bugün
- akp aslında yok her şey dekor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi6
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- devlet gücü6
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- haitinin gol atmış olması5
- anın görüntüsü17
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- oyuncu koltugu4
- 2026 dünya kupası23
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- lionel messi11
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karsan jest2
- dünya8
- duygusal yankı2
- zalican2
komşu ilçelerine göre çok daha güzel ve büyük plajı olmasına rağmen turizm açısından onlardan geride kalmış tatil için ideal ilçe. isim nedeniyle ayvalık ve akçayın karizmasını yakalayamamıştır. (bkz: ören)
hersene kumsalına basmışlıgım, soguk suyunda cos sesi çıkartmışlıgım, bir zamanlar efsane agino büfe ve paşa disco ya sahip olan ören in baglı oldugu ilçe. Balıkesirimin körfez güzelliklerinden.
kış mevsimi, sesizlik, ören çekilmeyen bi yer. hafta sonu gün batımı eşliğinde ören plajında çay yudumlamak eh işte.
yazarlardan kimler var acaba şu aralar buralarda ? benim olduğum kesin*
yazarlardan kimler var acaba şu aralar buralarda ? benim olduğum kesin*
bu küresel ısınma burhaniye'ye bile kar yağdırdı ya artık ölsemde gam yemem. her yer bembeyaz bildiğin kar yağıyor yahu.
türkiyenin en güzel yerlerinden biridir. bunun nedenlerini sayarsak
- şehir merkezine değil ama deniz kenarındaki ören mahallesinde imar kurallarına göre 3 katlı ev yapmak yasak. böylece oluşan doku çok güzel. yani parası olan gökdelen diktiremiyor
- nüfüsu az olduğundan herkes birbirini biliyor
- denizi temiz
- ulaşımı kolay
- ve en önemlisi çoğu kişi bilmiyor. bilmesin de. hele o istanbullular 34 plakalar buraya artık lütfen gelmesin. gelince kendilerini lord sanıyorlar.
- şehir merkezine değil ama deniz kenarındaki ören mahallesinde imar kurallarına göre 3 katlı ev yapmak yasak. böylece oluşan doku çok güzel. yani parası olan gökdelen diktiremiyor
- nüfüsu az olduğundan herkes birbirini biliyor
- denizi temiz
- ulaşımı kolay
- ve en önemlisi çoğu kişi bilmiyor. bilmesin de. hele o istanbullular 34 plakalar buraya artık lütfen gelmesin. gelince kendilerini lord sanıyorlar.
ticaret lisesinin iyi bir futbol takımı olan balıkesir ilçesi. mahallesi ören deniz kenarındadır. genelde sakin bir ilçedir.
askerliğimi yaptığım, balıkesir'in zeytin kokulu ilçesi.
Balıkesir iline bağlı bir ilçe ve bu ilçenin merkezi olan kent. ilçenin nüfusu 33.706, yalnız kentin nüfusu 21.805 (1990). Çanakkale-lzmir karayolu kentin kenarından geçer. Eski adı Kemer olan kentin çevresinde zentincilik yaygındır. Kıyı kesiminde turistik tesisler, siteler ve dinlenme yerleri vardır (Ören, Arkent, vb.).
Kaynak: http://www.yeniansikloped...-balikesir/#ixzz2ORU6zb2t
Kaynak: http://www.yeniansikloped...-balikesir/#ixzz2ORU6zb2t
Kpss olayıyla bir sürü gardiyan alınacak ilçe.
ören'i iskelesi öğretmenler mahalesi ile güzel ilçedir. evet.
istanbul beylerbeyinin üst bölgesine verilen isimdir, burhaniye bölgesindeki bir çok evde akrep olmasından dolayı meşhur olmuştur.
Sictigim metrobus duragi şeyisi... ne inen var ne binen ama dikmisler duragi iste.
balıkesir ilinin yazın en çok tercih edilen ilçelerinden birisi. küçük kafa dinlenebilecek sakin bir yer. yaşlı nüfüsun çoğunlukta olduğu bir ilçe. canlılık arıyorsanız buradan uzak durun. yaşayan ölüler fazlasıyla mevcut. dinlenmeye geleceksiniz tercih edilir. *
adana-ceyhanda ki köyümün adıdır lan burhaniye bak başlığı görünce çiftliğe gidesim geldi sözlük.
balıkesir'de guzel sayfiyelik yerleşim merkezidir.
doğasıyla, havasıyla insanı içine çeken balıkesir ilçesi.
sakin, pırıl pırıl bir gökyüzü ve alabildiğine uzun plajı olan bir deniz. insanları mutlu. ara ara burnunuza gelen zeytinyağı kokusu. Ayvalık - Edremit - Akçay taraflarına ulaşım çok kolay. belediye imara izin vermediği için, bakir kalan nadir yerlerden.
sakin, pırıl pırıl bir gökyüzü ve alabildiğine uzun plajı olan bir deniz. insanları mutlu. ara ara burnunuza gelen zeytinyağı kokusu. Ayvalık - Edremit - Akçay taraflarına ulaşım çok kolay. belediye imara izin vermediği için, bakir kalan nadir yerlerden.
çok güzel bir balıkesir ilçesi. edremit ile birlikte assos`un en hoş ilçelerindendir. tatil yapılabilecek en güzel yerlerden biridir.
Yaklaşık 4 yıl sonra ayvalık gibi muğla fethiye gibi alanya gibi popüler bir yer olacak ilçe.
(bkz: ören)
Edit: kaldı 3 yıl. Hadi hayırlısı.
(bkz: ören)
Edit: kaldı 3 yıl. Hadi hayırlısı.
Metrobüste herkesin binidği ama kimsenin inmediği durak.
istanbulun en merkezi bölgelerinden birinde bulunan, en uzak köşesi.
Caanım memleketim. Tabii bir süre sonra sıkıyor kışları yapacak hiç bir şey yok maalesef.
an itibariyle kendinizi survivorda hissetmenize sebep olan bölge. na böyle bi çıkıyosun balkona, sağın solun ağaç, yeşillik, börtü böcek.. medeniyet yok.. hava kararmış, yağmur yağıyor. yemek istesen yemek sepeti bile gelmiyor. salyangozları toplayıp onları yiyeceğiz birazdan. ondan sonra da ödül oyunu falan yaparız belki...
Doğası , insanı , ve bulunduğu coğrafi konumu çok güzel olan şirin Balıkesir' ilçesi .
'Balıkesir üniversitesi'ne bağlı (bkz: Burhaniye uygulamalı bilimler yüksek okulu) adlı birde güzel bir yüksek okul mevcut . Çok fazla süre kalmadım ancak aradığım her şeyi pek ala buldum nispeten giyim kuşam adına pek fazla mağaza yok , Merkezde Artvin lokantası adlı bir mekan mevcut tavsiye ederim her alanda çok güzel yemek yapıyorlar fiyat olarak da uygun . otobüs ile yaklaşık 20-30 dakika içerisinde 'edremit' ve 'akçay' ilçelerine ulaşılabiliyor , ama benim kişisel görüşüm akçaydan daha güzel olduğu yönünde . Plajları boy ve en olarak çok büyük , suyu güzel . Kısa vadede ev kiralayayım derseniz deli gibi fiyat istiyorlar , muhakkak pazarlık yapın ve tek bir yere başvurmayın araştırın . ayrıca yaz mevsiminde gittim sadece bulunduğum yerden mi kaynaklı tam eminde değilim ama fena esiyor be !
'Balıkesir üniversitesi'ne bağlı (bkz: Burhaniye uygulamalı bilimler yüksek okulu) adlı birde güzel bir yüksek okul mevcut . Çok fazla süre kalmadım ancak aradığım her şeyi pek ala buldum nispeten giyim kuşam adına pek fazla mağaza yok , Merkezde Artvin lokantası adlı bir mekan mevcut tavsiye ederim her alanda çok güzel yemek yapıyorlar fiyat olarak da uygun . otobüs ile yaklaşık 20-30 dakika içerisinde 'edremit' ve 'akçay' ilçelerine ulaşılabiliyor , ama benim kişisel görüşüm akçaydan daha güzel olduğu yönünde . Plajları boy ve en olarak çok büyük , suyu güzel . Kısa vadede ev kiralayayım derseniz deli gibi fiyat istiyorlar , muhakkak pazarlık yapın ve tek bir yere başvurmayın araştırın . ayrıca yaz mevsiminde gittim sadece bulunduğum yerden mi kaynaklı tam eminde değilim ama fena esiyor be !
bir kere gitmiştim buraya. birkaç sene önceydi. ıssız, terk edilmiş bir yer izlenimi bırakmıştı bende. belli başlı yerlere insanlar girip çıkıyordu o kadar. eğer izlenimlerim beni yanıltmamışsa kafa dinlemek için iyi bir yer. ama uzun süreli kalınca sıkılmak imkan dahilinde.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar