bugün
- sözlüğün aptal kaynaması9
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- sözlüte karı var mı3
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle28
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- almanya7
- paraguay4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- breko brek kara kuş2
- volkswagen2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- iş hayatı3
bedava penaltı,rakibe bedava kırmızı kart ve +7 uzatmaya rağmen;ezik gördüğü anadolu takımlarından birine berabere kalmak ile yetinmiş olan takımcık.Sorarsanız barcelona'dan bile iyiler.
(#37556309)
al işte sezon başında dedik. ne yönetim dinledi ne taraftar.
sezon arasına kadar kötüde oynasak puan farkını 6 üstüne çıkarmamak gerekiyor. sonra 1 forvet, 1 orta saha ve vida nın gelmesi gerekiyor.
al işte sezon başında dedik. ne yönetim dinledi ne taraftar.
sezon arasına kadar kötüde oynasak puan farkını 6 üstüne çıkarmamak gerekiyor. sonra 1 forvet, 1 orta saha ve vida nın gelmesi gerekiyor.
renkli eziklerin ömür boyu kocası siz kendi çöp takımlarınıza bakın da sonra beşiktaş konuşursunuz açık ve net.
bizim maçımız oluyor bizi konuşuyorlar, kendilerinin maçları oluyor yine bizi konuşuyorlar.
türkiye'nin en iyi futbol takımı.
efendi beşiktaş diyeceksiniz!
türkiye'nin en iyi futbol takımı.
efendi beşiktaş diyeceksiniz!
keşke şampiyonlar liginde 4 maçı kaybetseydikte lig de ts, basaksehir, akhisar maçlarını kazansaydık. önemli olan şampiyonlar ligine sürekli gitmek. bunun yolu da lig şampiyonluğu.
ömür törpüm. 80 yıllık bir ömrüm varsa bu takım yüzünden 55’e düşmüştür.
Bitik takim. Her seye ragmen kendi evinde 2 aydir mac kazanamadi bu takim. Hakem yine penaltisini, rakibe kirmizisini eksik etmedi; bunlara ragmen gol atamadilar.
Leicester city ingiltere'de ne kadar buyukse bjk de turkiye'de ancak o kadar buyuktur.
Tff baskani demiroren olmasa bjk'nin hali nice olurdu?
Leicester city ingiltere'de ne kadar buyukse bjk de turkiye'de ancak o kadar buyuktur.
Tff baskani demiroren olmasa bjk'nin hali nice olurdu?
10 kişi kalmış dandik takımı bile yenemeyecek hale geldi. (bkz: ahaha)
aradaki puan farkını tek el gösterebileceksiniz, hadi yine iyisiniz
lige biraz daha konsantre olmasını istiyoruz. şampiyonlar ligi'nde gruptan çıkıp 5.5 milyon euroyu alalım tamam, lig daha önemli.
iki hafta sonra g5 in ırzına geçip hamile bırakacak takım. başakşehire var da bize yokmu amk kevaşeleri? biz de erkeğiz sonuçta canımız çekiyor.
Bitik değil ama idare eden takım. ŞL'DE gruptan çıkmayı garantilemesi halinde lige daha iyi konsantre olacağına inandığım takım.
Liderle puan farkını gayet makul seviyede tutarak avrupa'da iddiasını sürdürmesini kimsenin takdir etmemesini ilgşnç bulduğum takım.
Liderle puan farkını gayet makul seviyede tutarak avrupa'da iddiasını sürdürmesini kimsenin takdir etmemesini ilgşnç bulduğum takım.
Bugun superlig'deki rakiplerinden sivasspor, fb deplasmanina gidecek.
Ilginc bir futbol takimi. Ayni sivas gibi, basaksehir gibi, trabzon gibi.
Sivas da bir ara mesela ligin ust siralarinda bulunuyordu; son yillarda besiktas da ilginc bir sekilde aynisini yapti. Bu sene bu iki takim da ligde ilk 8'de kalma mucadelesi veriyorlar.
2 buyukler disinda bir takimin da yukarilara oynamasi heyecan verici tabii.
Ilginc bir futbol takimi. Ayni sivas gibi, basaksehir gibi, trabzon gibi.
Sivas da bir ara mesela ligin ust siralarinda bulunuyordu; son yillarda besiktas da ilginc bir sekilde aynisini yapti. Bu sene bu iki takim da ligde ilk 8'de kalma mucadelesi veriyorlar.
2 buyukler disinda bir takimin da yukarilara oynamasi heyecan verici tabii.
iki büyüklerden biri dün 5 yedi yalnız. siz hala iki büyük diyorsunuz.
edit: geçen yıl başakşehir forması alan aslanlar eksiliyor. hahaha.
edit: geçen yıl başakşehir forması alan aslanlar eksiliyor. hahaha.
kendilerinin büyük olduğu iddia eden takımlar futbolda nal toplayınca birisi passolig yakma ayinleri düzenler, diğeri ise basketbolda kendilerinin düzenlediği turnuvada şampiyon olarak olarak kendini avutur.
Arkadaslar gs 5-1 yenildigi icin besiktas en buyuk takimdir. Cok mantikli.
20 sampiyonlugu olan takimlarin bulundugu ligde 13 sampiyonlugu olan takimdir.
Tarihi boyunca şl'de gruplardan 1 kerecik bile cikamamis takimdir.
8-0 rekorunun sahibi takimdir.
Evet evet buyuk takimdir.
20 sampiyonlugu olan takimlarin bulundugu ligde 13 sampiyonlugu olan takimdir.
Tarihi boyunca şl'de gruplardan 1 kerecik bile cikamamis takimdir.
8-0 rekorunun sahibi takimdir.
Evet evet buyuk takimdir.
En sevilen.
Hiç terk etmedi sevdan bizi.
Hiç terk etmedi sevdan bizi.
beşiktaş’ın en büyük olduğunun göstergesi kendi takımları kaybetse de kazansa da ağızlarında Beşiktaş’ın olmasıdır.
Şimdi yallah kendi takımın başlığına.
Şimdi yallah kendi takımın başlığına.
114 yıllık köklü bir kulüptür. Tabii geçmişinde başarılı zamanları yada başarısız zamanları olmuştur fakat şu anki camianın içinden şenol güneş'i ayrı tutarsak gerisi sevimsiz ve antipatik kişiler.
Bjk kendi istemedikce yenilmeyecektir, diyen taraftari olan takim.
Hmmm sahi sike operasyonunda neden tayfur havutcu iceri alinmisti acaba? Bu yuzden olabilir mi?
Kendi istemedikce yebilmeyecektir; hmmmm!
Evet evet cok serefli onurlu takimdir. Evet tabii canim.
Abartmaya da gerek yoktur bu arada. O kadar da kucuk takim degildir. Tr'nin en buyuk 10 takimindan biridir bence.
Bşk, ts, bursa, gozgoz ayarinda bir takim.
Hmmm sahi sike operasyonunda neden tayfur havutcu iceri alinmisti acaba? Bu yuzden olabilir mi?
Kendi istemedikce yebilmeyecektir; hmmmm!
Evet evet cok serefli onurlu takimdir. Evet tabii canim.
Abartmaya da gerek yoktur bu arada. O kadar da kucuk takim degildir. Tr'nin en buyuk 10 takimindan biridir bence.
Bşk, ts, bursa, gozgoz ayarinda bir takim.
Ligde bu sene en cok gol atan 8. Takim.
Acaba bu yuzden mi sekiztas deniyor bu takima? Olabilir.
Acaba bu yuzden mi sekiztas deniyor bu takima? Olabilir.
Ülkemizi şampiyonlar liginde temsil eden tek takımdır. Armasında ki ay-yıldızın hakkını veren takımdır.
En az 2 sene daha şampiyon olacağını düşündüğüm ve iki sene içinde Avrupa'da ciddi bir başarı yakalayacağına inandığım takımım. inşallah Beşiktaş Bir şampiyonlar ligi kulübü olacak ve Galatasaray'ın 2000'in başlarında Avrupa'da yaşadığı başarıları yakalayıp Türkiye'yi Avrupa'da en iyi şekilde temsil etmeye devam edecektir.
Şu bir gerçek ki Beşiktaş Avrupa'da tarihi boyunca yakalayamadığı bir hava yakalamıştır. Bu hava asla bozulmamalıdır.
Şu bir gerçek ki Beşiktaş Avrupa'da tarihi boyunca yakalayamadığı bir hava yakalamıştır. Bu hava asla bozulmamalıdır.
Hala sampiyon olacagina inananlari olan takim.
Sivas gibi kocaeli gibi trabzon gibi zaman zaman cikis yakalayan sonra yine yerine donen kalburustu bir takim.
Demiroren tff baskaniyken 1-2 sene daha bari tepelerde kalsak diyorlar da artik bitti. Bitik takim. Evinde 10 kisilik akhisar'a, bir de penalti verilen macta gol atamamis takim. Hocasi hakemlere kufrettikce ceza almayacak saniyorlar galiba hep.
Besiktas nedir arkadas? Basarili isadami demiroren'in 1-2 yillik basarisi sadece son 2 sezon.
Tarihi boyunca samp ligi gruplarindan cikamamis takim.
Sivas gibi kocaeli gibi trabzon gibi zaman zaman cikis yakalayan sonra yine yerine donen kalburustu bir takim.
Demiroren tff baskaniyken 1-2 sene daha bari tepelerde kalsak diyorlar da artik bitti. Bitik takim. Evinde 10 kisilik akhisar'a, bir de penalti verilen macta gol atamamis takim. Hocasi hakemlere kufrettikce ceza almayacak saniyorlar galiba hep.
Besiktas nedir arkadas? Basarili isadami demiroren'in 1-2 yillik basarisi sadece son 2 sezon.
Tarihi boyunca samp ligi gruplarindan cikamamis takim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar