bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi6
- türklerin medeniyet kuramama nedeni5
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması4
- herzevekil ile revani yemek4
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- göbeksiz erkek6
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması4
- filistin in ermeni soykırımını tanıması5
- kürtlerin iyi olduğu konular3
- neden sevgilim yok5
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- 2026 dünya kupası40
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- güney afrika7
- velvet43
- bir filmde ölüyü oynamak4
- sözlüğün adalet terazisi3
- brezilya5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- ilk uzun ilişki2
- türkiye12
- herkesle iyi anlaşan insan18
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 19 yaşında kızla yatmak15
- forlove193
- 29 haziran 20262
- zalican4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göz makyajı2
- sözlüte karı var mı3
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
Tamamen teneke boş böyle rapçi bozuntularına prim vermeyin arkadaşlar özenti tam.
DinliyorsanıZ sago veya gazapizm dinleyin ne bilim ceza da iyi.
DinliyorsanıZ sago veya gazapizm dinleyin ne bilim ceza da iyi.
yeni türemiş saçmalıklardan biridir. abi harbi gına geldi şöyle tiplerden ya. kütük yukarı dudullu cabbar oğullarından necati. tipe bakıyosun zenci özentisi amerikanvari giyim kuşam tarak kürek şarkı sözleri. kendi başına bi tripler bi havalar. sorsan osmanlı torunu. takma adlara bakıyosun; ben fero, hidra, ezhel, ananın amı, ters sıçan gergedan, asi stayla, kömürlükteki sibop, kabız eşşşek. sanattan estetikten uzak parçalar katledilen bi türkçe. şimdi zeki müren, neşet ertaş, muharrem ertaş, mahsuni şerif falan sanatçı sizde sanatçısınız öyle mi? tek kelimeyle mide bulandırıcı.
etrafa, 7den 70e kısacası herkese yayılmış bir zehir gibi şarkıcı. instagram hikayeleri bu zibinin şarkıları ile dolu. millet arabanın içinde açmış son ses.
ne zevk alıyorsunuz bu zengin, amerikan özentisi heriften. inan anlamıyorum yav.
ne zevk alıyorsunuz bu zengin, amerikan özentisi heriften. inan anlamıyorum yav.
Biladerim için şarkısıyla tanıdığım sanatçı.
Hür irademle Seve seve dinlediğim rapçi. Müziğini güzel, sözlerini komik bulduğum şarkılar yapıyor. Popüler kültürü diline pelesenk etmiş dangalaklar her yeni çıkan şarkıcıya vebalı gibi yaklaşıyorlar nedense. En büyük popüler kültürcülerde yeni çıkan her şeye ıyy bok kaka diyerek farklı bi popüler kültür oluşturuyorlar haberleri yok. Biriside tutmuş adamı Zeki Müren'le kıyaslıyor. Alooo adam rapçi rapçi.
ya bunları moda yapan çukur dizisinin ta amk.
varoşluk görünce dayanamıyoruz milletçe.
(bkz: abiler için abiler abiler) bu ne amk
varoşluk görünce dayanamıyoruz milletçe.
(bkz: abiler için abiler abiler) bu ne amk
Oldukça başarılı sanatçı. Tipini görmek bile hayattan soğutuyor helal olsun. Hakikaten bravo. Herkes başaramaz.
33 yaşımdayım ve başıma bi'şey gelmeyecekse yaptığı müziği ve özellikle kliplerini başarılı buluyorum.
tanım: rapçi.
tanım: rapçi.
bizim beyinsiz gençlik tarafından tapilan repci mi şarkıcı mi her ne boksa..
Atatürkten sonra türkiye’de yetişmiş en büyük insan.
her okudugumda bende 7numarali miyop demek istedigim sahis.
kesinlikle kalıcılığı olmayacak, gündem malzemesi.
şimdi başımıza bide mero çıktı allahtan mero daha iyi.
Kimsenin yapmadığını yaptılar, zamanında herkes alay ediyordu müptelası oldular, çok iyi şarkı yaptığından değil de, sarıyor bazen :d
Ben fero kim aq ? Yutibir mi ?
çok basittir ama dinlettirir buna şaşarım sadece.
mide bulandırıcı.
o kadar çok önüme geliyordu ya da o kadar çok duyuyordum ki bugün ilk defa dinledim insanlar bunda ne buluyor diye.
sanat adına hiçbir şey yok. kalitesiz bir müzik, hepsi birbirinden anlamsız sözler, hiçbir anlamı olmayan klipler...
herhalde gücü temsil ettiğini düşündüğü için bir klipte kaplan var bu da iğrenç ve sanırım bu adamın üstüne giyecek hiçbir şeyi yok göz attığım çoğu klibinde üstü çıplak.
bir klibini izlerken de bunlar bu klipleri çekicek parayı nerden buluyor, sponsorları kim diye düşündüm sonra aklıma kaliteli müzikten bi haber böyle iğrenç müzikler dinleyen kişiler geldi. valla kulaklarınıza yazık. rap dinleyeceksiniz gidin fatih uslu dinleyin, allame dinleyin daha da sayarım ama hiçbir vasfı olmayan bu adamı dinlemeyin.
hayatımdan çaldığın dakikalarımı geri ver.
o kadar çok önüme geliyordu ya da o kadar çok duyuyordum ki bugün ilk defa dinledim insanlar bunda ne buluyor diye.
sanat adına hiçbir şey yok. kalitesiz bir müzik, hepsi birbirinden anlamsız sözler, hiçbir anlamı olmayan klipler...
herhalde gücü temsil ettiğini düşündüğü için bir klipte kaplan var bu da iğrenç ve sanırım bu adamın üstüne giyecek hiçbir şeyi yok göz attığım çoğu klibinde üstü çıplak.
bir klibini izlerken de bunlar bu klipleri çekicek parayı nerden buluyor, sponsorları kim diye düşündüm sonra aklıma kaliteli müzikten bi haber böyle iğrenç müzikler dinleyen kişiler geldi. valla kulaklarınıza yazık. rap dinleyeceksiniz gidin fatih uslu dinleyin, allame dinleyin daha da sayarım ama hiçbir vasfı olmayan bu adamı dinlemeyin.
hayatımdan çaldığın dakikalarımı geri ver.
hecelemeyi öğreniyor beyler sakin.
Rapın içine sokup çıkartan adamdır. Mero ondan daha üstün olacak bak görün dediğim kişidir.
Mahallemiz esmer sonrası yaptığı 'orman kanunları' albümü çöp.
Ki neredeyse herkes onu bu albümle tanıdı... demet Akalın, babafingo, biladerim için falan... alayı çöp.
Biz bu adamın 'mahallemiz esmer' şarkısını dinlerken tıklanması daha 50 binlerdeydi. O şarkıdan sonra bok etti. Ama iyi bir reklam ajansıyla parasını kazanıyor.
15 yıldır sağlam rap dinleyen biri olarak söylüyorum; kendisinin yaptığı rap falan değil.
Ki neredeyse herkes onu bu albümle tanıdı... demet Akalın, babafingo, biladerim için falan... alayı çöp.
Biz bu adamın 'mahallemiz esmer' şarkısını dinlerken tıklanması daha 50 binlerdeydi. O şarkıdan sonra bok etti. Ama iyi bir reklam ajansıyla parasını kazanıyor.
15 yıldır sağlam rap dinleyen biri olarak söylüyorum; kendisinin yaptığı rap falan değil.
hastasıyız hastası.
severek dinliyorum. ciddiyim.
not:ben fero sevmeyen adam eğlenmeyi bilmiyordur. sıkıcıdır.
severek dinliyorum. ciddiyim.
not:ben fero sevmeyen adam eğlenmeyi bilmiyordur. sıkıcıdır.
sesi kötü olmasına rağmen müzik sektöründen acayip para kazanıyor. bir yerlerde bug bulmuş olmalı. helal olsun ne diyelim.
Birden ünlü oldu bu herif de.
Bu adamın şarkıyı söyleyiş tarzı yani flow'u bence iyi(ta ki demet akalın'a kadar) fakat içerik tam tabiri ile komik.
Nigga falan olmuyo, sen bildiğin beyazsın ve türksün aq kafan mı güzel. amerikaya yolun düşerse dayak da yiyebilirsin sırf bu sebepten.
Ayrıca gangsta takılıp güzelyalılıyım dedin mi izmirliler sana kıçıyla güler ayrıca.
Demem o ki içeriği düzelse çok iyi bir tarzı var.
Nigga falan olmuyo, sen bildiğin beyazsın ve türksün aq kafan mı güzel. amerikaya yolun düşerse dayak da yiyebilirsin sırf bu sebepten.
Ayrıca gangsta takılıp güzelyalılıyım dedin mi izmirliler sana kıçıyla güler ayrıca.
Demem o ki içeriği düzelse çok iyi bir tarzı var.
Özürlü rap severlerin sesi her yerde hayvan gibi açarak dinlediği özürlü şahıs, bunu dinleyen de gram beyin yoktur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar