bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- kemalist dünya7
- nemden nefes alamamak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- allah5
- galatasaray lobisi5
- saian dan aforizmalar2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nilsu berfin aktaş2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- arda güler2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
(bkz: bende bi problem var)
gözümü açtığım her nefret dolu günde kendi kendime kurduğum cümle. sol elimin parmak uçlarından hafifçe başını göstermeye başlamış tırnaklarımla kazırcasına kafamı kaşıdıktan sonra geçiyor ilginç bir şekilde. "ilginç", çünkü ne bana bir çözüm buluyor, ne de olduğum kişiyi değiştiriyor.
Ben de öyle dusunuyorum
Sende bi problem var.
Sende bi problem var.
Diyenin psikiyatri servisinin çözebileceği probleme sahip olduğu gerçeğidir.
güzel bir deniz tekin şarkısıdır.
sözleri şöyledir;
hayat kolay değil evet
bana bilmediğim bişey söyle
telaş, yarış, savaş, barış
niye,
ben kardelenler arasında sırıtan kimliksiz ot
sen ayçiçeklerinin yüzünü döndüğü güneş
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
hayat uzun bi yolculuk
götür bilmediğim bi yerlere
talan, yıkım, bilmem, yarın
niye,
ben yol boyunca uzanan gri sıkıcı bariyer
sen vadinin ardında ilk defa görülen deniz
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni siktir et
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
(ses:#5638)
sözleri şöyledir;
hayat kolay değil evet
bana bilmediğim bişey söyle
telaş, yarış, savaş, barış
niye,
ben kardelenler arasında sırıtan kimliksiz ot
sen ayçiçeklerinin yüzünü döndüğü güneş
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
hayat uzun bi yolculuk
götür bilmediğim bi yerlere
talan, yıkım, bilmem, yarın
niye,
ben yol boyunca uzanan gri sıkıcı bariyer
sen vadinin ardında ilk defa görülen deniz
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni terket
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
beni bırak
takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
beni siktir et
valla sorun olmaz
hoşlarınım yalnızlıktan
bende bi problem var
(ses:#5638)
bir kaç senedir dinleyip takip ediyorum bu eserin sahibini. Kendime karşı dillendirmediğim bir kaç şey katmıştır bana, aynı zamanda zevk vermiş mutlu etmiştir.
Böyle bir eda ile böylesine güzel sakin ve mutlu bir şekilde söylüyorum (bkz: bende bir problem var)
https://www.youtube.com/watch?v=flTK4Y4nf74
Böyle bir eda ile böylesine güzel sakin ve mutlu bir şekilde söylüyorum (bkz: bende bir problem var)
https://www.youtube.com/watch?v=flTK4Y4nf74
Hayatıma dahil olan bir insanın hayatıma dahil ettiği bir kaç şarkıdan biri de bu sevdiğim bir şarkıdır.
Beni bırak
Takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
Beni terket
Valla sorun olmaz
Hoşlarınım yalnızlıktan
Bende bi problem var..
Beni bırak
Takıntılarım var
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular
Beni terket
Valla sorun olmaz
Hoşlarınım yalnızlıktan
Bende bi problem var..
Deniz tekin söylüyor. Yazın adana da ki festivalde bir tane Ahmet Kaya şarkısı söylemedi. Soğudum o yüzden.
böyle bir coğrafyada yaşamak zorunda olup problemsiz olduğunu düşünmek problemin tam olarak kendisidir zira.
bir deniz tekin şarkısı.
--spoiler--
beni bırak,
takıntılarım var;
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular.
beni terk et,
valla sorun olmaz;
hoşlanırım yalnızlıktan
bende bi problem var.
--spoiler--
https://open.spotify.com/...si=4myjnyu1qieeaiz9wvdykg
bende bir problem var.
--spoiler--
beni bırak,
takıntılarım var;
insanlara yönelttiğim anlamsız sorular.
beni terk et,
valla sorun olmaz;
hoşlanırım yalnızlıktan
bende bi problem var.
--spoiler--
https://open.spotify.com/...si=4myjnyu1qieeaiz9wvdykg
bende bir problem var.
Taylor Swift – Anti-Hero
It's me, hi
Merhaba, ben
I'm the problem, it's me
Problemin kendisiyim, benim
At teatime, everybody agrees
Çay saatlerindeki, herkes aynı fikirde
I'll stare directly at the sun, but never in the mirror
Doğrudan gözümü güneşe dikeceğim, ama asla bi aynaya değil
It must be exhausting always rooting for the anti-hero
Olumsuz özellikleri olan bi baş kahraman için köklerini içime salmak zor olmalı.
It's me, hi
Merhaba, ben
I'm the problem, it's me
Problemin kendisiyim, benim
At teatime, everybody agrees
Çay saatlerindeki, herkes aynı fikirde
I'll stare directly at the sun, but never in the mirror
Doğrudan gözümü güneşe dikeceğim, ama asla bi aynaya değil
It must be exhausting always rooting for the anti-hero
Olumsuz özellikleri olan bi baş kahraman için köklerini içime salmak zor olmalı.
gözümü açtığım her nefret dolu günde kendi kendime kurduğum cümle. sol elimin parmak uçlarından hafifçe başını göstermeye başlamış tırnaklarımla kazırcasına kafamı kaşıdıktan sonra geçiyor ilginç bir şekilde. "ilginç", çünkü ne bana bir çözüm buluyor, ne de olduğum kişiyi değiştiriyor.
Aynı ben
Aynı ben
Çok güzel şarkı.
Gey misin ya.
Zorba herif :/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar