bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
aman tanrım bunca zaman nasıl olur da kimse bu başlığı açmaz, hiç aranızda cool olmak nedir, ne güzel birşeydir bileniniz yok mu deyip tanıma geçiyorum:
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
(bkz: cool olunmaz cool doğulur)
(bkz: free takilmak)
burnunun dibinde bomba patlasa istifini bozmaz, kendine kurduğu hayal dünyasından kafasını çıkartıp bakmaz cool insan. onun kitapları, şiirleri, çok uzaklara giden gemileri vardır defterine çiziktirdiği. bedenen belki oradadır da sanki, ruhu hep okyanuslar ötesinde, elde bi bavulla yapılan macera dolu seyahetlerdedir.
am beyinli olmak tabirinin eş anlamlısıdır. zira bu mertebeye ulaşmak veyahut bu mertebeye ulaştığını göstermek için (ki genellikle hatunların olduğu ortamlarda) tinerci gelip götünü kesip götürse sadece "birader, naptın sen" , "hmmm" gibi ifadeler çıkar. gereksizliğin tavan yaptığı bir durumdur.
-20 derecelik derin dondurucuda 2 dakkika kalınarak olunabilecek hadisedir.
bu tür başlıklara entry girmemektir mesela.
7 ana kuralı olan hadisedir.
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
rahat ve geniş davranma durumu.
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
odunsu olmaktır.
doğuştandır. asla sonradan entegre edilemez bünyeye.
çok soğuk havalarda bile şık görünmek için montu sonuna kadar kapatmayan, belli bir yere kadar fermuarı çeken kişilerdir. Tir tir titremelerine rağmen belli etmezler. Hava o kadar da soğuk değil derler.
gereksız bır caba , yapmacıklık..
Kendın ol yeter.
Kendın ol yeter.
aslında hiçbişeyi takmamış gibi görünüp aslında o "takmadığı" şeyler için içten içe çıldırmaktır..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
çocukluğu boyunca insanlar tarafından, büyüyüp kendini gözlemleyecek beyin evresine erişiminden sonra da kendi tarafından, ezilmiştir. ergenlik döneminden çıkarken buna nasıl bir çözüm bulsam deyip,şöyle bir etrafına bakar. bakar ki kendisi cool insanların etrafındaki ezik duran kişiliktir *soluğu cool olma çabasında alır. insanlara değer vermemeye çabalar, kendisine "narsist" der, sürekli insanları eleştirir ve en çok kullandığı kelime "ezik"tir. insan tanımayı becerebilen insanlar anında yakalar, kendine olan nefretini bu insanların. acırlar, üzülürler bazen bu zayıflığa.
evde ,oğlum ben cool'um diye dolaşmama yol açmış durumdur.hatta ilerde çocuğumun adını cool jr koyucam .
hani derler ya:
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
[null görsel ]
bildiğin hödüklük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar