bugün

beşiktaş

(bkz: beşiktaş/#7721364)

vay be 4 ay once boyle demisiz. icimize mi dogmus lan. ahaha. neler degisti be. besiktasim icin hersey yolunda gozukuyor. hadi kartalim sezonu sovla ac, ucur bizi. 2010-11 shusterla damgamizi vuracaz. herkse guti kollasin *
© copyright 2005 - 2026