bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- kıvırcık saç2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
aman tanrım bunca zaman nasıl olur da kimse bu başlığı açmaz, hiç aranızda cool olmak nedir, ne güzel birşeydir bileniniz yok mu deyip tanıma geçiyorum:
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
(bkz: cool olunmaz cool doğulur)
(bkz: free takilmak)
burnunun dibinde bomba patlasa istifini bozmaz, kendine kurduğu hayal dünyasından kafasını çıkartıp bakmaz cool insan. onun kitapları, şiirleri, çok uzaklara giden gemileri vardır defterine çiziktirdiği. bedenen belki oradadır da sanki, ruhu hep okyanuslar ötesinde, elde bi bavulla yapılan macera dolu seyahetlerdedir.
am beyinli olmak tabirinin eş anlamlısıdır. zira bu mertebeye ulaşmak veyahut bu mertebeye ulaştığını göstermek için (ki genellikle hatunların olduğu ortamlarda) tinerci gelip götünü kesip götürse sadece "birader, naptın sen" , "hmmm" gibi ifadeler çıkar. gereksizliğin tavan yaptığı bir durumdur.
-20 derecelik derin dondurucuda 2 dakkika kalınarak olunabilecek hadisedir.
bu tür başlıklara entry girmemektir mesela.
7 ana kuralı olan hadisedir.
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
rahat ve geniş davranma durumu.
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
odunsu olmaktır.
doğuştandır. asla sonradan entegre edilemez bünyeye.
çok soğuk havalarda bile şık görünmek için montu sonuna kadar kapatmayan, belli bir yere kadar fermuarı çeken kişilerdir. Tir tir titremelerine rağmen belli etmezler. Hava o kadar da soğuk değil derler.
gereksız bır caba , yapmacıklık..
Kendın ol yeter.
Kendın ol yeter.
aslında hiçbişeyi takmamış gibi görünüp aslında o "takmadığı" şeyler için içten içe çıldırmaktır..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
çocukluğu boyunca insanlar tarafından, büyüyüp kendini gözlemleyecek beyin evresine erişiminden sonra da kendi tarafından, ezilmiştir. ergenlik döneminden çıkarken buna nasıl bir çözüm bulsam deyip,şöyle bir etrafına bakar. bakar ki kendisi cool insanların etrafındaki ezik duran kişiliktir *soluğu cool olma çabasında alır. insanlara değer vermemeye çabalar, kendisine "narsist" der, sürekli insanları eleştirir ve en çok kullandığı kelime "ezik"tir. insan tanımayı becerebilen insanlar anında yakalar, kendine olan nefretini bu insanların. acırlar, üzülürler bazen bu zayıflığa.
evde ,oğlum ben cool'um diye dolaşmama yol açmış durumdur.hatta ilerde çocuğumun adını cool jr koyucam .
hani derler ya:
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
[null görsel ]
bildiğin hödüklük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar