bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 27 haziran 20262
- kürtçülerin algıları5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ıhlamur kokusu2
"sira sibe" şarkısının dinlenmesini ısrarla istediğim güzel sesli müzik insanıdır.
Ax U Eman şarkısıyla gönüllerde taht kuran kürt sanatçı.Müziğin dili dini olmaz.Buyrun: https://youtu.be/dm5M_ZoqufY
bir deli tanımıştım. cıwanın peygamber olduğuna yemin ediyordu.
Zinga zinga dilemin adlı parçası mükemmeldir.
980binden fazla seyircinin ,dinleyicinin katıldığı 2003 Batman Ciwan Haco konseri dünyanın en kalabalık 7. Konseridir.
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
bugün bir arkadaşımla otobüste dinlediğim, şiwan perver`den daha iyi gördüğüm kürt asıllı suriyeli müzisyen. en çok ta bunu sevdim. müzik evrenseldir.
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
sesi güzeldir.
türkiye de verdiği 2003 batman konseri, 1,5 milyona yakın insanın katıldığı dünyanın 7. büyük konseridir. konser için yıllar sonra türkiye ye geldiğinde haco, en büyük hayalinin yaşar kemal ve sezen aksu ile bir boğaz turu yapmak olduğunu söyledi ve bu hayalini neyse ki büyük usta ölmeden gerçekleştirebilmiştir. halen isveç te yaşayayan suriye doğumlu, batı soundlu kürtçe müzik yapan sanatçıların öncülerindendir.
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
Kürt müziğine bambaşka boyut eklemiş usta şarkıcı müzisyen. Ay dilbere şarkısıyla hüzünlendirir, gula sor ile mutlu ettirir, pejna te naye ile de buruk bir tebessümle kendini dinlettirir.
"weran ez im malem xirab"
"weran ez im malem xirab"
hülya avşar isimli kişiliksiz ile düet yapmış sıradan bir kürt.
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
şarkılarının %90'ının siyasetle alakası yoktur.
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
karakteristik ses tonu demisler.. enteresan..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
Sesi kalbe dokunur cinsten olan kürt sanatçı. Hülya avşar ile düeti bir başka güzeldir. Bunun dışında:
(bkz: oy dilbere)
(bkz: oy dilbere)
suriyeli kürt rock sanatçısı. 'Felek' adlı şarkısı çoğu zaman ciğerimi deler.
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
Ünlü Kürt sanatçı Ciwan Haco'dan Kürtlere çağrı;
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
Aynen öyle.
maşallah dedirten sanatçı. sanatı, protestosu ve enstrümanları ile çok hoş parçaları olan sanatçı.
Bütün ankara dinlesin
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
Dünyaya seslenen keko gibi bir şey.
Dünya ya seslenen" quz geni"gibi
Quz geni ( özgür ruh).
Quz geni ( özgür ruh).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar