bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
ne dandik bir dünyada yaşıyoruz her yer sallanıyor. allah evreni nasıl kusursuz yaratmış çözemedim.
Deprem bölgesinde 3 ile 5 arası depremler, Kıbrıs'ta 4'lük depremler, Yunanistan'da Akdeniz'de 4'lük depremler, iran'ın batısında 4'lük deprem, kuzey Irak'ta 5'lik deprem..
Noluyoruz..
Noluyoruz..
Mersin Erdemli, 4.6
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
22.59 4,6 mersin kızkalesi açıkları / akdeniz .
Adana depremi çok uzun yıllar sonraya vs kalmayacak. Emin oldum bir kere daha.
4.6- 4.8 / maraş- göksun civarı.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Deprem bölgesinde yaşayan bizler dayanıklı konut altyapı şehir kuramadık. Bunları yapmak için yeterli bilinç ve irade hala oluşmadı.
ülkemizin bir gerçeğidir. tedbir olarak bi an evvel çürük yapıları temizleyip sağlamlarını dikmek gerekir.
az daha dayanırsan "alışkanlık" yapıyor.
6.5- 6.8 afganistan... 10 dakika kadar önce.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Şubat itibariyle adana'daki üç depremi de binadayken, hem de Çukurova'da, 12.katta yaşamış biri olarak, şu deprem ağı uygulamasını telefondan sildim. Ekstra psikoloji bozuyor. Zaten canım burnumda.
Sanırım Maraş tarafında bir deprem oldu.
Kozan'da hissettik.
Kozan'da hissettik.
5.1-5.3 maraş-göksun.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
of ya. ne zaman hiçbir deprem olmayacak? bir de ramazan yani. allah'ım sen bizi ve dünyamızı koru.
banyodayken tam da suratım köpüklüyken raftan ince bir fırça düştü çıkıp baktığımda o saatler maraşta ufak bir sarsıntı olmuş.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
Tuvalette veya banyoda yakalanmak çok beterdir.
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Salladı yine.
saimbeyli-göksun hattı yarım saattir çok hareketli.
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
Dün izmir Bucada oldu, Kısaydı ama salladı.
geçmiş olsun, insan kaygılanıyor eşi dostu için.
sonucunda ölmenin kader olmadığı doğa olayı.
yerin sallanmasıdır ancak maalesef yer çok sallanınca binalar yıkılıp enkaz altında kalınabiliyor.
allah rahmet eylesin bu depremlerde hayatını kaybeden insanlara.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar