bugün

beşiktaş

Bitik takim. Her seye ragmen kendi evinde 2 aydir mac kazanamadi bu takim. Hakem yine penaltisini, rakibe kirmizisini eksik etmedi; bunlara ragmen gol atamadilar.

Leicester city ingiltere'de ne kadar buyukse bjk de turkiye'de ancak o kadar buyuktur.

Tff baskani demiroren olmasa bjk'nin hali nice olurdu?
© copyright 2005 - 2026