/41
ne dandik bir dünyada yaşıyoruz her yer sallanıyor. allah evreni nasıl kusursuz yaratmış çözemedim.
Deprem bölgesinde 3 ile 5 arası depremler, Kıbrıs'ta 4'lük depremler, Yunanistan'da Akdeniz'de 4'lük depremler, iran'ın batısında 4'lük deprem, kuzey Irak'ta 5'lik deprem..

Noluyoruz..
Mersin Erdemli, 4.6
Kandilli.

Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
22.59 4,6 mersin kızkalesi açıkları / akdeniz .
Adana depremi çok uzun yıllar sonraya vs kalmayacak. Emin oldum bir kere daha.
4.6- 4.8 / maraş- göksun civarı.

Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
görsel

psikolojimizi iyice bozdu.
Deprem bölgesinde yaşayan bizler dayanıklı konut altyapı şehir kuramadık. Bunları yapmak için yeterli bilinç ve irade hala oluşmadı.
ülkemizin bir gerçeğidir. tedbir olarak bi an evvel çürük yapıları temizleyip sağlamlarını dikmek gerekir.
az daha dayanırsan "alışkanlık" yapıyor.
6.5- 6.8 afganistan... 10 dakika kadar önce.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Şubat itibariyle adana'daki üç depremi de binadayken, hem de Çukurova'da, 12.katta yaşamış biri olarak, şu deprem ağı uygulamasını telefondan sildim. Ekstra psikoloji bozuyor. Zaten canım burnumda.
Sanırım Maraş tarafında bir deprem oldu.
Kozan'da hissettik.
5.1-5.3 maraş-göksun.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
of ya. ne zaman hiçbir deprem olmayacak? bir de ramazan yani. allah'ım sen bizi ve dünyamızı koru.
banyodayken tam da suratım köpüklüyken raftan ince bir fırça düştü çıkıp baktığımda o saatler maraşta ufak bir sarsıntı olmuş.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
Tuvalette veya banyoda yakalanmak çok beterdir.
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Salladı yine.
saimbeyli-göksun hattı yarım saattir çok hareketli.

19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
Dün izmir Bucada oldu, Kısaydı ama salladı.
geçmiş olsun, insan kaygılanıyor eşi dostu için.
görsel
sonucunda ölmenin kader olmadığı doğa olayı.
yerin sallanmasıdır ancak maalesef yer çok sallanınca binalar yıkılıp enkaz altında kalınabiliyor.
allah rahmet eylesin bu depremlerde hayatını kaybeden insanlara.
© copyright 2005 - 2026