bugün
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- ashley dont look at him look at me2
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- elimde goruntuleriniz var2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- ismet gurbuz 202418
- lionel messi4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- yazarlara gelen son mesaj4
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yürüyüş partisi7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
vatandaşların başbakan recep tayyip erdoğan ı neden sevdiklerini anlattıkları site.
http://www.basbakanimiseviyorum.com
http://www.basbakanimiseviyorum.com
yolu dolara endeksli sevgiden geçen herkese açık site. 22 temmuz sonrası başbakan kişisi * değişirse muhtemelen kapatılabilir site.
yorumlardan birinin sonu:
Dedim ya benim için 3 büyük adam var :
1-Mustafa Kemal ATATÜRK
2-Turgut ÖZAL
3-Recep Tayyip ERDOĞAN
özal la ve rte ile atatürk ümün adını aynı yerde anıyorlar ya...bela okursak bize dönermiş, ben birşey demiyorum.
sadece biraz akıllansanız iyi olacak..
Dedim ya benim için 3 büyük adam var :
1-Mustafa Kemal ATATÜRK
2-Turgut ÖZAL
3-Recep Tayyip ERDOĞAN
özal la ve rte ile atatürk ümün adını aynı yerde anıyorlar ya...bela okursak bize dönermiş, ben birşey demiyorum.
sadece biraz akıllansanız iyi olacak..
ülkemi parsel parsel sattığı için seviyorum.
din kisvesi adı altında binlerce insanın beynini yıkadığı için seviyorum.
halkıma kaba davrandığı için seviyorum.
askeriyeye bok attığı için seviyorum.
ve daha binlerce sebebim var sevmek için...
sevmek derken???
din kisvesi adı altında binlerce insanın beynini yıkadığı için seviyorum.
halkıma kaba davrandığı için seviyorum.
askeriyeye bok attığı için seviyorum.
ve daha binlerce sebebim var sevmek için...
sevmek derken???
başbakanımı seviyorum çünkü çok güzel kıvırtıyor. hitabet sanatı üzerine fena halde çalışmış, ayrıcana dötü yemediği şeylere elini bulaştırmadığı için seviyorum. altından kalkamadığı şeyleri derin devlete atmasını seviyorum. ulan ben başbakanımı çok seviyorum!!!
Guest
02 Tem 2007
çünkü, Lider gibi lider, dusunceli sevkatli, sevecen, karizmatik, sevgi dolu, vb... daha bır cok sey.
bunu eşi yazmış olmalı. *
02 Tem 2007
çünkü, Lider gibi lider, dusunceli sevkatli, sevecen, karizmatik, sevgi dolu, vb... daha bır cok sey.
bunu eşi yazmış olmalı. *
- ben basbakanımı abd'ye ülkeyi teslim ettiği için seviyorum, sonuçta batı medeniyeti ve müttefikimiz.
- ben başbakanımı ab uyum yasaları çerçevesinde polisin elini kolunu bağlayarak suçluları rahat ettirdiği için seviyorum, sonuçta özgürlük.
- ben başbakanımı imkb'nin %68'ini yabancı sermayeye peşkeş çektiği, pardon pazarladığı için seviyorum, sonuçta serbest piyasa.
- ben başbakanımı şehitelere kelle dediği için seviyorum, sonuçta bu da onun fikir özgürlüğü.
- ben başbakanımı bebek katiline sayın dediği için seviyorum, sonuçta o da bir kısmın sevdiği saydığı biri.
- ben başbakanımı devlet kurumlarında kadrolaştığı, hayvanata bahçesinde gişe memuru olan birini müsteşar yaptığı için seviyorum, sonuçta herkes iyi anlaştığı insanlarla çalışmak ister.
canım başbakanım. kurban olurum ben sana.
- ben başbakanımı ab uyum yasaları çerçevesinde polisin elini kolunu bağlayarak suçluları rahat ettirdiği için seviyorum, sonuçta özgürlük.
- ben başbakanımı imkb'nin %68'ini yabancı sermayeye peşkeş çektiği, pardon pazarladığı için seviyorum, sonuçta serbest piyasa.
- ben başbakanımı şehitelere kelle dediği için seviyorum, sonuçta bu da onun fikir özgürlüğü.
- ben başbakanımı bebek katiline sayın dediği için seviyorum, sonuçta o da bir kısmın sevdiği saydığı biri.
- ben başbakanımı devlet kurumlarında kadrolaştığı, hayvanata bahçesinde gişe memuru olan birini müsteşar yaptığı için seviyorum, sonuçta herkes iyi anlaştığı insanlarla çalışmak ister.
canım başbakanım. kurban olurum ben sana.
işte bir başka yorum:
Guest
02 Tem 2007
çünkü yaradılanı severiz yaradandan ötürü
halkımız ne garip yahu..yüzlerine tükürse "yaşasın başbakanımız barajlar dolsun diye yağmur yağdırtıyor" der.
sanırım hala osmanlı kafasındayız:
çok yaşa padişahım!!
Guest
02 Tem 2007
çünkü yaradılanı severiz yaradandan ötürü
halkımız ne garip yahu..yüzlerine tükürse "yaşasın başbakanımız barajlar dolsun diye yağmur yağdırtıyor" der.
sanırım hala osmanlı kafasındayız:
çok yaşa padişahım!!
Daha isimden kaybeden site.
aziz türk milletinin büyük bir özveriyle çalışan başbakanımıza minnetini ödemek için kurmuş olduğu site.
başbakana fazlaca çemkirilmesinden rahatsız olmuş bir grup yalaka asalağın açtığını rahatlıkla farkedebileceğimiz site.ayrıca bu yalakaları bir site açmaya kadar iten bu çemkirmelerin de haklı olduğunu gösteren site.
anamı seviyorum öyleyse neden alıp gitmeyeyim düşüncesiyle yapılmış sitedir.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her geçen gün ülkeyi batağa sürüklüyor. doğuda şehitlerimiz canlarını verirken onun tek derdi oy, miting. işte ben başbakanın bu vurdumduymazlığına bayılıyorum.
başbakanı seviyorum(!) çünkü o da halktan biri. benim sokakta konuştuğum dili kendisi çok rahat konuşabiliyor. ben de insanlara ananı da al git diyorum. allah ım, ne kadar çok ortak noktamız var.
başbakanı seviyorum(!) çünkü terörist abdullah öcalan a sayın diye, şehitlerimizden de kelle diye bahsediyor. işte ben bu içtenliğe bayılıyorum. sanırım aşık olmak üzereyim. yol yakınken dönsem mi? neyse devam edelim.
başbakanımı seviyorum(!) çünkü amerika ile efendi köle ilişkisi içerisinde. dünya nın en büyük gücünün kölesi olmak bizler için gurur kaynağı. allah ım gözüme uyku girmiyor. sürekli onu düşünüyorum. her gece yastığım ıslanıyor gözyaşlarımla. biliyorum o da rüyalarında beni görüyor.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her seferinde mükemmel kıvırıyor. işte ben bu politikacı ruhunu seviyorum o büyük(!) insanın. başbakanı seviyorum(!) çünkü laiklik denen gavur icadını ülkemizden kaldırıyor. bu ülkenin de böyle bir reforma ihtiyacı var zaten. başbakanı seviyorum(!) çünkü bütün mevkilere kendi adamlarını atıyor. işte ben o büyük(!) insanın bu vefalı tavırlarını seviyorum. aşığım aşık.
özetleyelim: `Allah ın adını verdim ya lütfen git!
başbakanı seviyorum(!) çünkü o da halktan biri. benim sokakta konuştuğum dili kendisi çok rahat konuşabiliyor. ben de insanlara ananı da al git diyorum. allah ım, ne kadar çok ortak noktamız var.
başbakanı seviyorum(!) çünkü terörist abdullah öcalan a sayın diye, şehitlerimizden de kelle diye bahsediyor. işte ben bu içtenliğe bayılıyorum. sanırım aşık olmak üzereyim. yol yakınken dönsem mi? neyse devam edelim.
başbakanımı seviyorum(!) çünkü amerika ile efendi köle ilişkisi içerisinde. dünya nın en büyük gücünün kölesi olmak bizler için gurur kaynağı. allah ım gözüme uyku girmiyor. sürekli onu düşünüyorum. her gece yastığım ıslanıyor gözyaşlarımla. biliyorum o da rüyalarında beni görüyor.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her seferinde mükemmel kıvırıyor. işte ben bu politikacı ruhunu seviyorum o büyük(!) insanın. başbakanı seviyorum(!) çünkü laiklik denen gavur icadını ülkemizden kaldırıyor. bu ülkenin de böyle bir reforma ihtiyacı var zaten. başbakanı seviyorum(!) çünkü bütün mevkilere kendi adamlarını atıyor. işte ben o büyük(!) insanın bu vefalı tavırlarını seviyorum. aşığım aşık.
özetleyelim: `Allah ın adını verdim ya lütfen git!
admininin mehmet barlas olmasından $üphelendiğim sitedir.. hem $imdiki gitse bile, gelen yeni ba$bakan için kullanır.. hmm güzel fikir..
sıfıra yakın olan dış borcu rekor seviyeye taşıdığı için seviyorum
pasif ırak politikası ve amerikancılığı sayesinde terörü yoktan var ettiği için seviyorum
iki yıldan daha uzun işsiz kalanların sayısını %38 e çıkardığı için seviyorum
suç oranlarını rekor seviyede artırdığı için seviyorum
ülkenin elinde hiçbir şey bırakmadığı için seviyorum
şehit haberlerinin abartılı verildiğini düşündüğü için seviyorum
asker istesin önergeyi geçiririz demesine rağmen hiçbir somut adım atmadığı için seviyorum
dokunulmazlıkları kaldıracağım deyip kaldırmadığı için seviyorum
vatandaşa hakaret ettiği için seviyorum
milletvekili maaşıyla geçinemediği için maaşlara zam yapmasından dolayı seviyorum
ve en çok da değiştiği için seviyorum...
pasif ırak politikası ve amerikancılığı sayesinde terörü yoktan var ettiği için seviyorum
iki yıldan daha uzun işsiz kalanların sayısını %38 e çıkardığı için seviyorum
suç oranlarını rekor seviyede artırdığı için seviyorum
ülkenin elinde hiçbir şey bırakmadığı için seviyorum
şehit haberlerinin abartılı verildiğini düşündüğü için seviyorum
asker istesin önergeyi geçiririz demesine rağmen hiçbir somut adım atmadığı için seviyorum
dokunulmazlıkları kaldıracağım deyip kaldırmadığı için seviyorum
vatandaşa hakaret ettiği için seviyorum
milletvekili maaşıyla geçinemediği için maaşlara zam yapmasından dolayı seviyorum
ve en çok da değiştiği için seviyorum...
(bkz: çiz-dim!oynamııyoorum com)
(bkz: sayfa görüntülenemiyor)
forumunda an itibariyle şu başlıklar vardır: (üye olunca foruma girilebiliyo)
-exclusive teen sex movies
-Free movies with nude teens
-nice teen boy doing teen girl
-Order VIAGRA 100mg 30 Pills - $89
-teen gay porn
-Buy Cheap Prescription Drugs Online.
-Cheap generic and brand drugs! Only here! Special offer!
noluyo lan!?!?!?
foruma ulaşamayanlar için edit: foruma bu linkten ulaşılabiliyor: http://durmusoglu.org/forum/index.php?act=idx
-exclusive teen sex movies
-Free movies with nude teens
-nice teen boy doing teen girl
-Order VIAGRA 100mg 30 Pills - $89
-teen gay porn
-Buy Cheap Prescription Drugs Online.
-Cheap generic and brand drugs! Only here! Special offer!
noluyo lan!?!?!?
foruma ulaşamayanlar için edit: foruma bu linkten ulaşılabiliyor: http://durmusoglu.org/forum/index.php?act=idx
gercekten sevilen bir basbakan icin kimse basbakanimi niye seviyorum diye site yapmaz.
cunku bariz bir gercegi kimse niye diye sorgulamaz.
cunku bariz bir gercegi kimse niye diye sorgulamaz.
acilen şu adrese yönlendirilmesi gereken sitedir;
(bkz: aklimisikiyim com)
(bkz: aklimisikiyim com)
(bkz: muhtarimiseviyorum com)
Guest
03 Tem 2007
recep tayyip erdoğanı seviyorum çünkü
o, tüm liderlerden daha milliyetçi
o, tüm liderlerden daha halkçı
o, tüm liderlerden daha devletçi
o, tüm liderlerden daha laik
o, tüm liderlerden daha inkılapçı
o, tüm liderlerden daha cumhuriyetçi
o, RECEP TAYYiP ERDOĞAN...
bunu yazan kişinin liderler diye kastettiklerinin arasında elbette atatürk de var. atatürk ilkelerine atatürk'ten daha bağlı bir lider demek istemiş.acaba yazdığı ilkelerin ne anlama geldiğini biliyor mu çok merak ediyorum ve gerçekten bu şekilde düşünen zihniyetlerle karşılaşınca milletim adına gerçekten çok üzülüyorum.atatürk ilkelerine tam tamına bağlı olan türkiye cumhuriyetinin başbakanı , ülkemizi resmen yabancılara peşkeş çeken, böyle devam ederse eğer, satıp savmadık yer bırakmayacak , ülkesini sömürge devleti yapma yolunda adım adım ilerleyen, oğlu asker çürüğü bir sözde liderdir.bu mudur milliyetçilik , halkçılık, devletçilik,laiklik, cumhuriyetçilik ? yazıklar olsun. siz hala çok sevin başbakanınızı.at gözlükleriniz çok yakışıyor ama bizlerin yüreğini yakıyor.
03 Tem 2007
recep tayyip erdoğanı seviyorum çünkü
o, tüm liderlerden daha milliyetçi
o, tüm liderlerden daha halkçı
o, tüm liderlerden daha devletçi
o, tüm liderlerden daha laik
o, tüm liderlerden daha inkılapçı
o, tüm liderlerden daha cumhuriyetçi
o, RECEP TAYYiP ERDOĞAN...
bunu yazan kişinin liderler diye kastettiklerinin arasında elbette atatürk de var. atatürk ilkelerine atatürk'ten daha bağlı bir lider demek istemiş.acaba yazdığı ilkelerin ne anlama geldiğini biliyor mu çok merak ediyorum ve gerçekten bu şekilde düşünen zihniyetlerle karşılaşınca milletim adına gerçekten çok üzülüyorum.atatürk ilkelerine tam tamına bağlı olan türkiye cumhuriyetinin başbakanı , ülkemizi resmen yabancılara peşkeş çeken, böyle devam ederse eğer, satıp savmadık yer bırakmayacak , ülkesini sömürge devleti yapma yolunda adım adım ilerleyen, oğlu asker çürüğü bir sözde liderdir.bu mudur milliyetçilik , halkçılık, devletçilik,laiklik, cumhuriyetçilik ? yazıklar olsun. siz hala çok sevin başbakanınızı.at gözlükleriniz çok yakışıyor ama bizlerin yüreğini yakıyor.
(bkz: pr)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar