bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
"sira sibe" şarkısının dinlenmesini ısrarla istediğim güzel sesli müzik insanıdır.
Ax U Eman şarkısıyla gönüllerde taht kuran kürt sanatçı.Müziğin dili dini olmaz.Buyrun: https://youtu.be/dm5M_ZoqufY
bir deli tanımıştım. cıwanın peygamber olduğuna yemin ediyordu.
Zinga zinga dilemin adlı parçası mükemmeldir.
980binden fazla seyircinin ,dinleyicinin katıldığı 2003 Batman Ciwan Haco konseri dünyanın en kalabalık 7. Konseridir.
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
https://m.youtube.com/wat...outu.be&v=tOKdg-MNt-E
Edit: 7 olmayabilir emin değilim, araştırıyorum
Edit2:
--spoiler--
2003'te Batman’da verdiği konsere 980 binden fazla seyirci katılmıştır. Bazı kaynaklara göre ise bu konsere katılımın 1.5 milyon olduğu yönündedir. Bu konser dünyanın en kalabalık 7.konseridir.
--spoiler--
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Ciwan_Haco
bugün bir arkadaşımla otobüste dinlediğim, şiwan perver`den daha iyi gördüğüm kürt asıllı suriyeli müzisyen. en çok ta bunu sevdim. müzik evrenseldir.
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
https://www.youtube.com/watch?v=wkNxtfzsDnQ
sesi güzeldir.
türkiye de verdiği 2003 batman konseri, 1,5 milyona yakın insanın katıldığı dünyanın 7. büyük konseridir. konser için yıllar sonra türkiye ye geldiğinde haco, en büyük hayalinin yaşar kemal ve sezen aksu ile bir boğaz turu yapmak olduğunu söyledi ve bu hayalini neyse ki büyük usta ölmeden gerçekleştirebilmiştir. halen isveç te yaşayayan suriye doğumlu, batı soundlu kürtçe müzik yapan sanatçıların öncülerindendir.
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
https://youtu.be/95Q3xxooA0E
Kürt müziğine bambaşka boyut eklemiş usta şarkıcı müzisyen. Ay dilbere şarkısıyla hüzünlendirir, gula sor ile mutlu ettirir, pejna te naye ile de buruk bir tebessümle kendini dinlettirir.
"weran ez im malem xirab"
"weran ez im malem xirab"
hülya avşar isimli kişiliksiz ile düet yapmış sıradan bir kürt.
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
https://www.dailymotion.com/video/xxkejr
şarkılarının %90'ının siyasetle alakası yoktur.
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
dialog adlı oldukça slow, hatta konuşma havasında(adı üstünde)geçen şarkısı milliyetçi duygularımı kabartır kabartır arşa çıkarır.
haa sözlerinde, yasa dışı ya da suç, hakaret vs. sayılabilecek hiçbir şey yok baştan belirteyim.
https://www.youtube.com/watch?v=WwcwXSvduZk
karakteristik ses tonu demisler.. enteresan..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
imc’de benzeri bolca isim bulunabilir..
Sesi kalbe dokunur cinsten olan kürt sanatçı. Hülya avşar ile düeti bir başka güzeldir. Bunun dışında:
(bkz: oy dilbere)
(bkz: oy dilbere)
suriyeli kürt rock sanatçısı. 'Felek' adlı şarkısı çoğu zaman ciğerimi deler.
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
--spoiler--
felek nasil da zalimdi?
nasıl da ağırdı derdimiz?
--spoiler--
Şurada; https://youtu.be/d5dWE-NbnyU
Ünlü Kürt sanatçı Ciwan Haco'dan Kürtlere çağrı;
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
"Kürtçeyi seçin. Dilimiz varsa var oluruz, dilimiz yoksa yok oluruz"
görsel
Saygılarımla değerli sanatçımız.
Aynen öyle.
maşallah dedirten sanatçı. sanatı, protestosu ve enstrümanları ile çok hoş parçaları olan sanatçı.
Bütün ankara dinlesin
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
https://youtu.be/yte6Sf87OK8?si=fDkTRrpivbEhpUkP
Dünyaya seslenen keko gibi bir şey.
Dünya ya seslenen" quz geni"gibi
Quz geni ( özgür ruh).
Quz geni ( özgür ruh).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar