bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- aşure yapan sözlük kızları7
- bazen şık bazen relax mod2
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kemalist dünya24
- fight club5
- sophia osako2
- bioloji2
- hayattaki şans seviyeniz4
- cevcet2
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- kaşar5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
aman tanrım bunca zaman nasıl olur da kimse bu başlığı açmaz, hiç aranızda cool olmak nedir, ne güzel birşeydir bileniniz yok mu deyip tanıma geçiyorum:
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
cool olmak, rahat olmaktır. takmamaktır. get cool. cool olanlar maldır ben bunu bilir bunu söylerim.
(bkz: cool olunmaz cool doğulur)
(bkz: free takilmak)
burnunun dibinde bomba patlasa istifini bozmaz, kendine kurduğu hayal dünyasından kafasını çıkartıp bakmaz cool insan. onun kitapları, şiirleri, çok uzaklara giden gemileri vardır defterine çiziktirdiği. bedenen belki oradadır da sanki, ruhu hep okyanuslar ötesinde, elde bi bavulla yapılan macera dolu seyahetlerdedir.
am beyinli olmak tabirinin eş anlamlısıdır. zira bu mertebeye ulaşmak veyahut bu mertebeye ulaştığını göstermek için (ki genellikle hatunların olduğu ortamlarda) tinerci gelip götünü kesip götürse sadece "birader, naptın sen" , "hmmm" gibi ifadeler çıkar. gereksizliğin tavan yaptığı bir durumdur.
-20 derecelik derin dondurucuda 2 dakkika kalınarak olunabilecek hadisedir.
bu tür başlıklara entry girmemektir mesela.
7 ana kuralı olan hadisedir.
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
1.genel arkadaş ortamlarında topluluğa katılmadan gizemli kalmak
2.bağırmadan ve acele etmeden konuşmak
3.mümkünse siyahı biraz daha fazla giymek
4.sigara içmek (ancak gerçekten içiorsa. sonradan olmaz)
5.x bir kızın kendisine yazdığını farkettiği anda umursamaz takılmak
6.cep telefonuna gelen mesaja hemen bakmamak.
7.her ne şartla olursa olsun kahkaha atmamak (gülümseme yeterli)
rahat ve geniş davranma durumu.
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
+ abi senin kızı en yakın arkadaşınla görmüşler
- olabilir hayatta hersey mümkün
+abi senin çok sevdiğin dostun varya geçen senin hakkında bayağı attı yav
- olabilir insanlık hali, herşey insalığa dahil..
odunsu olmaktır.
doğuştandır. asla sonradan entegre edilemez bünyeye.
çok soğuk havalarda bile şık görünmek için montu sonuna kadar kapatmayan, belli bir yere kadar fermuarı çeken kişilerdir. Tir tir titremelerine rağmen belli etmezler. Hava o kadar da soğuk değil derler.
gereksız bır caba , yapmacıklık..
Kendın ol yeter.
Kendın ol yeter.
aslında hiçbişeyi takmamış gibi görünüp aslında o "takmadığı" şeyler için içten içe çıldırmaktır..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
cool olmak için biraz "kaz kafalı" olmak gerekir..
aslında cool olandan daha "kaz kafalı" olanlarda vardır.
peki kimdir bunlar?
bunlar cool insanların çok zeki çok müthiş ve çekici bulanlardır..
bazı durumlarda cool olan cool olduğunun farkında değildir,lütfen hatırlatınız..
cool olmak güzel birşey değildir arkadaşlar.
cool olmayınız...
cool olan insanın arkadaşı yoktur.
cool olunmaz cool doğulur diyen arkadaşlar yanılıyorlar..
dün "biz kardeş gibiyiz asla ayrılmayacaz" diyen birisi
yarın o kardeşine "sen bıyıklısın ve hiçkimse umrumda değil.ben mükemmelim" diyor..
dikkat ediniz.
cool olmayınız olanları uyarınız..
çocukluğu boyunca insanlar tarafından, büyüyüp kendini gözlemleyecek beyin evresine erişiminden sonra da kendi tarafından, ezilmiştir. ergenlik döneminden çıkarken buna nasıl bir çözüm bulsam deyip,şöyle bir etrafına bakar. bakar ki kendisi cool insanların etrafındaki ezik duran kişiliktir *soluğu cool olma çabasında alır. insanlara değer vermemeye çabalar, kendisine "narsist" der, sürekli insanları eleştirir ve en çok kullandığı kelime "ezik"tir. insan tanımayı becerebilen insanlar anında yakalar, kendine olan nefretini bu insanların. acırlar, üzülürler bazen bu zayıflığa.
evde ,oğlum ben cool'um diye dolaşmama yol açmış durumdur.hatta ilerde çocuğumun adını cool jr koyucam .
hani derler ya:
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
"beni, bana sormayın. çevremdekiler anlatsın."
bu da böyle bir şeydir. kasmayın, kendiniz olun. coolsanız cool derler. değilseniz de zaten çok iyi bir özellik olmayan* coolluğu içinizde barındırmıyorsunuz demektir.
herhalde kitap yazacak olsaydım bunun üstünde bayağı dururdum lan.
[null görsel ]
bildiğin hödüklük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar