bugün

beşiktaş

gözle görülür bir biçimde futbol kalitesi düşen kulüptür. yok beşiktaş 2. haftalarda hep puan kaybetmiştir gibi avutma cümleleri yerine takımda ne kötü gidiyor incelenmesi gerekir. motivasyon eksikliği mi? taktik eksikliği mi? yönetim sorunları mı?

2. hafta'da puan kaybediyormuşuz. ee konyaspor'a süper kupayı kim kaybetti?

beşiktaşlı yöneticilere, şenol güneş'e sözüm... kendimizi parmaklamayı bırakıp bu takıma ne oluyor, nasıl çözüm üretebiliriz diye düşünün.

büyük kulübüz diye basın açıklamaları yapmak yerine büyüklüğümüzü başarılarla gösterelim.
© copyright 2005 - 2026