bugün
- yazarların iyi olduğu konular8
- true nun çaylak olması7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- velvet27
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- aile evinde yaşamak13
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- kemalist dünya19
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- kadir inanır4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- beşar esad3
- tavuk iskender4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- günün şarkısı2
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ebu muhammed el culani3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kemalistler10
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- kürtçülük2
ne dandik bir dünyada yaşıyoruz her yer sallanıyor. allah evreni nasıl kusursuz yaratmış çözemedim.
Deprem bölgesinde 3 ile 5 arası depremler, Kıbrıs'ta 4'lük depremler, Yunanistan'da Akdeniz'de 4'lük depremler, iran'ın batısında 4'lük deprem, kuzey Irak'ta 5'lik deprem..
Noluyoruz..
Noluyoruz..
Mersin Erdemli, 4.6
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
Kandilli.
Mersin'de 4 üstü bir bana mı anormal geldi.
22.59 4,6 mersin kızkalesi açıkları / akdeniz .
Adana depremi çok uzun yıllar sonraya vs kalmayacak. Emin oldum bir kere daha.
4.6- 4.8 / maraş- göksun civarı.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Aq ne meret bir yermiş arkadaş... 1 aydır app a düşen her 3 artçıdan 1 i burada oluyor.
Allahtan genişçe bir alan olarak dağlık da biraz lokal kalıyor etkisi her yere.
Deprem bölgesinde yaşayan bizler dayanıklı konut altyapı şehir kuramadık. Bunları yapmak için yeterli bilinç ve irade hala oluşmadı.
ülkemizin bir gerçeğidir. tedbir olarak bi an evvel çürük yapıları temizleyip sağlamlarını dikmek gerekir.
az daha dayanırsan "alışkanlık" yapıyor.
6.5- 6.8 afganistan... 10 dakika kadar önce.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Kabil civari yıkım var muhtemelen, hindistan ve pakistan kuzeyi hissetmiş görünüyor şimdilik.
Şubat itibariyle adana'daki üç depremi de binadayken, hem de Çukurova'da, 12.katta yaşamış biri olarak, şu deprem ağı uygulamasını telefondan sildim. Ekstra psikoloji bozuyor. Zaten canım burnumda.
Sanırım Maraş tarafında bir deprem oldu.
Kozan'da hissettik.
Kozan'da hissettik.
5.1-5.3 maraş-göksun.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
Antep merkez... hafif hissedildi. Arada dağlık bir bölge var çünkü.. az geldi.
of ya. ne zaman hiçbir deprem olmayacak? bir de ramazan yani. allah'ım sen bizi ve dünyamızı koru.
banyodayken tam da suratım köpüklüyken raftan ince bir fırça düştü çıkıp baktığımda o saatler maraşta ufak bir sarsıntı olmuş.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
korkmam ama banyoda yakalanmak çok sakat iş göt falan açık göt önemli.
Tuvalette veya banyoda yakalanmak çok beterdir.
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Hele ki bir elinde kalıp sabun varsa...
Salladı yine.
saimbeyli-göksun hattı yarım saattir çok hareketli.
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
19:36:54 : saimbeyli 3.9
19:47:02 : saimbeyli 4.5
19:51:41 : saimbeyli 3.7
20:05:55 : göksun 4.0
Dün izmir Bucada oldu, Kısaydı ama salladı.
geçmiş olsun, insan kaygılanıyor eşi dostu için.
sonucunda ölmenin kader olmadığı doğa olayı.
yerin sallanmasıdır ancak maalesef yer çok sallanınca binalar yıkılıp enkaz altında kalınabiliyor.
allah rahmet eylesin bu depremlerde hayatını kaybeden insanlara.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar