacaksa kesiği burak değil, drogba yemeli bence. ama böyle olmamalı, o kesin.
belli ki sıkılmış adamda eski heves yok.
Muhtemelen futbolu bıraktıktan sonra galatasarayın ya yardımcı antrenörü ya da teknik direktörü olcaktır. Ne kadar başarılı olur bilinmez ama bi rijkaard havası tutturur bizde. Aynı renkteler zira.
göklere çıkaranların şu an için istediği paraya, ekstradan imza parası isteğine baksın. sizin gibiler yüzünden tepemize çıkıyor bu yabancı futbolcular amk. drogbaya verilen bu parayı dışarıda hiçbir kulüp vermez. malız ya biz amk riearaya 3 milyon veririz, drogbaya 10 milyon. şimdi dışarıda rieranın ederi 750 bin euro. drogbaya en fazla 4-5.
karaktersiz futbolcudur. galatasaraylıların baş tacı yapması da tam olarak bu sebepledir.
nasıl ülke adı yavşakistan falan olsa en yavşağı cumhurbaşkanı olurdu, bu gs'de de durum böyle.
(bkz: drogba nın karaktersiz bir futbolcu olduğu gerçeği)
nasıl ülke adı yavşakistan falan olsa en yavşağı cumhurbaşkanı olurdu, bu gs'de de durum böyle.
(bkz: drogba nın karaktersiz bir futbolcu olduğu gerçeği)
Adamın dibidir. Kıçını yırtıp transfer edemeyenlerin zoruna gider.
bastonla sahaya çıkan ehtiyar. hahahasiktir evet.
Nasıl bir balonsa süper Ligdeki birçok oyuncuyu cebinden çıkaracak durumdadır öyle balondur ki tüm dünya ona saygı duyuyor ha birde şl kupası mevcut. Gerçek bir şampiyon.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar