bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 26 haziran 20262
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi6
- gönüllü moderatörlük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- okulların kapanması3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
ne dandik bir dünyada yaşıyoruz her yer sallanıyor. allah evreni nasıl kusursuz yaratmış çözemedim.
Deprem bölgesinde 3 ile 5 arası depremler, Kıbrıs'ta 4'lük depremler, Yunanistan'da Akdeniz'de 4'lük depremler, iran'ın batısında 4'lük deprem, kuzey Irak'ta 5'lik deprem..
Noluyoruz..
Noluyoruz..
Mersin Erdemli, 4.6
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
22.59 4,6 mersin kızkalesi açıkları / akdeniz .
Adana depremi çok uzun yıllar sonraya vs kalmayacak. Emin oldum bir kere daha.
4.6- 4.8 / maraş- göksun civarı.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Deprem bölgesinde yaşayan bizler dayanıklı konut altyapı şehir kuramadık. Bunları yapmak için yeterli bilinç ve irade hala oluşmadı.
ülkemizin bir gerçeğidir. tedbir olarak bi an evvel çürük yapıları temizleyip sağlamlarını dikmek gerekir.
az daha dayanırsan "alışkanlık" yapıyor.
6.5- 6.8 afganistan... 10 dakika kadar önce.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Şubat itibariyle adana'daki üç depremi de binadayken, hem de Çukurova'da, 12.katta yaşamış biri olarak, şu deprem ağı uygulamasını telefondan sildim. Ekstra psikoloji bozuyor. Zaten canım burnumda.
Sanırım Maraş tarafında bir deprem oldu.
Kozan'da hissettik.
Kozan'da hissettik.
5.1-5.3 maraş-göksun.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
of ya. ne zaman hiçbir deprem olmayacak? bir de ramazan yani. allah'ım sen bizi ve dünyamızı koru.
banyodayken tam da suratım köpüklüyken raftan ince bir fırça düştü çıkıp baktığımda o saatler maraşta ufak bir sarsıntı olmuş.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
Tuvalette veya banyoda yakalanmak çok beterdir.
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Salladı yine.
saimbeyli-göksun hattı yarım saattir çok hareketli.
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
Dün izmir Bucada oldu, Kısaydı ama salladı.
geçmiş olsun, insan kaygılanıyor eşi dostu için.
sonucunda ölmenin kader olmadığı doğa olayı.
yerin sallanmasıdır ancak maalesef yer çok sallanınca binalar yıkılıp enkaz altında kalınabiliyor.
allah rahmet eylesin bu depremlerde hayatını kaybeden insanlara.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar