bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
vatandaşların başbakan recep tayyip erdoğan ı neden sevdiklerini anlattıkları site.
http://www.basbakanimiseviyorum.com
http://www.basbakanimiseviyorum.com
yolu dolara endeksli sevgiden geçen herkese açık site. 22 temmuz sonrası başbakan kişisi * değişirse muhtemelen kapatılabilir site.
yorumlardan birinin sonu:
Dedim ya benim için 3 büyük adam var :
1-Mustafa Kemal ATATÜRK
2-Turgut ÖZAL
3-Recep Tayyip ERDOĞAN
özal la ve rte ile atatürk ümün adını aynı yerde anıyorlar ya...bela okursak bize dönermiş, ben birşey demiyorum.
sadece biraz akıllansanız iyi olacak..
Dedim ya benim için 3 büyük adam var :
1-Mustafa Kemal ATATÜRK
2-Turgut ÖZAL
3-Recep Tayyip ERDOĞAN
özal la ve rte ile atatürk ümün adını aynı yerde anıyorlar ya...bela okursak bize dönermiş, ben birşey demiyorum.
sadece biraz akıllansanız iyi olacak..
ülkemi parsel parsel sattığı için seviyorum.
din kisvesi adı altında binlerce insanın beynini yıkadığı için seviyorum.
halkıma kaba davrandığı için seviyorum.
askeriyeye bok attığı için seviyorum.
ve daha binlerce sebebim var sevmek için...
sevmek derken???
din kisvesi adı altında binlerce insanın beynini yıkadığı için seviyorum.
halkıma kaba davrandığı için seviyorum.
askeriyeye bok attığı için seviyorum.
ve daha binlerce sebebim var sevmek için...
sevmek derken???
başbakanımı seviyorum çünkü çok güzel kıvırtıyor. hitabet sanatı üzerine fena halde çalışmış, ayrıcana dötü yemediği şeylere elini bulaştırmadığı için seviyorum. altından kalkamadığı şeyleri derin devlete atmasını seviyorum. ulan ben başbakanımı çok seviyorum!!!
Guest
02 Tem 2007
çünkü, Lider gibi lider, dusunceli sevkatli, sevecen, karizmatik, sevgi dolu, vb... daha bır cok sey.
bunu eşi yazmış olmalı. *
02 Tem 2007
çünkü, Lider gibi lider, dusunceli sevkatli, sevecen, karizmatik, sevgi dolu, vb... daha bır cok sey.
bunu eşi yazmış olmalı. *
- ben basbakanımı abd'ye ülkeyi teslim ettiği için seviyorum, sonuçta batı medeniyeti ve müttefikimiz.
- ben başbakanımı ab uyum yasaları çerçevesinde polisin elini kolunu bağlayarak suçluları rahat ettirdiği için seviyorum, sonuçta özgürlük.
- ben başbakanımı imkb'nin %68'ini yabancı sermayeye peşkeş çektiği, pardon pazarladığı için seviyorum, sonuçta serbest piyasa.
- ben başbakanımı şehitelere kelle dediği için seviyorum, sonuçta bu da onun fikir özgürlüğü.
- ben başbakanımı bebek katiline sayın dediği için seviyorum, sonuçta o da bir kısmın sevdiği saydığı biri.
- ben başbakanımı devlet kurumlarında kadrolaştığı, hayvanata bahçesinde gişe memuru olan birini müsteşar yaptığı için seviyorum, sonuçta herkes iyi anlaştığı insanlarla çalışmak ister.
canım başbakanım. kurban olurum ben sana.
- ben başbakanımı ab uyum yasaları çerçevesinde polisin elini kolunu bağlayarak suçluları rahat ettirdiği için seviyorum, sonuçta özgürlük.
- ben başbakanımı imkb'nin %68'ini yabancı sermayeye peşkeş çektiği, pardon pazarladığı için seviyorum, sonuçta serbest piyasa.
- ben başbakanımı şehitelere kelle dediği için seviyorum, sonuçta bu da onun fikir özgürlüğü.
- ben başbakanımı bebek katiline sayın dediği için seviyorum, sonuçta o da bir kısmın sevdiği saydığı biri.
- ben başbakanımı devlet kurumlarında kadrolaştığı, hayvanata bahçesinde gişe memuru olan birini müsteşar yaptığı için seviyorum, sonuçta herkes iyi anlaştığı insanlarla çalışmak ister.
canım başbakanım. kurban olurum ben sana.
işte bir başka yorum:
Guest
02 Tem 2007
çünkü yaradılanı severiz yaradandan ötürü
halkımız ne garip yahu..yüzlerine tükürse "yaşasın başbakanımız barajlar dolsun diye yağmur yağdırtıyor" der.
sanırım hala osmanlı kafasındayız:
çok yaşa padişahım!!
Guest
02 Tem 2007
çünkü yaradılanı severiz yaradandan ötürü
halkımız ne garip yahu..yüzlerine tükürse "yaşasın başbakanımız barajlar dolsun diye yağmur yağdırtıyor" der.
sanırım hala osmanlı kafasındayız:
çok yaşa padişahım!!
Daha isimden kaybeden site.
aziz türk milletinin büyük bir özveriyle çalışan başbakanımıza minnetini ödemek için kurmuş olduğu site.
başbakana fazlaca çemkirilmesinden rahatsız olmuş bir grup yalaka asalağın açtığını rahatlıkla farkedebileceğimiz site.ayrıca bu yalakaları bir site açmaya kadar iten bu çemkirmelerin de haklı olduğunu gösteren site.
anamı seviyorum öyleyse neden alıp gitmeyeyim düşüncesiyle yapılmış sitedir.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her geçen gün ülkeyi batağa sürüklüyor. doğuda şehitlerimiz canlarını verirken onun tek derdi oy, miting. işte ben başbakanın bu vurdumduymazlığına bayılıyorum.
başbakanı seviyorum(!) çünkü o da halktan biri. benim sokakta konuştuğum dili kendisi çok rahat konuşabiliyor. ben de insanlara ananı da al git diyorum. allah ım, ne kadar çok ortak noktamız var.
başbakanı seviyorum(!) çünkü terörist abdullah öcalan a sayın diye, şehitlerimizden de kelle diye bahsediyor. işte ben bu içtenliğe bayılıyorum. sanırım aşık olmak üzereyim. yol yakınken dönsem mi? neyse devam edelim.
başbakanımı seviyorum(!) çünkü amerika ile efendi köle ilişkisi içerisinde. dünya nın en büyük gücünün kölesi olmak bizler için gurur kaynağı. allah ım gözüme uyku girmiyor. sürekli onu düşünüyorum. her gece yastığım ıslanıyor gözyaşlarımla. biliyorum o da rüyalarında beni görüyor.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her seferinde mükemmel kıvırıyor. işte ben bu politikacı ruhunu seviyorum o büyük(!) insanın. başbakanı seviyorum(!) çünkü laiklik denen gavur icadını ülkemizden kaldırıyor. bu ülkenin de böyle bir reforma ihtiyacı var zaten. başbakanı seviyorum(!) çünkü bütün mevkilere kendi adamlarını atıyor. işte ben o büyük(!) insanın bu vefalı tavırlarını seviyorum. aşığım aşık.
özetleyelim: `Allah ın adını verdim ya lütfen git!
başbakanı seviyorum(!) çünkü o da halktan biri. benim sokakta konuştuğum dili kendisi çok rahat konuşabiliyor. ben de insanlara ananı da al git diyorum. allah ım, ne kadar çok ortak noktamız var.
başbakanı seviyorum(!) çünkü terörist abdullah öcalan a sayın diye, şehitlerimizden de kelle diye bahsediyor. işte ben bu içtenliğe bayılıyorum. sanırım aşık olmak üzereyim. yol yakınken dönsem mi? neyse devam edelim.
başbakanımı seviyorum(!) çünkü amerika ile efendi köle ilişkisi içerisinde. dünya nın en büyük gücünün kölesi olmak bizler için gurur kaynağı. allah ım gözüme uyku girmiyor. sürekli onu düşünüyorum. her gece yastığım ıslanıyor gözyaşlarımla. biliyorum o da rüyalarında beni görüyor.
başbakanı seviyorum(!) çünkü her seferinde mükemmel kıvırıyor. işte ben bu politikacı ruhunu seviyorum o büyük(!) insanın. başbakanı seviyorum(!) çünkü laiklik denen gavur icadını ülkemizden kaldırıyor. bu ülkenin de böyle bir reforma ihtiyacı var zaten. başbakanı seviyorum(!) çünkü bütün mevkilere kendi adamlarını atıyor. işte ben o büyük(!) insanın bu vefalı tavırlarını seviyorum. aşığım aşık.
özetleyelim: `Allah ın adını verdim ya lütfen git!
admininin mehmet barlas olmasından $üphelendiğim sitedir.. hem $imdiki gitse bile, gelen yeni ba$bakan için kullanır.. hmm güzel fikir..
sıfıra yakın olan dış borcu rekor seviyeye taşıdığı için seviyorum
pasif ırak politikası ve amerikancılığı sayesinde terörü yoktan var ettiği için seviyorum
iki yıldan daha uzun işsiz kalanların sayısını %38 e çıkardığı için seviyorum
suç oranlarını rekor seviyede artırdığı için seviyorum
ülkenin elinde hiçbir şey bırakmadığı için seviyorum
şehit haberlerinin abartılı verildiğini düşündüğü için seviyorum
asker istesin önergeyi geçiririz demesine rağmen hiçbir somut adım atmadığı için seviyorum
dokunulmazlıkları kaldıracağım deyip kaldırmadığı için seviyorum
vatandaşa hakaret ettiği için seviyorum
milletvekili maaşıyla geçinemediği için maaşlara zam yapmasından dolayı seviyorum
ve en çok da değiştiği için seviyorum...
pasif ırak politikası ve amerikancılığı sayesinde terörü yoktan var ettiği için seviyorum
iki yıldan daha uzun işsiz kalanların sayısını %38 e çıkardığı için seviyorum
suç oranlarını rekor seviyede artırdığı için seviyorum
ülkenin elinde hiçbir şey bırakmadığı için seviyorum
şehit haberlerinin abartılı verildiğini düşündüğü için seviyorum
asker istesin önergeyi geçiririz demesine rağmen hiçbir somut adım atmadığı için seviyorum
dokunulmazlıkları kaldıracağım deyip kaldırmadığı için seviyorum
vatandaşa hakaret ettiği için seviyorum
milletvekili maaşıyla geçinemediği için maaşlara zam yapmasından dolayı seviyorum
ve en çok da değiştiği için seviyorum...
(bkz: çiz-dim!oynamııyoorum com)
(bkz: sayfa görüntülenemiyor)
forumunda an itibariyle şu başlıklar vardır: (üye olunca foruma girilebiliyo)
-exclusive teen sex movies
-Free movies with nude teens
-nice teen boy doing teen girl
-Order VIAGRA 100mg 30 Pills - $89
-teen gay porn
-Buy Cheap Prescription Drugs Online.
-Cheap generic and brand drugs! Only here! Special offer!
noluyo lan!?!?!?
foruma ulaşamayanlar için edit: foruma bu linkten ulaşılabiliyor: http://durmusoglu.org/forum/index.php?act=idx
-exclusive teen sex movies
-Free movies with nude teens
-nice teen boy doing teen girl
-Order VIAGRA 100mg 30 Pills - $89
-teen gay porn
-Buy Cheap Prescription Drugs Online.
-Cheap generic and brand drugs! Only here! Special offer!
noluyo lan!?!?!?
foruma ulaşamayanlar için edit: foruma bu linkten ulaşılabiliyor: http://durmusoglu.org/forum/index.php?act=idx
gercekten sevilen bir basbakan icin kimse basbakanimi niye seviyorum diye site yapmaz.
cunku bariz bir gercegi kimse niye diye sorgulamaz.
cunku bariz bir gercegi kimse niye diye sorgulamaz.
acilen şu adrese yönlendirilmesi gereken sitedir;
(bkz: aklimisikiyim com)
(bkz: aklimisikiyim com)
(bkz: muhtarimiseviyorum com)
Guest
03 Tem 2007
recep tayyip erdoğanı seviyorum çünkü
o, tüm liderlerden daha milliyetçi
o, tüm liderlerden daha halkçı
o, tüm liderlerden daha devletçi
o, tüm liderlerden daha laik
o, tüm liderlerden daha inkılapçı
o, tüm liderlerden daha cumhuriyetçi
o, RECEP TAYYiP ERDOĞAN...
bunu yazan kişinin liderler diye kastettiklerinin arasında elbette atatürk de var. atatürk ilkelerine atatürk'ten daha bağlı bir lider demek istemiş.acaba yazdığı ilkelerin ne anlama geldiğini biliyor mu çok merak ediyorum ve gerçekten bu şekilde düşünen zihniyetlerle karşılaşınca milletim adına gerçekten çok üzülüyorum.atatürk ilkelerine tam tamına bağlı olan türkiye cumhuriyetinin başbakanı , ülkemizi resmen yabancılara peşkeş çeken, böyle devam ederse eğer, satıp savmadık yer bırakmayacak , ülkesini sömürge devleti yapma yolunda adım adım ilerleyen, oğlu asker çürüğü bir sözde liderdir.bu mudur milliyetçilik , halkçılık, devletçilik,laiklik, cumhuriyetçilik ? yazıklar olsun. siz hala çok sevin başbakanınızı.at gözlükleriniz çok yakışıyor ama bizlerin yüreğini yakıyor.
03 Tem 2007
recep tayyip erdoğanı seviyorum çünkü
o, tüm liderlerden daha milliyetçi
o, tüm liderlerden daha halkçı
o, tüm liderlerden daha devletçi
o, tüm liderlerden daha laik
o, tüm liderlerden daha inkılapçı
o, tüm liderlerden daha cumhuriyetçi
o, RECEP TAYYiP ERDOĞAN...
bunu yazan kişinin liderler diye kastettiklerinin arasında elbette atatürk de var. atatürk ilkelerine atatürk'ten daha bağlı bir lider demek istemiş.acaba yazdığı ilkelerin ne anlama geldiğini biliyor mu çok merak ediyorum ve gerçekten bu şekilde düşünen zihniyetlerle karşılaşınca milletim adına gerçekten çok üzülüyorum.atatürk ilkelerine tam tamına bağlı olan türkiye cumhuriyetinin başbakanı , ülkemizi resmen yabancılara peşkeş çeken, böyle devam ederse eğer, satıp savmadık yer bırakmayacak , ülkesini sömürge devleti yapma yolunda adım adım ilerleyen, oğlu asker çürüğü bir sözde liderdir.bu mudur milliyetçilik , halkçılık, devletçilik,laiklik, cumhuriyetçilik ? yazıklar olsun. siz hala çok sevin başbakanınızı.at gözlükleriniz çok yakışıyor ama bizlerin yüreğini yakıyor.
(bkz: pr)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar