bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadınlar2
- genç görünmeye çalışmak7
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadir inanır22
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- içtim şarabı13
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- anın görüntüsü22
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- dünya12
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- opel frontera2
- kuran-ı kerim3
- her insanın bir cini olması8
- insan5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- true'nun çaylak olması16
- almanya5
- velvet28
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- arşivlenmesi gereken resimler3
- rakı sevmemek7
- üniversitelerin gereksiz olması16
serdal adalı'nın ağzından robertohilbert'in takımda kalacağı açıklanmıştır, şu durumda gidecek yabancı ya delgado ya holosko.
takımından ziyade istanbul un en güzel ilçelerinden biridir. boğaz kıyısında ve istanbul un hemen her yerinden ulaşılabilen bir ilçedir. (bkz: arnavutköy), (bkz: ortaköy), (bkz: bebek), (bkz: maçka) gibi semtleri mevcuttur. ayrıca mimar sinan, itü, galatasaray, yıldız teknik, boğaziçi, bahçeşehir gibi üniversitelerin kampüsleride bulunur.
bu sezon kadrosuna dünya yıldızları katan fakat son derece akıllı bir politikayla bunu oldukça makul fiyata bitiren takım.
ricardo quaresma: 7.3 milyon euro
cenk gönen: 1 milyon euro
guti: bedelsiz
roberto hilbert: bedelsiz
ersan gülüm: kiralık
toplam: 8.3 milyon euro.
serdal adalı faktörü bu olsa gerek.
ricardo quaresma: 7.3 milyon euro
cenk gönen: 1 milyon euro
guti: bedelsiz
roberto hilbert: bedelsiz
ersan gülüm: kiralık
toplam: 8.3 milyon euro.
serdal adalı faktörü bu olsa gerek.
kimse kabullenmek istemese de en iyi taraftar grubuna sahip spor toto süper lig takımı.
türk basınında transferde adı geçenlerden bazıları;
--spoiler--
sidney govou
luca toni
raul
jozy altidore
emmanuel adebayor
mario balotelli
john carew
thierry henry
deco
volkan şen
sercan yıldırım
ozan i̇pek
robinho
mehmet aurelio
daniel guiza
sergio garcia
semih şentürk
milan baros
carlton cole
zlatan i̇brahimoviç
victor nsofor obinna
lucas podolski
christian eriksen
gabriel agbonlahor
darren bent
batuhan karadeniz
benjani mwaruwari
marlon harewood
louis saha
emile heskey
john utaka
miroslav klose
--spoiler--
http://www.haber1903.com/...15539-kimler-geldi-kimler
--spoiler--
sidney govou
luca toni
raul
jozy altidore
emmanuel adebayor
mario balotelli
john carew
thierry henry
deco
volkan şen
sercan yıldırım
ozan i̇pek
robinho
mehmet aurelio
daniel guiza
sergio garcia
semih şentürk
milan baros
carlton cole
zlatan i̇brahimoviç
victor nsofor obinna
lucas podolski
christian eriksen
gabriel agbonlahor
darren bent
batuhan karadeniz
benjani mwaruwari
marlon harewood
louis saha
emile heskey
john utaka
miroslav klose
--spoiler--
http://www.haber1903.com/...15539-kimler-geldi-kimler
ilk renkleri kırmızı beyaz olan klüptür. balkan savaşının kaybdelişi ve askerlerimizin şehit düşmesinden sonra kırmızı renk yerine siyah renge geçen klüptür.
bu alemde iki büyük vardır ; biri beşiktaşk biri de 70'lik.
yıldızlarına sebep bu sene basının en fazla konuşacağı futbol takımıdır.
Normalde Türkiye Ligi'nde yıldızlar bekleneni veremez, uyum süreci falan diye bir sene kendimizi kandırırız, ondan sonra da geçeği itiraf ederiz, adam beklediğimiz gibi çıkmamıştır. Şu ana kadar Beşiktaş'ın yıldızları da epey iyi oynuyor, en büyük şampiyonluk adayı bence.
Galatasaraylıyım.
Galatasaraylıyım.
(bkz: ricardo quaresma)
(bkz: guti)
(bkz: emmanuel adebayor)
(bkz: robinho)
kare ası tamamlandığı takdirde, muhtemelen avrupa'nın en iyi hücum hatlarından birini kurmuş takım olacaktır.
(bkz: guti)
(bkz: emmanuel adebayor)
(bkz: robinho)
kare ası tamamlandığı takdirde, muhtemelen avrupa'nın en iyi hücum hatlarından birini kurmuş takım olacaktır.
Büyük başarıların yıldızlarla geleceğini umarım bu yıl Galatasaray taraftarına hatırlatacaktır.Kendileri yıldız sandıkları Alves Jo ve Giovanni Dos Santos'la başarılı olamıyınca,Beşiktaş'ı daha lig başlamadan aynı kefeye koydular.
fenerbahçenin 6-7 yıl önce, galatasarayın 2-3 sene önce yaptığı bombardıman niteliğindeki transferlerle geriden gelen ama iddalı bir takıma dönüşen futbol takımı.
çok enteresan bir duruşu olan başkana sahip jimnastik kulübü. tükürdüğünü yalamakta herhangi bir beis görmemektedir.
çok enteresan bir duruşu olan taraftara sahip jimnastik kulübü. yıllardır, etmedikleri küfrü bırakmadıkları, kulübü borç batağına sokmuş, yıldırım demirören'i 34'lük guti ve overrated quaresma transferi ile affetmiş taraftara sahiptir.
çok enteresan bir duruşu olan taraftara sahip jimnastik kulübü. yıllardır, etmedikleri küfrü bırakmadıkları, kulübü borç batağına sokmuş, yıldırım demirören'i 34'lük guti ve overrated quaresma transferi ile affetmiş taraftara sahiptir.
son 10 yılda 2 şampiyonluğu bulunmasına rağmen fenerli girsler gibi vızzık vızzık ötmeyen,bağkurdan emekli carlos gelince başkanlarının götünü yalayan taraftarlar gibi taraftarlara sahip olmayan türkiyenin en asil takımıdır.
guti ve quaresma transferiyle dünyanın en iyi takımını haline gelmemiş aksine türkiye ligi'nde şampiyonluğun "kağıt üzerinde" en iddialı takımı haline gelmiştir.
ister beşiktaş'ın isterseniz kim olursa olsun karşısına barca'yı koyun çıkartmadan 5 atar.
(bkz: bursa dan gol haberi mi var)
ister beşiktaş'ın isterseniz kim olursa olsun karşısına barca'yı koyun çıkartmadan 5 atar.
(bkz: bursa dan gol haberi mi var)
guti, quaresma, ernst, nihat, bobo, ferrari, zapo ve kalecisi ile şampiyonluğun en büyük adayı.
guti, quaresma gibi dünyaca ünlü yıldızlarını kadroya katarak galatasaray seyircisi tarafından ''aa beşiktaşı görüyon mu geçen sezon bizim yaptığımız gibi yıldız oyuncu transfer etti ama başarılı olamayacaklar'' diye konuşturan takımım. evet guti vs dos santos - quaresma vs jo, keita, elano. guti de kim, quaresma da kim değil mi.
yıldız kelimesinin hakkını veren transferler yapan klüp.
lakin memlekette ikinci sınıf adamlara bile yıldız yıldız denilip durduğundan millet yıldız kavramını yemiş, yutmuş, unutmuş. nitekim galatasaray'lı sözlük yazarlarının geçen sene transfer ettikleri keita ve elano ile quaresma ve guti'yi bir tuttuklarını gördükten sonra "vah vah" demeden edemiyorum. onlar yıldız transfer etmiş kötü bitirmiş ligi, biz yıldız almışız demek kötü bitirecekmişiz. woeeh guti=elano, quaresma=keita karşılaştırmasını da duyduk ya, daha da birşey söylemeye gerek yok.
ulan ayıptır.
lakin memlekette ikinci sınıf adamlara bile yıldız yıldız denilip durduğundan millet yıldız kavramını yemiş, yutmuş, unutmuş. nitekim galatasaray'lı sözlük yazarlarının geçen sene transfer ettikleri keita ve elano ile quaresma ve guti'yi bir tuttuklarını gördükten sonra "vah vah" demeden edemiyorum. onlar yıldız transfer etmiş kötü bitirmiş ligi, biz yıldız almışız demek kötü bitirecekmişiz. woeeh guti=elano, quaresma=keita karşılaştırmasını da duyduk ya, daha da birşey söylemeye gerek yok.
ulan ayıptır.
manchester city balotelli'yi transfer ettikten sonra robinho, adebayor, santa cruz üçlüsünden birisini getirmesi an meselesi olan takım. ekonomik olarak cruz'u tercih ederim ama illa yıldır deniyorsa adebayor'u isterim şahsen.
yıldırım demirören'in ilk kez iyi işler çıkardığı bu yıl çok iyi bir beyanatına şahit olan kulubümüz.
Değerli bir oyuncumuz Beşiktaş bir dünya kulübü, imrenerek bakılan kulüplerden farkı yok dedi. Doğru söyledi. Bu güç, Beşiktaşın gayrimenkulleriyle, tesisleriyle, binalarıyla değil, camiasıyla, taraftarlarıyla oldu. Avrupalı bir kulüp olacaksak, Avrupalı gibi düşünmeli, hareket etmeliyiz. Yani sponsorlarımıza destek olmalıyız. Önemli transferler, büyük hedefler sponsorlar sayesinde olur. Geçen gün stadımızla ilgili bir sponsorla anlaşmak üzereydik. Maç öncesi taraftarlarımızın kötü tezahüratı nedeniyle maalesef sponsorumuz kaçmak üzere. Sponsorumuz kaçabilir de, yurt dışından alacağımız sporcu da kaçtı. Çünkü sponsorumuzdan alacağımız para ile getirecektik. Eğer dünya kulübüysek o şekilde hareket etmeliyiz. Sponsorlarımıza sahip çıkmalıyız.`
Değerli bir oyuncumuz Beşiktaş bir dünya kulübü, imrenerek bakılan kulüplerden farkı yok dedi. Doğru söyledi. Bu güç, Beşiktaşın gayrimenkulleriyle, tesisleriyle, binalarıyla değil, camiasıyla, taraftarlarıyla oldu. Avrupalı bir kulüp olacaksak, Avrupalı gibi düşünmeli, hareket etmeliyiz. Yani sponsorlarımıza destek olmalıyız. Önemli transferler, büyük hedefler sponsorlar sayesinde olur. Geçen gün stadımızla ilgili bir sponsorla anlaşmak üzereydik. Maç öncesi taraftarlarımızın kötü tezahüratı nedeniyle maalesef sponsorumuz kaçmak üzere. Sponsorumuz kaçabilir de, yurt dışından alacağımız sporcu da kaçtı. Çünkü sponsorumuzdan alacağımız para ile getirecektik. Eğer dünya kulübüysek o şekilde hareket etmeliyiz. Sponsorlarımıza sahip çıkmalıyız.`
q7 ve guti transferleri sonrası hem övülen hem de eleştirilen takımım, aşkım.
öncelikle kalitesiz yabancı transferine karşı olduğumu söyleyim.
transfer yapacaksan q7, guti gibi olmalı.bunlar 1. sınıf yıldız olduğundan kendi paralarını forma ve kombine satışından rahatlıkla çıkarırlar.
bu yönetimin müsrifliğini şiddetle eleştiren ben dahi bu ikiliye harcanan parayı çok az buluyorum.acaba tehditle mi getirdiler? diye düşünmüyorum değil.
gelelim diğer yabancılara; ernst, ferrari, bobo, sivok. bunlar da ortalamanın üstünde olduğundan takımda kalabilir.diğerleri yolcu edilmeli.
yerlilerden deli ibraam, toraman, nihat lider vasıflı önemli oyuncular.
ismail, ersan, rıdvan ve necip geleceği parlak gençler.
kalede sorun yok.
kalitesi düşük yerli ve yabancılar her sezon sonu, ortası 2şer 3er yollanmalı.
2010/11 spor-toto süperlig başlasın artık.
öncelikle kalitesiz yabancı transferine karşı olduğumu söyleyim.
transfer yapacaksan q7, guti gibi olmalı.bunlar 1. sınıf yıldız olduğundan kendi paralarını forma ve kombine satışından rahatlıkla çıkarırlar.
bu yönetimin müsrifliğini şiddetle eleştiren ben dahi bu ikiliye harcanan parayı çok az buluyorum.acaba tehditle mi getirdiler? diye düşünmüyorum değil.
gelelim diğer yabancılara; ernst, ferrari, bobo, sivok. bunlar da ortalamanın üstünde olduğundan takımda kalabilir.diğerleri yolcu edilmeli.
yerlilerden deli ibraam, toraman, nihat lider vasıflı önemli oyuncular.
ismail, ersan, rıdvan ve necip geleceği parlak gençler.
kalede sorun yok.
kalitesi düşük yerli ve yabancılar her sezon sonu, ortası 2şer 3er yollanmalı.
2010/11 spor-toto süperlig başlasın artık.
(bkz: beşiktaş/#7721364)
vay be 4 ay once boyle demisiz. icimize mi dogmus lan. ahaha. neler degisti be. besiktasim icin hersey yolunda gozukuyor. hadi kartalim sezonu sovla ac, ucur bizi. 2010-11 shusterla damgamizi vuracaz. herkse guti kollasin *
vay be 4 ay once boyle demisiz. icimize mi dogmus lan. ahaha. neler degisti be. besiktasim icin hersey yolunda gozukuyor. hadi kartalim sezonu sovla ac, ucur bizi. 2010-11 shusterla damgamizi vuracaz. herkse guti kollasin *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar