bugün
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 33 yaşında olmak4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- deniz göktaş4
- whynot2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- ilgi manyağı2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
- gitme diye yalvarmak3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- bir şeyin adını koyamamak2
- hootsuite2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü22
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğün kırbacı3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- meksikalı batman2
- erkekler neden erken ölür4
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- arşivlenmesi gereken resimler2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- aşure yapan sözlük kızları7
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- günün şiiri6
- tamar tanrıyar2
- enjoy im vaccinated3
"sira sibe" şarkısının dinlenmesini ısrarla istediğim güzel sesli müzik insanıdır.
Ax U Eman şarkısıyla gönüllerde taht kuran kürt sanatçı.Müziğin dili dini olmaz.Buyrun: https://youtu.be/dm5M_ZoqufY
bir deli tanımıştım. cıwanın peygamber olduğuna yemin ediyordu.
Zinga zinga dilemin adlı parçası mükemmeldir.
980binden fazla seyircinin ,dinleyicinin katıldığı 2003 Batman Ciwan Haco konseri dünyanın en kalabalık 7. Konseridir.
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
bugün bir arkadaşımla otobüste dinlediğim, şiwan perver`den daha iyi gördüğüm kürt asıllı suriyeli müzisyen. en çok ta bunu sevdim. müzik evrenseldir.
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
sesi güzeldir.
türkiye de verdiği 2003 batman konseri, 1,5 milyona yakın insanın katıldığı dünyanın 7. büyük konseridir. konser için yıllar sonra türkiye ye geldiğinde haco, en büyük hayalinin yaşar kemal ve sezen aksu ile bir boğaz turu yapmak olduğunu söyledi ve bu hayalini neyse ki büyük usta ölmeden gerçekleştirebilmiştir. halen isveç te yaşayayan suriye doğumlu, batı soundlu kürtçe müzik yapan sanatçıların öncülerindendir.
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
Kürt müziğine bambaşka boyut eklemiş usta şarkıcı müzisyen. Ay dilbere şarkısıyla hüzünlendirir, gula sor ile mutlu ettirir, pejna te naye ile de buruk bir tebessümle kendini dinlettirir.
"weran ez im malem xirab"
"weran ez im malem xirab"
hülya avşar isimli kişiliksiz ile düet yapmış sıradan bir kürt.
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
şarkılarının %90'ının siyasetle alakası yoktur.
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
karakteristik ses tonu demisler.. enteresan..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
Sesi kalbe dokunur cinsten olan kürt sanatçı. Hülya avşar ile düeti bir başka güzeldir. Bunun dışında:
(bkz: oy dilbere)
(bkz: oy dilbere)
suriyeli kürt rock sanatçısı. 'Felek' adlı şarkısı çoğu zaman ciğerimi deler.
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
Ünlü Kürt sanatçı Ciwan Haco'dan Kürtlere çağrı;
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
Aynen öyle.
maşallah dedirten sanatçı. sanatı, protestosu ve enstrümanları ile çok hoş parçaları olan sanatçı.
Bütün ankara dinlesin
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
Dünyaya seslenen keko gibi bir şey.
Dünya ya seslenen" quz geni"gibi
Quz geni ( özgür ruh).
Quz geni ( özgür ruh).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar