Eskiden gerçek deri montum vardı karda kayarken çalıya taktım yırtıldı şimdi bimden alıyok 60 70 lira vinlex aq gerçek derinin tadını kokusunu vermiyor.
giyince insanda "ulan ben de az seksi değilim haa ehe ehe" hissi yaratır.

bir bot bir de bu. giyince insanın bir götü kalkıyor, benimki kalkmıyor diyen yalan söyler.
Biraz fiziğiniz düzgünse 10 üzerinden artı 3 katar size öyle yakışan bir giysidir.
Parlamayanı şıktır. Kalitesiz ise çabuk eskir.
4 sene önce 250 liraya bi tane outletten aldığım hâlâ da giydiğim cekettir. ceplerinin üstünde ufacık yırtıklar var ama bir şey olmaz. ılık havalarda çok ideal. benimki kokmuyor ama kimileri zamanla kokuyormuş.
bendeki çok tarz. tam bir bad boy biker.
derinin ustune deri giymektir dusununce garip.
Biker model iyidir eğer tarzını uydurabilirseniz.
çay dökülünce yanmazsınız. ben onaylı.
Çok iyi lan..

görsel
çok kötü.
© copyright 2005 - 2026