bugün

Genelde iyi insanlardır.
Besni ve Gölbaşı özellikle birbirine benzer. Adıyaman'dan da biraz daha farklılardır.

Adıyamanlılara da kötü demiyorum.
Lakin kültürel olarak bu bölge biraz daha Antep'in merkezinin yerlisine benzer. Hatta Antep'in kendi ilçelerinden bile daha çok.
adana da besnililer derneği tabelası görmüştüm bı yerde. neyse besnililerden biri de annem teyzem falandır.
Besnililer nasıldır bilmiyorum pek ama o tarafa yakın bir yerde calısırken oralı bir arkadasım dalıyla kurutulmus üzümler getirip sattı. Sahaneydiler. Asla tekrar ulasamadım o üzümlere.
© copyright 2005 - 2026