bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- küfreden kız iticiliği4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- beyaz otomobil satın almak15
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- göbek adınız2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- rabbin para vermesi4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- ibne penis nah3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- birader beyler biraderdirler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- bugün de meme atan olmaması13
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
- gönüllü esaret paradoksu2
Türkiye'nin gerek sosyal gerek kültürel gerek dinamikleri kullanma konusunda en güçlü taraftar grubuna sahip futbol klübü.
geçmişte youla, ailton gibi kişilerden ders çıkarmayıp şimdi sivasspordan aynı tip ekolü nijerya olan enaramo'yu almaya çalışan güzel futbol kulübüm. işallah alamayız.
her yüzyılın efendisi büyük beşiktaş.
eneramo'yu kadrosuna katmış takım.
bi akıllanamadık gitti. bu takımda golcü forvet sıkıntısı var. net bir golcümüz yok, belki biraz pektemek. ama mevccut forvetlerimizin hiçbiri takımın gol yükünü çekemez. eneramo da çekemez.
ayrıca 1.2 milyon euro + maç başı 10 bin euro anlaşması konuşuluyor. önder özen, hilbert konusunda 1.3 milyon euroya daniel alves oynar demişti ve 300bin euro için eldeki sağ beki göndermişti. eneramo için 1.2 m çok para. tolga'yı 1 aydır 250bin euro için alamayan yönetim bu adama nasıl verir bu kadar para anlamış değilim.
6+0+4 sisteminde +4 için yapılan bir transferdir. vursun, kırsın, dağıtsın, boğuşsun, yıksın vs diye kadroya katılmıştır. umarım faydalı olur. ama bu takıma artık net bir golcü lazımdır.
bi akıllanamadık gitti. bu takımda golcü forvet sıkıntısı var. net bir golcümüz yok, belki biraz pektemek. ama mevccut forvetlerimizin hiçbiri takımın gol yükünü çekemez. eneramo da çekemez.
ayrıca 1.2 milyon euro + maç başı 10 bin euro anlaşması konuşuluyor. önder özen, hilbert konusunda 1.3 milyon euroya daniel alves oynar demişti ve 300bin euro için eldeki sağ beki göndermişti. eneramo için 1.2 m çok para. tolga'yı 1 aydır 250bin euro için alamayan yönetim bu adama nasıl verir bu kadar para anlamış değilim.
6+0+4 sisteminde +4 için yapılan bir transferdir. vursun, kırsın, dağıtsın, boğuşsun, yıksın vs diye kadroya katılmıştır. umarım faydalı olur. ama bu takıma artık net bir golcü lazımdır.
Arabacı takımı diye dalga geçerler. bilmezler ki, osmanlı zamanında sadece soylular arabalar ile taşınırdı..
Tanım: siyah beyaz bir sevdadır
Tanım: siyah beyaz bir sevdadır
kaliteli bir forvet alacaksan buyur al, başımızla beraber. lakin sıradan bir forveti kadro derinliği için almak mantıklı değil ki 4-5 tane forvetin var zaten elinde. sağ bekin yok. evet hiç yok. en az 2 tane olması gerekirken hiç yok. sol bekin sıkıntılı. ön libero alman lazım. kaleciyi daha alamadın. bunlara rağmen forvet transferi yapacaksan, iyi bir transfer yap.
Eneramo'yu alırsa kanseri şimdiden başlatacak olan ebedi aşkım
Korsana düşmesin diye formaları geç çıkaran takımım.
ulan forma piyasaya sürüldüğü anda zaten korsanı çıkıyor. bu neyin kafası.
stadın da resimlerini paylaşmıyorlar acaba o da mı korsanı çıkmasın diye?
ulan forma piyasaya sürüldüğü anda zaten korsanı çıkıyor. bu neyin kafası.
stadın da resimlerini paylaşmıyorlar acaba o da mı korsanı çıkmasın diye?
bu sezon heyırlısıyla şampiyon olacak takımım. güzel transferler yapıldı.
eneramo' yu transfer ederek iyi iş çıkartmış ekip. yıllardır eneramo' yu izleyen biri olarak, sadece fırsatçılığıyla değil, fizik gücü, indirdiği toplar ve hücumda en az bir stoperi eksiltmesi ile almeida' yı aratmayacaktır. almeida da beşiktaş' ta werder bremen günlerinden çok uzak kaldığından gidişi sıkıntı yaratmayacaktır. eneramo' nun ileride kalıp top tutması ya da çapraz koşu yapması demek, olcay' ın, mustafa pektemek' in daha çok boş alan bulması demektir.
beşiktaş' ın bu sezon yaptığı transferler de, ileride zaman zaman kaybolan etkiyi güçlendirmeye yöneliktir. süratli, kolay adam eksilten ömer şişmanoğlu, tek top oynamayı seven, isabetli pas yüzdesi yüksek sezer öztürk, savunmadan atak başlatabilen zeki pedro franco ve fizik gücü yüksek, stoperleri yormakta, boş alan oluşturmakta başarılı eneramo olumlu adımlardır.
beşiktaş' ın bu sezon yaptığı transferler de, ileride zaman zaman kaybolan etkiyi güçlendirmeye yöneliktir. süratli, kolay adam eksilten ömer şişmanoğlu, tek top oynamayı seven, isabetli pas yüzdesi yüksek sezer öztürk, savunmadan atak başlatabilen zeki pedro franco ve fizik gücü yüksek, stoperleri yormakta, boş alan oluşturmakta başarılı eneramo olumlu adımlardır.
şimdi şöyle bi bakıyorum kadroya istediğimiz, arzuladığımız kadar olmasa da forvet tamam (eneramo,ömer,mustafa,almeida), ortasaha kısmen tamam (fernandes,oğuzhan,gökhan töre,olcay), defans evlere şenlik franco,sivok stoper tamam ama kanatlar nerde? sağ kanat zaten yıllardır yok. sol kanata da ismaili düşünüyoruz ama adam aylardır top oynamıyor. ki benim gözümde oynadığı zaman da yetersiz çoğu zaman.kaleci konusunda da tolgayı alırsak tek güvenilir mevkii kale olacak. transferler güzel görünüyor ama kapalı kutular bence. seçim öncesi fikret ormanın fazla bi vaadi yoktu zaten ama taraftarın da en az bi yıldız transfer istemesi gayet normal. velhasıl bu sene beşiktaşımız ya uçacak veya patates olacak. biz yine güveniyoruz kartalımıza. allahım sen kartalımı yüksekten uçur.
anlamadığım nokta şu:
geçen sezondan beri scout, izleme komitesi, transfer planı falan dediler. seneye transfer edeceğimiz oyuncular şimdiden belli dediler. ince eleyip sık dokuyoruz dediler.
geldiğimiz noktada pedro franco dışında böyle bir transfer göremedik. sezer öztürk transferi bizzat başkanın yaptığı, idari hamleler doğrultusunda gerçekleşmiştir. eneramo da menajer transferidir. bu muydu plan, program, scouting? yemeyin bizi.
geçen sezondan beri scout, izleme komitesi, transfer planı falan dediler. seneye transfer edeceğimiz oyuncular şimdiden belli dediler. ince eleyip sık dokuyoruz dediler.
geldiğimiz noktada pedro franco dışında böyle bir transfer göremedik. sezer öztürk transferi bizzat başkanın yaptığı, idari hamleler doğrultusunda gerçekleşmiştir. eneramo da menajer transferidir. bu muydu plan, program, scouting? yemeyin bizi.
şu aralar iyice gerets'in galatasaray'ına benzemeye başlayan takım. bu onlar için iyi mi? tabi ki çok iyi.
beşiktaş aşktır..taraftarı candır.
hakan gündoğar'ın açıklamalarına göre aynı tas aynı hamam, aynı bok kulüp.
hakan gündoğar franco ömer ve tolga harici transferlerin(sezer ve eneramo özellikle) menajerler vasıtasıyla yapıldığını.bu durumdan da önder özen in canının hayli sıkkın olduğu ve yakında görevi bırakabileceğini söylemiş.ulan ne güzel bişeyler yolunda gitti yüzümüz güldü dedik adamı bi rahat bırakmadılar.akbabalar heryerde amk.
buyrun hakan gündoğarın söyledikleri
http://www.haber1903.com/...urekli_taca_atiliyor.html
buyrun hakan gündoğarın söyledikleri
http://www.haber1903.com/...urekli_taca_atiliyor.html
Son yaptığı Transferler Süper lig için gayet iyidir. Avrupa'da oynamayacaklarıda düşünülürse ilk 3 Garanti.
önümüzdeki sezon iç saha maçlarını kasımpaşa stadında oynayacak olan takım.
profesyonelleşme adına attığı adımlar yavşak spor medyası tarafından baltalanmak istenen ve sunni gündem yaratılarak hakkında negatif haberler pompalanan kulüp.
benim beşiktaş taraftarına tavsiyem özellikle haber1903 adlı sitedeki haberlere asla itimat etmemeleridir. beşiktaş' ın ve önder özen' in yapacağı daha çok iş var.
benim beşiktaş taraftarına tavsiyem özellikle haber1903 adlı sitedeki haberlere asla itimat etmemeleridir. beşiktaş' ın ve önder özen' in yapacağı daha çok iş var.
Üzerine sürekli yalan haber yapılan kulüptür.
Haber1903 özel haber hariç güvenmeyiniz.
Masal olarak okuması zevklidir tabi.
Haber1903 özel haber hariç güvenmeyiniz.
Masal olarak okuması zevklidir tabi.
bir an evvel ilk 11'e transfer yapması gereken takım. kaleci, sağ bek, sol bek, ön libero ve forvet. hadi forveti geçtim ama diğer mevkilere ilk 11 oyuncusu ayarında, net transferler şart. kimse kimseyi kandırmasın, ilk11 çok yetersiz.
kasımpaşa stadı en hayırlısı oldu bu sene çok fazla umudumuz var.
ligde 2 takım yaratmak isteyen medyanın sürekli üzerine oynadığı yalan haber üstüne yalan haber yapılan kulüptür. beşiktaş uefada çeyrek final oynar itin götüne sokulur fener yarı final oynar tarih yazmış olur beşiktaş'ın başarıları görülmez beşiktaş yoktur aslında onlar için.
plütonun dediği gibi;
güneş batınca ardında tepelerin, amına koyayim teletabilerin.
güneş batınca ardında tepelerin, amına koyayim teletabilerin.
Kazım kanat ve vedat okyar gibi efsanelerini çok arayan kulüp. takımın hakkını medyada savunan kalmadı amk. magazinci sinan engin ile kaya Çilingiroğlu na kalmışız utanıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar