bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- bili bili yumurta3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar4
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
aman tanrım bunca zaman nasıl olur da kimse bu başlığı açmaz, hiç aranızda cool olmak nedir, ne güzel birşeydir bileniniz yok mu deyip tanıma geçiyorum:
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
(bkz: cool olunmaz cool doğulur)
(bkz: free takilmak)
burnunun dibinde bomba patlasa istifini bozmaz, kendine kurduğu hayal dünyasından kafasını çıkartıp bakmaz cool insan. onun kitapları, şiirleri, çok uzaklara giden gemileri vardır defterine çiziktirdiği. bedenen belki oradadır da sanki, ruhu hep okyanuslar ötesinde, elde bi bavulla yapılan macera dolu seyahetlerdedir.
am beyinli olmak tabirinin eş anlamlısıdır. zira bu mertebeye ulaşmak veyahut bu mertebeye ulaştığını göstermek için (ki genellikle hatunların olduğu ortamlarda) tinerci gelip götünü kesip götürse sadece "birader, naptın sen" , "hmmm" gibi ifadeler çıkar. gereksizliğin tavan yaptığı bir durumdur.
-20 derecelik derin dondurucuda 2 dakkika kalınarak olunabilecek hadisedir.
bu tür başlıklara entry girmemektir mesela.
7 ana kuralı olan hadisedir.
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
rahat ve geniş davranma durumu.
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
odunsu olmaktır.
doğuştandır. asla sonradan entegre edilemez bünyeye.
çok soğuk havalarda bile şık görünmek için montu sonuna kadar kapatmayan, belli bir yere kadar fermuarı çeken kişilerdir. Tir tir titremelerine rağmen belli etmezler. Hava o kadar da soğuk değil derler.
gereksız bır caba , yapmacıklık..
Kendın ol yeter.
Kendın ol yeter.
aslında hiçbişeyi takmamış gibi görünüp aslında o "takmadığı" şeyler için içten içe çıldırmaktır..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
çocukluğu boyunca insanlar tarafından, büyüyüp kendini gözlemleyecek beyin evresine erişiminden sonra da kendi tarafından, ezilmiştir. ergenlik döneminden çıkarken buna nasıl bir çözüm bulsam deyip,şöyle bir etrafına bakar. bakar ki kendisi cool insanların etrafındaki ezik duran kişiliktir *soluğu cool olma çabasında alır. insanlara değer vermemeye çabalar, kendisine "narsist" der, sürekli insanları eleştirir ve en çok kullandığı kelime "ezik"tir. insan tanımayı becerebilen insanlar anında yakalar, kendine olan nefretini bu insanların. acırlar, üzülürler bazen bu zayıflığa.
evde ,oğlum ben cool'um diye dolaşmama yol açmış durumdur.hatta ilerde çocuğumun adını cool jr koyucam .
hani derler ya:
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
[null görsel ]
bildiğin hödüklük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar