bugün

beşiktaş

anlamadığım nokta şu:

geçen sezondan beri scout, izleme komitesi, transfer planı falan dediler. seneye transfer edeceğimiz oyuncular şimdiden belli dediler. ince eleyip sık dokuyoruz dediler.

geldiğimiz noktada pedro franco dışında böyle bir transfer göremedik. sezer öztürk transferi bizzat başkanın yaptığı, idari hamleler doğrultusunda gerçekleşmiştir. eneramo da menajer transferidir. bu muydu plan, program, scouting? yemeyin bizi.
© copyright 2005 - 2026