bugün

beşiktaş

şimdi şöyle bi bakıyorum kadroya istediğimiz, arzuladığımız kadar olmasa da forvet tamam (eneramo,ömer,mustafa,almeida), ortasaha kısmen tamam (fernandes,oğuzhan,gökhan töre,olcay), defans evlere şenlik franco,sivok stoper tamam ama kanatlar nerde? sağ kanat zaten yıllardır yok. sol kanata da ismaili düşünüyoruz ama adam aylardır top oynamıyor. ki benim gözümde oynadığı zaman da yetersiz çoğu zaman.kaleci konusunda da tolgayı alırsak tek güvenilir mevkii kale olacak. transferler güzel görünüyor ama kapalı kutular bence. seçim öncesi fikret ormanın fazla bi vaadi yoktu zaten ama taraftarın da en az bi yıldız transfer istemesi gayet normal. velhasıl bu sene beşiktaşımız ya uçacak veya patates olacak. biz yine güveniyoruz kartalımıza. allahım sen kartalımı yüksekten uçur.
© copyright 2005 - 2026