bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
Nefret ettiğim şehir.
hiç sevmediğim şehir.
anılar.
anılar.
gerçek insanları yobaz değildir, aksine medenidir. yobaz şehirlerden göçle gelenler ve yıllar içerisinde giderek kentte çoğalmaları ve yaşantılarını memleketlerindeymiş gibi sürdürmeleri yüzünden yobaz sanılandır. o yüzden semtten semte, ilçeden ilçeye değişen bir insan yapısı vardır.
elektrikler gitti, güzelce dizimi izliyordum kapanıverdi. verin ulan elektriğimizi parasıyla değil mi!?
Edit. Geldi elektrik, tşk.
Edit. Geldi elektrik, tşk.
Kilo aldırtan şehir. Gastronomi cenneti.
(bkz: çomarland)
karagöz ve hacivat'ın canice kelle kesme yöntemi ile idam edildiği şehir.cahillik ve canilik gerçekten kötü birşey.
Bu ne rüzgardır arkadaş lodosmuş bilmem neymiş evi başımıza yıkacak dünden beri. Deli gibi esiyor camlar kırılacak sanıyorum yeminle. Bir ara öyle bir esti ki camın teki açıldı * bursa deli şehri gibi, ben esese dönüyorum arkadaşlar.
20 yıl içindeki değişimi. iki fotoğraf da farklı açılardan aynı noktayı gösteriyor. Eskinin garajı, şimdinin kent meydanı.
Amacım nostalji sevicilik yapmak değil. Sadece üzülüyorum. Böyle bir şehir iyi yönde gelişmesi gerekirken ne hale geldi. Çocukluğumun yeşili bol kenti yerine şimdi gri renkte bir ucube çıkıverdi ortaya. Gerçekten yazık oldu.
görsel
Amacım nostalji sevicilik yapmak değil. Sadece üzülüyorum. Böyle bir şehir iyi yönde gelişmesi gerekirken ne hale geldi. Çocukluğumun yeşili bol kenti yerine şimdi gri renkte bir ucube çıkıverdi ortaya. Gerçekten yazık oldu.
görsel
En son 11 yaşında okul gezisiyle gitmiştim. Gerçekten de yemyeşil bir şehirdi, herkes çok beğenmişti. Şimdiki halini gördüm üzüldüm.
Bursa son dönemlerde peyzaj açısından da bakımsız ve ilgisiz bir şehir hâline geldi.
2 yıldır buradayım. merak etmeyin her yerde olan cahil, hanzo tipler burada da bulunmaktadır.
Büyük şehirler arasında insanı en yobaz olanı diyebiliriz.
Merkezi bilmem ama Karacabey de sıkı pompiş, mustafakemalpaşa ilçesinde de fena ot dönüyormuş.
Özlediğim şehir.
yerli otomobil fabrikalarının kurulacağı şehir. türkiye'nin en büyük otomotiv üretim merkezi.
eski feto yalakası bir hortumcuya oy veren insanların yaşadığı şehir.
Her ne kadar istemesem de bugün gitmek zorunda olduğum şehir
Lanet olsun aos.
Lanet olsun aos.
illaki, gidilecek yerler listesinde yer bulandır.
Vaktiyle güzeldi, nezihti, yaşanasıydı. Son hali içler acısı: şehircilikten ve modernizmden nasibini almamış belediyeciliğin rantsal faaliyetlerine kurban gitmiş eşsiz bir coğrafya. işin en üzücü tarafı ise bu şehre yakın zamanda atılmış olan kazıkların en az yüz yıl çıkarılamayacak kadar kalıcı olması.
Selam ve rant ile.
Selam ve rant ile.
Maalesef günden güne betonlaşan şehir.Yeşil Bursa sıfatını taşımıyor artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar