bugün
- yazarların iyi olduğu konular8
- true nun çaylak olması7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- velvet27
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- aile evinde yaşamak13
- ktç abinin çaylak olması5
- ciguli kral2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- kemalist dünya19
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- kadir inanır4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- beşar esad3
- tavuk iskender4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- günün şarkısı2
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ebu muhammed el culani3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kemalistler10
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- kürtçülük2
jamaikada yaşamış , kafası dumanlı , sevgi kelebeği şarkıcı.
edit: çok kral adamdır. bob marley bir maykıl iki o derece.
edit: çok kral adamdır. bob marley bir maykıl iki o derece.
jamaika'nın peygamberi
(bkz: ziggy marley)
Ozgurluk ile adi bagdasmis reggae muziğin babasi
abimle dream tv deki yüxexes programının son jeneriğinde bob marleyi gördükten sonra bi gece yarısı..
- abi bu bonus kim?
- bob marley
- hı?
- marley marley bob marley
- haa bob marleyleri
- hayır bob marley.
- markasımı bob?
- hayır adamın adı bob marley, şarkıcı of be uykum geldi.
- hımm
not : vakit gece yarısını hayli geçmişti...
- abi bu bonus kim?
- bob marley
- hı?
- marley marley bob marley
- haa bob marleyleri
- hayır bob marley.
- markasımı bob?
- hayır adamın adı bob marley, şarkıcı of be uykum geldi.
- hımm
not : vakit gece yarısını hayli geçmişti...
Get up,stand up,stand up for your right
Get up,stand up dont give up the fight
Get up,stand up,Life is your right
Dont give up the fight
Felsefesini benimsemiş ve benimsetmiş jamaikalı müzisyen.Çok erken yaşta öldü.41 yaşındaydı...
Get up,stand up dont give up the fight
Get up,stand up,Life is your right
Dont give up the fight
Felsefesini benimsemiş ve benimsetmiş jamaikalı müzisyen.Çok erken yaşta öldü.41 yaşındaydı...
Raggy i dünyaya tanıtan süper bi insan. Aklımıza gelen ilk şeyler, jamaika, Rasta, marijuhana. Burdan bi yanlış anlaşılmayı dile getirmek istiyorum. 'No woman , no cry' demek 'kadın yok , ağlamak yok' demek değildir arkadaşlar. Bob marley burda 'hayır kadınım, hayır ağlama' demek istemiştir. Sözleri birdaha okumanızı tavsiye eder, bu konuda başka polemige girmem.
bir gün gazeteciler Bob amcaya demişler ki 'Dünyada olup biten olaylar savaşlar hakkında ne düşünüyosunuz?'
cvp : 'Herkes ot içsin mutlu olsun dünyada sorun kalmaz'
(bkz: Yorumsuz)
cvp : 'Herkes ot içsin mutlu olsun dünyada sorun kalmaz'
(bkz: Yorumsuz)
rastalı saçlarından kırk küsür böcek çıktığını duyduğum,dinlendirici şarkıları olan insan evladı..
vejetaryan müzik adamı.
kemal sunal ın 100 numaralı adam filminde, şaban gaza geldiği zaman fon müziğindeki şarkıyı söyleyen şarkıcı
kadınım ağlama diyen;ancak bütün erkeklerin kadın yok ağlamak yok biz kendimize yeteriz demesine neden olan;şarkı sözleriyle reggeae müziğin derinine inen erken kaybedilmiş;ama dünyaya çok şey bırakmış müzik adamı.
(bkz: dreadlock)
1945-1981 yılları arasında yaşamıştır
ölmeden efsane olmuş olması onu diğerlerinden ayıran özelliğidir.
dünyada tarzıyla,yaptıklarıyla eşi benzeri görülmemiş sanatçı.onun kadar çok seveceğim başka bir sanatçı olacağını da sanmıyorum.o halkını dünyaya tanıtmış,dünya barışını kendisine laf olsun diye değil gerçekten misyon edinmiş bir sanatçı.kansere yürüyen ayağındaki yarayla bile konserlere çıkacak kadar kaprissiz ama adı direkt olarak bir müzik türüyle beraber anılan gerçek efsane.alın ve biyografisini okuyun anlayacaksınız.**
*Is This Love
*No Woman No Cry
*Could You Be Loved
*One Love , People Get Ready
en güzel parçalarındandır
*No Woman No Cry
*Could You Be Loved
*One Love , People Get Ready
en güzel parçalarındandır
tek kelimeyle özetlenecek olursa kusursuz olduğunu düşündüğüm kısa ve öz yaşamış kafası sürekli yükseklerde reggae müziğinin babası sayılacak klipleriyle insanın suratında gülümsemeye sebep olacak bi daha gelir mi böylesi dedirtecek şarkıları insanlara her daim dinleme hissi yaşatacak 'get up stand up,stand up for your right ı içinizden üç kere söylediğiniz,daha sonra şarkıyı da dinlediğiniz takdirde yapmak için gaza gelemeyeceğiniz hiç bi durum kalmayacaktır.(yüklemini hiç getiremeceğim sandığım bi yazı oldu ama yer yer anlaşıldığını umut ediyorum)
boş kafalar mezara yakışır atasözünün atası olan güzel şahsiyet.keşke daha uzun yaşasaydı diyebilceğim sanatçılardan.bestelerinin çoğunu dumandan aldığı ilhamla yaptığı söylenmektedir.
süper bir insandır. ot içer her yere uça uça gider reagge müziğinin duayenlerinden. saçı rastalı kendi jameikalı huzur bulma yolu ot o da biz de yok.
marijuana yaprağıyla özdeşleşmiş reggae müziğini dünyaya tanıtan ulu insandır.
insanların gözünde bir felsefe olmuştur bu şahıs. rahat, kafasını karışık şeylere yormayan, biraz marjinal bir çizgi çizmiştir.
(bkz: rasta)
(bkz: dont worry be happy)
insanların gözünde bir felsefe olmuştur bu şahıs. rahat, kafasını karışık şeylere yormayan, biraz marjinal bir çizgi çizmiştir.
(bkz: rasta)
(bkz: dont worry be happy)
Doğum günü olan 5 şubat tarihinin jamaika'da bayram olarak ilan edildiği , ülkesini bütün dünyaya tanıtan ,kafası dumanlı güzel insan.
barış ve sevgi adamı....
Bilindiğinin tersine kadın yok gözyaşı yok anlamına gelmez, o "no women no cry" şarkısı... O, "kadınım ağlama! " demektir. Reggae dinleyenler bilir bunu... Sözleri de oldukça güzel bir parçadır. Çok severiz ve saygıyla anıyoruz kendisini...
Bilindiğinin tersine kadın yok gözyaşı yok anlamına gelmez, o "no women no cry" şarkısı... O, "kadınım ağlama! " demektir. Reggae dinleyenler bilir bunu... Sözleri de oldukça güzel bir parçadır. Çok severiz ve saygıyla anıyoruz kendisini...
kendisinin kurduğu the wailers adlı grubun solistinin, rüyasında gördüğünü ve grupla ilgili olumlu şeyler söylediğini iddia ettiği ünlü müzisyen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar