death note

arkadaşım tavsiyesiyle bir süreliğine inanılmaz bağlandığım anime.. tam bir zeka ürünü.. ama nedense 20. bölümden sonra izlemeyi bıraktım. halbu ki hala daha merak ederim.

edit:bir süre sonra insanların kira'yı efendi olarak kabul etmesine sebeb olabiliyor. devamını izlemediğim için arkadaşım efendimiz kira'ya ihanet ediyorsun demişti. şaşırdım..
© copyright 2005 - 2026