bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadir inanır22
- sabaha kadar okunacak kitap4
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- dünya12
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kuran-ı kerim3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- kemalist dünya24
- insan5
- x in memeleri3
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- almanya5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
aman tanrım bunca zaman nasıl olur da kimse bu başlığı açmaz, hiç aranızda cool olmak nedir, ne güzel birşeydir bileniniz yok mu deyip tanıma geçiyorum:
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
(bkz: cool olunmaz cool doğulur)
(bkz: free takilmak)
burnunun dibinde bomba patlasa istifini bozmaz, kendine kurduğu hayal dünyasından kafasını çıkartıp bakmaz cool insan. onun kitapları, şiirleri, çok uzaklara giden gemileri vardır defterine çiziktirdiği. bedenen belki oradadır da sanki, ruhu hep okyanuslar ötesinde, elde bi bavulla yapılan macera dolu seyahetlerdedir.
am beyinli olmak tabirinin eş anlamlısıdır. zira bu mertebeye ulaşmak veyahut bu mertebeye ulaştığını göstermek için (ki genellikle hatunların olduğu ortamlarda) tinerci gelip götünü kesip götürse sadece "birader, naptın sen" , "hmmm" gibi ifadeler çıkar. gereksizliğin tavan yaptığı bir durumdur.
-20 derecelik derin dondurucuda 2 dakkika kalınarak olunabilecek hadisedir.
bu tür başlıklara entry girmemektir mesela.
7 ana kuralı olan hadisedir.
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
rahat ve geniş davranma durumu.
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
odunsu olmaktır.
doğuştandır. asla sonradan entegre edilemez bünyeye.
çok soğuk havalarda bile şık görünmek için montu sonuna kadar kapatmayan, belli bir yere kadar fermuarı çeken kişilerdir. Tir tir titremelerine rağmen belli etmezler. Hava o kadar da soğuk değil derler.
gereksız bır caba , yapmacıklık..
Kendın ol yeter.
Kendın ol yeter.
aslında hiçbişeyi takmamış gibi görünüp aslında o "takmadığı" şeyler için içten içe çıldırmaktır..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
çocukluğu boyunca insanlar tarafından, büyüyüp kendini gözlemleyecek beyin evresine erişiminden sonra da kendi tarafından, ezilmiştir. ergenlik döneminden çıkarken buna nasıl bir çözüm bulsam deyip,şöyle bir etrafına bakar. bakar ki kendisi cool insanların etrafındaki ezik duran kişiliktir *soluğu cool olma çabasında alır. insanlara değer vermemeye çabalar, kendisine "narsist" der, sürekli insanları eleştirir ve en çok kullandığı kelime "ezik"tir. insan tanımayı becerebilen insanlar anında yakalar, kendine olan nefretini bu insanların. acırlar, üzülürler bazen bu zayıflığa.
evde ,oğlum ben cool'um diye dolaşmama yol açmış durumdur.hatta ilerde çocuğumun adını cool jr koyucam .
hani derler ya:
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
[null görsel ]
bildiğin hödüklük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar