bugün

didier drogba

duran topların başına geçmemiştir. dolayısıyla "küstüm, oynamıyorum" demiştir. asisti müthişti ama haricinde tek bir olumlu yönü yoktu. böyle olacaksa kesiği burak değil, drogba yemeli bence. ama böyle olmamalı, o kesin.
© copyright 2005 - 2026