bugün

beşiktaş

Korsana düşmesin diye formaları geç çıkaran takımım.
ulan forma piyasaya sürüldüğü anda zaten korsanı çıkıyor. bu neyin kafası.
stadın da resimlerini paylaşmıyorlar acaba o da mı korsanı çıkmasın diye?
© copyright 2005 - 2026